Plaindog 127 Report post Posted October 1, 2013 Har begynt å leke en del med editoren i Arma 3. Skal lage en del filmer fremover. Fantastisk spill 3 Quote Share this post Link to post Share on other sites
Kaldal 12 Report post Posted October 2, 2013 Velkjent musikk som jeg har på en dvd fra et eller annet kurs Keep it up Quote Share this post Link to post Share on other sites
[aCe]Total 53 Report post Posted October 3, 2013 Nydelig video, Plaindog. Har du funnet deg en klan enda? Du er alltid velkommen hos oss Quote Share this post Link to post Share on other sites
Plaindog 127 Report post Posted October 9, 2013 Jeg havnet til slutt i Nopryl der jeg har spilt noen operations i Arma 2 Vi starter med Arma 3 ops i november. Det blir skøy Quote Share this post Link to post Share on other sites
Kaldal 12 Report post Posted October 9, 2013 Jeg havnet til slutt i Nopryl der jeg har spilt noen operations i Arma 2 Vi starter med Arma 3 ops i november. Det blir skøy Får rope ut så kan man sikkert kjøre noen Coops sammen Quote Share this post Link to post Share on other sites
Plaindog 127 Report post Posted October 11, 2013 Her er siste filmen jeg har laget. Kaller den Weapons of War. ble litt fet hehe 4 Quote Share this post Link to post Share on other sites
cri74 880 Report post Posted October 11, 2013 NICE !!! Fine filmer, håper det kommer flere. De to som er lagt til her, er nå del av Battlefield.no Youtube kanalen Quote Share this post Link to post Share on other sites
Plaindog 127 Report post Posted October 11, 2013 Awesome thanks Det kommer flere etterhvert som jeg finner på mer faenskap Quote Share this post Link to post Share on other sites
Kaldal 12 Report post Posted October 13, 2013 Bra filmer Istedenfor å lage en ny tråd om det samme emnet så legger jeg til at jeg har en egen youtubekanal hvor jeg legger ut diverse "tuts" på Norsk, enkle korte tutorial som er lettforklarende. http://www.youtube.c...wn6F0WPowOdYPWA Lyden er så som så grunnet Windows videomaker, men venter enda på en Sony V. Key -.- Uansett, fortsett med det bra arbeidet Plaindog Mvh Pro Quote Share this post Link to post Share on other sites
[aCe]Total 53 Report post Posted October 14, 2013 Nice video, Plaindog! Quote Share this post Link to post Share on other sites
Plaindog 127 Report post Posted November 23, 2013 Her er en til Quote Share this post Link to post Share on other sites
Senator 466 Report post Posted July 2, 2014 Selv om dette ser ut til å være Plaindog sin tråd så er trådtittel generell så jeg poster en Arma 3 film her Quote Share this post Link to post Share on other sites