TB-GORGONPLEX 5 Report post Posted October 3, 2013 Trønderbataljonen søker nye medlemmer! Trønderbataljonen ble dannet i mars 2003 og har siden den tid vært gjennom alle i Battlefield- og Bad Company serien. Nå er det på'n igjen med Battlefield 4, som er ute i beta en stund fremover. I forbindelse BF4 ønsker vi i Trønderbataljonen å se etter nye medlemmer! Er du lysten på lagspill, kompetetiv spilling og vil ha en satsning på BF4? Da kan Trønderbataljonen være en bra samarbeidspartner for nettopp deg! Vi kan tilby en organisert klan med en rekke spennende medlemmer og alt som man trenger til kompetetiv Battlefield-spilling. I BF4 ønsker vi å satse på 8vs8 og 5v5. Vi ser veldig gjerne at spillere som kan håndtere kjøretøy søker, men dette er ikke noe krav og vi prøver selvsagt ut om det kommer noen rene infanterister også! Om noe av dette høres interessant ut eller at du ønsker mer informasjon - nøl ikke med å sende meg en PM her på forumet eller legg til "TB-GORGONPLEX" på Battle log. Søknader leveres her På vegne av Trønderbataljonen, Kaptein GORGONPLEX 3 Share this post Link to post Share on other sites
frittfall13 0 Report post Posted October 3, 2013 Hei Må jeg registrere meg før jeg kan sende søknad på hjemmesiden deres? Share this post Link to post Share on other sites
TB-GORGONPLEX 5 Report post Posted October 3, 2013 Hei hei! For å kunne levere en søknad på hjemmesiden er du nødt til å registrere en bruker. Om det blir noen problemer under registreringen er det bare å ta kontakt, så finner vi ut av det! Share this post Link to post Share on other sites
2easy-Broseph 37 Report post Posted October 4, 2013 Lykke til med rekrutteringen håper bare ikke du lærer alle opp til å bruke c4 Gorgon !! Share this post Link to post Share on other sites
cri74 880 Report post Posted October 31, 2013 Pirelli fra DICE var innom en tur (vel og merke, ikke en bra runde for min del), for de som ikke vet om hans meritter så ta en titt her Du fikk vel en DICE dogtag du Tussi ? Share this post Link to post Share on other sites
barezell 21 Report post Posted November 1, 2013 Bra dere har satt opp mange servere. skal adde til fav og prøve kikke innom Share this post Link to post Share on other sites
Walkyrie 0 Report post Posted November 1, 2013 Æ kommer innom en gang. Med en kopp karsk og et smil Share this post Link to post Share on other sites
TB-GORGONPLEX 5 Report post Posted November 1, 2013 Hyggelig at folk stikker innom. Morsomt å se mange norske her Share this post Link to post Share on other sites
Gambler 419 Report post Posted November 2, 2013 Cri satt seg på c4'n min i dag, største øyeblikket i Mitt liv 1 Share this post Link to post Share on other sites
barezell 21 Report post Posted November 3, 2013 finner de ikke I battlelog jeg? :o Share this post Link to post Share on other sites
Gambler 419 Report post Posted November 3, 2013 finner de ikke I battlelog jeg? :o Klikk på di linkene iceman har lagt ut, og add dem som favoritter Share this post Link to post Share on other sites
Its a war out here 236 Report post Posted November 3, 2013 Tror du må søke på Tronderbataljonen? Adda alle sjæl Share this post Link to post Share on other sites
cri74 880 Report post Posted November 3, 2013 Cri satt seg på c4'n min i dag, største øyeblikket i Mitt liv HAHAH Fløy til himmels der ja, tror det ligger på Twitch Share this post Link to post Share on other sites
Multicyber 376 Report post Posted November 4, 2013 Cri satt seg på c4'n min i dag, største øyeblikket i Mitt liv HAHAH Fløy til himmels der ja, tror det ligger på Twitch Jeg vil ha link! Share this post Link to post Share on other sites
Its a war out here 236 Report post Posted November 5, 2013 twitch.tv Share this post Link to post Share on other sites
Its a war out here 236 Report post Posted November 10, 2013 Kjenner jo flere av dere gamle TB-folka. Har dere en public TS/VT/Mumble som man kan looke seg inn på når man spiller? Share this post Link to post Share on other sites
TB-Iceman 240 Report post Posted November 11, 2013 Har sendt deg informasjon på PM, alle som vil hoppe en tur innom for å se hvordan vi har det kan få TS-Informasjonen ved å kontakte meg Share this post Link to post Share on other sites
Gambler 419 Report post Posted November 12, 2013 Hatt det koselig på rush servern deres i kveld høydepungtet var når TB 115ninja rage quita Share this post Link to post Share on other sites
Dande 7 Report post Posted November 28, 2013 Vi mangler fortsatt piloter og andre hw-kjørende folk. Er du lysten på litt 8v8 klanspill så send inn en søknad 1 Share this post Link to post Share on other sites
TB-Iceman 240 Report post Posted January 23, 2014 Trenger fortsatt folk! Share this post Link to post Share on other sites
Termii 2 Report post Posted January 27, 2014 Er klanscenen stor i Bf4, er det lett å få match? Hva er det som spilles evnt. typ ESL? Har ikke vært oppdatert på BF siden BF2, og det begynner å bli lenge siden. Share this post Link to post Share on other sites
Dande 7 Report post Posted January 28, 2014 8v8 scenen er ikke like stor som den har vært tidligere, men vi er nå med i Nordic League (type Up-North). Der har vi en offisiell kamp i uken og det er ingen problem med å skaffe pcw 1-2 ganger i uken. 5v5 har jeg ikke vært så mye inne på, men regner med at folk får kamp med engang de søker. Om ikke så er det ESL gathers. 1 Share this post Link to post Share on other sites
Zen0x 57 Report post Posted January 28, 2014 Er det fortsatt like jævlig rekrutering?? Share this post Link to post Share on other sites
TB-Iceman 240 Report post Posted January 28, 2014 *den videoen kom etter TB var oppretta, hele serien er basert på Trønderbataljonen [TB]. 3 Share this post Link to post Share on other sites
TB-Iceman 240 Report post Posted March 23, 2014 Gratulerer med dagen TB, 11 år idag! 3 Share this post Link to post Share on other sites