Jump to content
Battlefield.no
Sign in to follow this  
TB-GORGONPLEX

Trønderbataljonen rekrutterer!

Recommended Posts

4E1c1.jpg

Trønderbataljonen søker nye medlemmer!

Trønderbataljonen ble dannet i mars 2003 og har siden den tid vært gjennom alle i Battlefield- og Bad Company serien. Nå er det på'n igjen med Battlefield 4, som er ute i beta en stund fremover. I forbindelse BF4 ønsker vi i Trønderbataljonen å se etter nye medlemmer! Er du lysten på lagspill, kompetetiv spilling og vil ha en satsning på BF4? Da kan Trønderbataljonen være en bra samarbeidspartner for nettopp deg! Vi kan tilby en organisert klan med en rekke spennende medlemmer og alt som man trenger til kompetetiv Battlefield-spilling.

I BF4 ønsker vi å satse på 8vs8 og 5v5. Vi ser veldig gjerne at spillere som kan håndtere kjøretøy søker, men dette er ikke noe krav og vi prøver selvsagt ut om det kommer noen rene infanterister også!

Om noe av dette høres interessant ut eller at du ønsker mer informasjon - nøl ikke med å sende meg en PM her på forumet eller legg til "TB-GORGONPLEX" på Battle log. Søknader leveres her

På vegne av Trønderbataljonen,

Kaptein GORGONPLEX

• Like 3

Hei hei! :)

For å kunne levere en søknad på hjemmesiden er du nødt til å registrere en bruker. Om det blir noen problemer under registreringen er det bare å ta kontakt, så finner vi ut av det!

Bra dere har satt opp mange servere. skal adde til fav og prøve kikke innom :)

finner de ikke I battlelog jeg? :o

Klikk på di linkene iceman har lagt ut, og add dem som favoritter

Cri satt seg på c4'n min i dag, største øyeblikket i Mitt liv :D

HAHAH :D Fløy til himmels der ja, tror det ligger på Twitch :p

Cri satt seg på c4'n min i dag, største øyeblikket i Mitt liv :D

HAHAH :D Fløy til himmels der ja, tror det ligger på Twitch :p

Jeg vil ha link! :p

Har sendt deg informasjon på PM, alle som vil hoppe en tur innom for å se hvordan vi har det kan få TS-Informasjonen ved å kontakte meg :)

Vi mangler fortsatt piloter og andre hw-kjørende folk. Er du lysten på litt 8v8 klanspill så send inn en søknad :)

• Like 1

Er klanscenen stor i Bf4, er det lett å få match?

Hva er det som spilles evnt. typ ESL?

Har ikke vært oppdatert på BF siden BF2, og det begynner å bli lenge siden. :)

8v8 scenen er ikke like stor som den har vært tidligere, men vi er nå med i Nordic League (type Up-North). Der har vi en offisiell kamp i uken og det er ingen problem med å skaffe pcw 1-2 ganger i uken.

5v5 har jeg ikke vært så mye inne på, men regner med at folk får kamp med engang de søker. Om ikke så er det ESL gathers.

• Like 1

Please sign in to comment

You will be able to leave a comment after signing in

Sign In Now
Sign in to follow this  

• Create New...