Sjitt_break 8 Report post Posted January 11, 2014 Vurderer sterkt å hoppe på det her!! ^^ men er stygt redd jeg vil bli mobba "litt" da jeg drikker smirinoff istedet for øll Så lenge smirnoffen er 50 prosent og du drekker`n bar uten at rævhåra grilles, så går det nok bra skal du se Share this post Link to post Share on other sites
Multicyber 376 Report post Posted January 12, 2014 Er mange som pleier å komme fra Trondheims områdene, så det burde være en mulighet å slenge seg med noen. Å kjør til v-lan går fint, hjem igjen er det ofte tyngre Noen som skal kjøre? ^^ jeg blir gjerne med! Sover aldri i bil, kan godt kjøre, og drikker aldri mye, så har ikke prob med å kjøre på tilbake veien Du får helle smirnoffen i fargete ølflasker og late som ingenting... Haha, kanskje det ja Share this post Link to post Share on other sites
Lakrisalen 128 Report post Posted January 12, 2014 jeg skal kjøre, men bor ikke langt fra Gardermoen da. muhahah Share this post Link to post Share on other sites
Multicyber 376 Report post Posted January 12, 2014 Du bør passe deg, jeg kommer tross alt på lan jeg også! SUPRIIIIISE B... bursdagskake. Share this post Link to post Share on other sites
TheBigReaper 0 Report post Posted January 17, 2014 Tror det var en i mumble her som hadde lokale ved Gardermoen Om de sjekker facbook meldinger så ligger det nok et forslag der Stemmer det... jeg har muligheter til å ordne noe der =) Share this post Link to post Share on other sites
Krigsforbryter 624 Report post Posted March 26, 2014 Svein (Manjana) har bekreftet på facebook at det ikke blir noe VLAN i år, så de satser på våren i stedet. Hei Anders og dere andre. Her skal dere få et skikkelig svar:)Vi var nesten i ferd med å arrangere VL 13 denne helgen faktisk, men bla. jeg måtte kaste inn håndkle pga hverdagsstress. Vi ønsker å arrangere neste VL våren 2014, men utfordringen er å finne egnede lokaler (som alltid). Nå er vi kanskje blitt litt kresne etterhvert, men det er jo ikke lenger nok å kjøre et LAN med klesstativet som VLAN antenne:-D Men altså, neste VLAN er tenkt våren 2014. Noen som vet noe om Vlan våren 14? Share this post Link to post Share on other sites
RonkEnSkunk 70 Report post Posted April 3, 2014 BaBumpiBump............ Share this post Link to post Share on other sites
Multicyber 376 Report post Posted April 3, 2014 Men går det ikke an å ta dette på gardermoen som planlagt da? Virker jo veldig enkelt for alle som en. Fly, tog eller hva en nå foretrekker.. Enkelt å komme seg dit, og man kan sikkert få hjelp til å finne frem for de (altså meg) som er ukjente i området der nede! 1 Share this post Link to post Share on other sites
Henrix 10 Report post Posted April 4, 2014 Ting skjer her...... Stått det samme i SEKS MÅNEDER, omg... Skjer jo ingenting Share this post Link to post Share on other sites
Ramstad 14 Report post Posted April 4, 2014 Tafse på på Henrix, TAFSE! Share this post Link to post Share on other sites
Entreri 110 Report post Posted April 8, 2014 Føler det er på tide noen i styret får på seg VLAN-outfiten sin snart ja! 2 Share this post Link to post Share on other sites
Multicyber 376 Report post Posted April 9, 2014 Vurderer sterkt å hoppe på det her!! ^^ men er stygt redd jeg vil bli mobba "litt" da jeg drikker smirinoff istedet for øll Så lenge smirnoffen er 50 prosent og du drekker`n bar uten at rævhåra grilles, så går det nok bra skal du se Er ikke den smirinoffen jeg snakket om.... derfor jeg er redd jeg blir mobba! Tror det var en i mumble her som hadde lokale ved Gardermoen Om de sjekker facbook meldinger så ligger det nok et forslag der Hvem var det som kunne fikse lokale ved gardermoen? Hadde vært epic! Kanskje vi burde begynne å ta saken i egne hender og planlegge litt mtp dato etc! Tror de fleste er keen på at det blir ved gardermoen, da det var et passende lokale? Share this post Link to post Share on other sites
