Jump to content
Battlefield.no
Sign in to follow this  
GjedDa

Voksenlan 13

Recommended Posts

Hva med all Grasrotandelen de får mon tro? Blir det bare øl og potetgull til frosken og manjana nå da? Hehe

Hva med all Grasrotandelen de får mon tro? Blir det bare øl og potetgull til frosken og manjana nå da? Hehe

Hehe, ja det lurer jeg også på :) . Når kan vi kan forvente et nytt VoksenLAN?

Med tanke på at vi ikke har hørt et pip fra de som sitter i styret, så kan vi se langt etter at nytt "VoksenLAN" men ser ikke bort ifra at vi kan samle oss om å arrangere et lan på egen hånd? BattleifeldLAN med aldersgrense på 22 år? ^_^ (Ja, bare fordi jeg vil ha med maskot)...

Interessant, men da bør vi vell lage en ny tråd om dette utenfor voksenlan-tråden.

Om noen ønsker å ta initativ til nytt LAN, er jo det supert.

I utgangspunktet har jeg på ingen måte lyst til å "erstatte" VLAN eller kuppe forumet,

men siden ingen av dem har gitt lyd fra seg på LAAAAAAANG tid til tross for initiativ til både

lokaler, linjer og andre ordninger - tror jeg vi kan trygt konkludere med at det ikke skjer noe i 2014 i alle fall.

Om et par ildsjeler setter seg ned og diskuterer mulighetene, anbefaler jeg at de:

a) Sjekker ut de konkrete tipsene om lokasjoner og linjer i andre tråder her.

b) Ikke blir for overambisiøse - holder antall deltagere til en håndterlig mengde mtp krav til lokaler, linjer, strøm etc.

c) Kanskje finner et lokale som ligger litt mer sentralt i landet? Eksempelvis nærmere Gardermoen enn Svenskegrensen i sør?

Bare noen tanker :)

Jeg har ikke mulighet til å engasjere meg ut over å få tildelt noen helt konkrete oppfølgingsoppgaver,

men vil veldig gjerne være med som deltager på noe slikt :)

• Like 3

Med tanke på at vi ikke har hørt et pip fra de som sitter i styret, så kan vi se langt etter at nytt "VoksenLAN" men ser ikke bort ifra at vi kan samle oss om å arrangere et lan på egen hånd? BattleifeldLAN med aldersgrense på 22 år? ^_^ (Ja, bare fordi jeg vil ha med maskot)...

Håper jeg kan være med! Har fylt 21 år! :p

Regner med alle her har fått med seg denne posten fra styret til Voksenlan

VoksenLAN har i dag besluttet å avvikle organisasjonen og derved også LAN partyene vi har arrangert:

Vi vil med dette takke alle deltagerne opp i gjennom årene for en fantastisk oppslutning og mye moro.

Det er litt trist, men det føles veldig riktig å avslutte nå i stedet for å trekke det ut lengre. Vi gir oss men vi er på topp:)

Vi har noen oppsparte midler fra blant annet grasrotandelen og disse vil vi donere til en ikke religiøs eller politisk organisasjon fortrinnsvis for barn og i form av en gave i vår ånd.(konsoll, nettbrett eller annet for e-sport) forslag mottas med takk.

På vegne av styret i VoksenLAN

Svein Hesthagen

Styreleder

Please sign in to comment

You will be able to leave a comment after signing in

Sign In Now
Sign in to follow this  

• Create New...