Sign in to follow this  
Maahes

Battlefield 4 videoer

Recommended Posts

Det er min første film/redigering så tips tas godt imot, det er ikke noe flyt i overgangene mellom klippa da jeg prøver og få vekk all løpinga mellom kill streaks så hvis noen har tips til og få bedre overganger med vegas pro, hyl ut :D

Også fikk jeg med den daglige legendariske rage'n til Lundern (abdullahkebab) til slutt :cool:

• Like 2

:lol:

Veldig OK for meg som er ny i BF-verdenen å se sånne klipp, for jeg ser jeg må legge om spillestilen min en del fra CS':S / CS:GO til BF4.

:lol:

Veldig OK for meg som er ny i BF-verdenen å se sånne klipp, for jeg ser jeg må legge om spillestilen min en del fra CS':S / CS:GO til BF4.

Funker camping dårlig? :D

Neida :p så lenge jeg får med meg en kill før jeg dauer er det greit ;)

Venter bare på en film med tittel: "Killing AbdullahKEBAB with shotgun (includes rage)" :D

Det er nok ikke umulig og få til ;)

:duske: :duske: :duske:

Synes videoene dine har blitt så kule Vinsand !!! Spesielt kult der du har lyden til våpenet synket med hva som skjer i musikken.. i liek it. Fett med AE tinga også, tekst og alt mulig,,,, SMAW kills ... wow.

Indeed indeed, veldig mye bra, Vinsand! Må oppdatere YouTube profil informasjonen din tho, står at du bare poster BF3 videoer ;) /subba!

Kunne du PM'a meg PC specsa dine? :)

Har skrapa sammen en film med public-spilling.

Før du ser den burde du være obs på følgende:

- Filmen inneholder ingen flashy "Lolsåflaksjeghadde"-kills, det er 100% assault med for det meste OP L85A2.

- Jeg er en utrolig metodisk, kjedelig og treig spiller, filmen reflekterer også det til en viss grad.

• Like 1

holycrap den var feit oladag! Bra jobba! :)