Nirex 26 Report post Posted April 10, 2014 Hold your horses! Er vel opp til VoksenLAN styret og avgjøre hvor det blir og om det blir. Tror ikkke det er lurt å gå over hodet på de og begynne å planlegge noe. VoksenLAN er et kjent og kjært konsept som har vært i en årrekke. Vi må respektere at de respektive personene bak VoksenLAN er godt voksne og har kone/barn/famile. Da er det bedre å ta kontakt med Vlan styret og be de komme med en oppdatering på hva de tenker rundt VoksenLAN o.l. 1 Share this post Link to post Share on other sites
m0lder 8 Report post Posted April 12, 2014 Det er slik jeg føler meg nå Share this post Link to post Share on other sites
RonkEnSkunk 70 Report post Posted April 12, 2014 De har vel hatt litt tid på seg nå? Må jo ikke kalle det voksenlan.. Men ganske enkelt lan??!! Share this post Link to post Share on other sites
Gambler 419 Report post Posted April 12, 2014 Synes det er teit med 25års grense, man er voksen fra man er 18 Share this post Link to post Share on other sites
Lakrisalen 128 Report post Posted April 13, 2014 Selv når man er 18, så betyr det nødvendigsvis ikke at man er voksen Share this post Link to post Share on other sites
Gambler 419 Report post Posted April 13, 2014 Selv når man er 18, så betyr det nødvendigsvis ikke at man er voksen Ikke 25 heller mange gode eksempler på bruket her Share this post Link to post Share on other sites
Lakrisalen 128 Report post Posted April 13, 2014 Voksenlan er for gamle grinebitere, ikke for småpjokkene som har akkurat fått dun på haka. Ikke 25 heller mange gode eksempler på bruket her Forskjell på folk ingame/forum og in real life.. 1 Share this post Link to post Share on other sites
Multicyber 376 Report post Posted April 27, 2014 Voksenlan er for gamle grinebitere, ikke for småpjokkene som har akkurat fått dun på haka. Ikke 25 heller mange gode eksempler på bruket her Forskjell på folk ingame/forum og in real life.. Er det egentlig det? hihi, neida! Står for grensa! Må være 89'er eller eldre! Share this post Link to post Share on other sites
RonkEnSkunk 70 Report post Posted April 27, 2014 Men hele greia her kan vel kanskje slettes? Share this post Link to post Share on other sites
m0lder 8 Report post Posted April 29, 2014 Men hele greia her kan vel kanskje slettes? Hvorfor det? Vi håper fremdeles på et Voksenlan nr 13. Share this post Link to post Share on other sites
RonkEnSkunk 70 Report post Posted April 29, 2014 Du er ikke alene, men når det ikke kommer et eneste ord i fra de som driver det? Da er det vel bedre å la det dø helt ut en at det skal være som dette??!! Kan vel kalle et lan for et lan? Er jo andre forslag om lan her også! Selv om jeg helst ville ha muligheten til å være med på voksenlan ut ifra fortellinger jeg har fått fra forskjellige hold Mener bare at det er vel bedre å ha et "lan" en ingen ting!! 1 Share this post Link to post Share on other sites
m0lder 8 Report post Posted April 30, 2014 De har jo ikke enerett på LAN arrangement. Det er jo bare å arrangere LAN på eget initiativ. Jeg arrangerer LAN blant venner og kolleger når jeg har tid, men det tar tid og ressurser å arrangere LAN på denne størrelsen. Men litt info fra dem er jo etterlengtet 1 Share this post Link to post Share on other sites
humaN 558 Report post Posted April 30, 2014 Mailet VLAN styret for en god stund siden om mulig lokale med plass til rundt 60 + mulig sponset/billig nettleie. Tror det ikke ble tatt opp en gang i et møte. Ett par lokale karer herfra arrangerer lan der et par ganger i året for unge og de litt eldre, alle på samme sted. Er et utrolig fint lokale som ligger sentralt i forhold til butikk og fjorden som har grei temperatur om sommeren. 1 Share this post Link to post Share on other sites