Jump to content
Battlefield.no
Sign in to follow this  
qed

Har du en grafiker i magen? Vil du få ditt design på en musematte?

Recommended Posts

Vi i Battlefield har blitt spurt om vi vil lage noen design til musematter for qpad, som så skal selges i en egen liten nettbutikk på forsiden vår. Dere som har vært her en stund husker sikkert blant annet Cornell og dijay sine bidrag i forkant av hellfragger-lan? Vi jobber for at de skal bli tilgjengelig, men ønsker også deres forlag! Være kreativ og finn på noe morsomt! Personlig ønsker jeg meg en stooor :wub: (wub) sentrert på sort bakgrunn, men har ikke kunnskapen til å vektorisere. Det er viktig å understreke at det ikke blir noe pengepremie eller inntekter fra salg til den som evnt får sitt design trykket, dette er utelukkende en konkurranse om heder og ære. Samt at du kan få din egen sjukt kule musematte produsert med akkurat det designet du ønsker, gitt at du har noe bra ideer på lur!

Noen krav:

1) Du må på en eller anne måte få inn battlefield.no i grafikken, enten som en liten tekst nede i hjørnet eller større og som en del av designet.

2) Det må være plass til en qpad-logo et sted på musematten, vanligvis plasserer de den nede i høyre hjørnet.

Her er noen eksempler fra Cornell og dijay sine bidrag i forkant av hellfraggerlan:

Cornell: 18503472.png

Ukjent: version1m.png

dijay: 2dqoj2e.jpg

Om du har den i original så kan den formateres til vektorisert vil jeg tro. Foruten om teksten så er granaten foreslått som gjenstand å leke seg med.

Har denne liggende fra en stund tilbake, men er ikke vektorgrafikk eller noe sånt da.

Kan prøve å vektorisere bildet viss du har PSD fila.

Noe eg laget for en noen uker sidan:

BFwall.jpg

Kan vektoriseres etc

Edited by TB-Iceman

Hvis noen vil mekke den ultimate retro-matta:

I6zMkLo.gifKfL2mVX.gif

4vouSPa.png

mimre mimre

OOOH, kanskje litt høyt detaljnivå? vet ikke hvor detaljert man kan bli på sånne trykk jeg?

FredsmeglarN gjør designercomeback og gir Jackal wubbekonkurranse (tafse kan han få ha for seg selv) :wub:

Ikke perfect match, men dugandes. Må få fiksa litt stuff så wuben funker smertefritt som vektor, og så tenker jeg jeg kan sende den til drifter eller rådsmedlem som kan få den opp på server til allmenn bruk senere.

Noen prototyper på musematter:

wub1_zps9f9d3cc5.jpg

wub5_zpse8e3aa27.jpg

wub3_zps823f47c3.jpg

wub4_zpsb04f9f49.jpg

wub2_zpsc9175222.jpg

føler ikke wub er aktuelt som tema her jeg. om noen ser den så reflekterer den ikke hva vi driver med.

skal temaet reflektere det du driver med så blir det jo kun en haug med servere, protokoller og queries :p

men skal jeg være helt ærlig så liker jeg Line og Iceman sine første i denne tråden :)

føler ikke wub er aktuelt som tema her jeg. om noen ser den så reflekterer den ikke hva vi driver med.

vi har vel ikke fått noe begrensninger på antall design? kan jo tilby alt fra blodseriøst til tøys og så velger kjøper selv :-)

Enig, har faktisk sykt lyst på disse to selv. Vi trenger helt klart et design som tydelig symboliserer FBF, med den noe som ligner den klassiske Battlefield-logoen for eksempel (og jeg så flere bra forslag over), men en av de under har jeg lett lyst på for å ha med på voksenlan :D

Jeg ønsker meg et 'seriøst' og et 'tulle'-design.

wub-mousepad-v01.png

jaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa

wub4_zpsb04f9f49.jpg

signed, sealed, delivered - im youuurs <3

Speilvendt, den må lene andre veien :D | Sort og hvit :D

EDIT: Gurimalla... fikk jo en remake av den originale også her

4vgLi.jpg

Hadde ikke tenkt å slenge meg på denne siden jeg ikke er noen grafiker, men jeg ser at min flotte HF musematte er så utslitt. Trenger en ny så hvorfor ikke bare få min egen trykket? Ja!

Flatt design er in for tida, så det ble flatt. Granaten er TF2 granaten med påtegnet skygge.

Med noise

BF-mousepad-noise.png

Uten noise

BF-mousepad.png

• Like 1