Sign in to follow this  
Photon

Dine Beste Bilder

Recommended Posts

Hei Hå. Veldig lenge siden jeg har laget en topic, men jeg klarer aldri helt å riste av meg bf.no uansett hvor liten mulighet jeg har vært til å være på internett i det siste.

Uansett, tenkte jeg skulle lage en topic, hvor folk kan legge ut de bildene de er mest stolt over.

Jeg tok opp foto-hobbien min selv tidligere i år, og kjøpte et Nikon D600 med et håndfull linser. Etter det har jeg dratt med meg kameraet nesten over alt, og noen ganger blir det noen blinkskudd :).

Alle bildene jeg synes blir best laster jeg uansett opp på 500px profilen min (bildeside)

http://500px.com/cirrisky

Her er et lite utvalg derfra:

4.jpg

Makassar Sunrise by Jon Longva

4.jpg

Bali from afar by Jon Longva

4.jpg

Borneo Sunset by Jon Longva

4.jpg

Overgrown Runway by Jon Longva

Håper det er noen andre foto-entusiaster her som har lyst til å bidra =)

• Like 3

Utrolig fine bilder, enormt stemningsskapende du har fått de!

For meg er det lyset på afrikaturen som har gitt de beste bildene, men dette er med et vanlig systemkamera med standard linse så ikke noe like vakkert som ditt kvalitetsmessig. Likevel, den solnedgangen her kommer jeg ikke til å glemme:

RMRbIob.jpg

• Like 4

Fra Bergens høyeste fjell Gullfjellet, en 5 timers tur for utrente folk, en 8-9 timers tur for feite jævler: 5SczzIZ.jpgbiwialB.jpgTthBtIc.jpg Vik i Sogn og Fjordane: npwdlpk.jpg

• Like 1

Mine beste bilder er av barna. Men de får dere ikke se. Jeg får heller fleske frem et bilde fra 2011. Jeg og pappa var ute og lekte oss med blitzer, fargefilter foran blitz og eksponeringstid med min d90 og hans d700. Her resultatet fra min d90.

istapp093.jpg

• Like 2

Satan så fine bilder.

Føler mine iphone-blurry-pics-while-drunk ikke passer helt inn i topicen her, men evig credz. Spesielt zpam og photon. Geez guys!

Edited by Its a war out here

Tatt av Mariell. Tatt gjennom et bilvindu så fokuset er ikke helt 100%. Bildet er ikke redigert. Tatt med Canon EOS 55D - Husker ikke hva slags objektiv som ble brukt (A)

1267630_10153307319475486_1661089046_o.jpg

• Like 1

Så de bildene der her om dagen, Qed. Syykt fine bilder!! Men lurer egentlig hvordan hun får ungene til å stå så rolig og "naturlig". Men magiske bilder! De har en ro om seg som er sjelden å få på bilder. :)

Regner med hun har brukt telelinse på mange av bildene.

Jeg har mange lignende av ungene på min skole, Ikke nærheten av samme kvalitet da :p

Men utrykkene og alt er der :)

Kunne sikkert fått noen av fatterns bilder, men da måtte jeg sett på over 2 TB med bilder. Kanskje flere TB en det òg...

• Like 1