Jump to content
Battlefield.no
Sign in to follow this  
Jimi X

Hearthstone Heroes of Warcraft

Recommended Posts

Spillet er i closed beta om dagen, men kommer nok til å åpne for alle i løpet av høsten/vinteren.

Kort sagt er dette et kortspill med klasser fra Warcraft med forskjellige egenskaper. Man kan velge mellom 9 klasser og sette sammen en personlig bunke med 30 kort ut i fra de kort man har opparbeidet seg eller kjøpt.

Det er 1 vs 1 i forskjellige former og spillet virker ganske morsomt.

Selv har jeg ikke fått beta invite, men jeg ser på andre spille via twitch.tv.

http://us.battle.net/hearthstone/en/

Det blir free to play, men man må betale penger for å kjøpe nye kort eller spille i så kalt Arena game mode.

Man får også kort som belønning når man spiller på normal måte, men det vil ta noe lengre tid å opparbeide seg disse enn om man betaler.

Spillet virker interessant, spennende og morsomt. Og ikke alt for vanskelig å sette seg inn i.

Enjoy!

har speccet ganske mye, flere av de største casterne i sc2 som har hundre prosent dilla og caster jevnt når de ikke er på jobb. Særlig artosis og wolf har brukt mye tid og penger.

ser morro ut, men synes dessverre det virker som om pengekortene avgjør litt for ofte. Skjønner jo at de skal tjene penger på det, men fordelene ved å bruke penger virker for store for min smak.

Man behøver ikke å bruke penger for å kjøpe kort, man kan også kjøpe kort med gold som man får ingame. Men da vil det ta desto lengre tid å opparbeide seg disse kortene.

By the way fikk beta invite i går :)

Så nå skal jeg nyte resten av uka og kommende uker med et fantastisk strategi spill!

Det er og blir et "pay to win" spill, men det ser UTROLIG morsomt ut. Gleder meg til når jeg får min beta access. :D

Gleder meg stort til det her! Gammel MTG-spiller og sett en del på HS på streamen til Day9 og det ser genuint gøy ut!

det er gøy som et sånn easy to pick up and play. Game på laptopen mens man ser en middels tv serie eller what not.

jeg ble ganske så hekta første uka etter jeg fikk beta, men det varte ikke lenge før man spiller seg lei. og tar bare en game litt her og der.

Noe spillet passer perfekt til:)

Veldig gira på en beta key! Selv om open beta er rett rundt hjørnet er jeg villig til å kompensere for en key! :)

Har spilt det litt. Priest level 16. Spillet er underholdende men jeg synes det ble litt repetivt etter hvert. Magisk the Gathering er mye bedre

Ja Magic er jo en god del dypere og. Det kan av og til føles litt for simpelt og som du sier litt repetitivt. Underholdende er det ihvertfall :p

Hearthstone har vel noe høyere "production value" - hvertfall sammenlignet med MtG - duels of the planeswalkers som jeg har spilt noe.

Må gjerne adde "SerpenS" - men jeg advarer - 3 leveler mer enn Plaindog, dvs. 19 + 20/20 mage unlocks !

prøvde å adde deg men gikk ikke! jeg har også en mage 20/20 :p Holder litt på med en Priest nå. Merker det er litt kjedelig hvor lang tid det tar å vinne gull... :\ Vil jo spille i Arena!