Jump to content
Battlefield.no
Sign in to follow this  
GjedDa

Voksenlan 13

Recommended Posts

Dette var min fravoritt fra sist jeg var med. Jeg kan nesten høre, da iPhonen kastes, "hallo... er du der?" - "Jada, men om du hører et vindsus og noe som knuses nå, så er jeg bare på Voksenlan.. det er ikke noe farlig mamma. Det kan hende jeg ringer deg fra en annen telefon etterpå... hade" - " hallo? Hva mener du... haaaalooooooooooooo"

"YEEES... 30 meter !!!!!" *Masse applaus*

vlan020.jpg

• Like 2

For å si det som Ramsy: Blir'e nåkke knulling, elleh?

Skeptisk...

Men drekking og nerding i et gammelt klamt lokale kan kanksje ordnes...

Time will showe

Har forøvrig kommet en app som måler hvor høyt du klarer å kaste smartphonen din.

Høres ut som godt utgangspunkt for konkurranse på VLAN! ^^,

• Like 1

Faretruende stille fra styrets side, tipper voksenlan har gått i opplag.

Ja det er skummelt stille fra den kanten. Håper du tar feil Henrix.

Egentle vørre innihælvett greit om dokk karan i styre ha klard å bestæmt dokk, bi det itj ti så tar vi det igjæn næst åre. bærre få eit varsku ka herre går hænn. Døtte skaillen min i karken igjæn æ å håpe på at vi får det klarlagt snart. Go helg å hepp hepp!

Har forøvrig kommet en app som måler hvor høyt du klarer å kaste smartphonen din.

Høres ut som godt utgangspunkt for konkurranse på VLAN! ^^,

Rekorden min er 7 meter! :p

Jeg spurte på voksenlan.com sin facebookside, og dette var svaret jeg fikk:

www.voksenlan.com DET blir ikke Vlan 2013, da 13 er ulykketall.....

20. oktober kl. 20:08

Svein (Manjana) har bekreftet på facebook at det ikke blir noe VLAN i år, så de satser på våren i stedet.

Hei Anders og dere andre. Her skal dere få et skikkelig svar:)

Vi var nesten i ferd med å arrangere VL 13 denne helgen faktisk, men bla. jeg måtte kaste inn håndkle pga hverdagsstress.

Vi ønsker å arrangere neste VL våren 2014, men utfordringen er å finne egnede lokaler (som alltid).

Nå er vi kanskje blitt litt kresne etterhvert, men det er jo ikke lenger nok å kjøre et LAN med klesstativet som VLAN antenne:-D

Men altså, neste VLAN er tenkt våren 2014.

Ok, da er det bare å ha lokaler i tankene fra nå av i alle voksenlansfareres hoder (hvor ellers..?). Hvis VLan høvdingene kunne bidratt med egnet geografisk område de foretrekker og ca tidsrom ville det være lettere for oss å sjekke i god tid på forhånd om vi finner noe egnet.

Ser fram til et nytt episk VLan :D

Svein (Manjana) har bekreftet på facebook at det ikke blir noe VLAN i år, så de satser på våren i stedet.

Hei Anders og dere andre. Her skal dere få et skikkelig svar:)

Vi var nesten i ferd med å arrangere VL 13 denne helgen faktisk, men bla. jeg måtte kaste inn håndkle pga hverdagsstress.

Vi ønsker å arrangere neste VL våren 2014, men utfordringen er å finne egnede lokaler (som alltid).

Nå er vi kanskje blitt litt kresne etterhvert, men det er jo ikke lenger nok å kjøre et LAN med klesstativet som VLAN antenne:-D

Men altså, neste VLAN er tenkt våren 2014.

Tror det var en i mumble her som hadde lokale ved Gardermoen :) Om de sjekker facbook meldinger så ligger det nok et forslag der

• Like 1

Vurderer sterkt å hoppe på det her!! ^^ men er stygt redd jeg vil bli mobba "litt" da jeg drikker smirinoff istedet for øll :p

Yaay!

Men hvordan ble det med voksenlan på gardermoen? Jeg er keen, hadde vært sykt epic! ^^

Ps, tips til hvordan man skal gjøre det for å få med alt? Har aldri dratt lengre avstander med pc utenom å kjøre, og tviler jeg orker å kjøre Trondheim-gardermoen :p

Er mange som pleier å komme fra Trondheims områdene, så det burde være en mulighet å slenge seg med noen. Å kjør til v-lan går fint, hjem igjen er det ofte tyngre :yawn:

• Like 1

Vurderer sterkt å hoppe på det her!! ^^ men er stygt redd jeg vil bli mobba "litt" da jeg drikker smirinoff istedet for øll :p

Du får helle smirnoffen i fargete ølflasker og late som ingenting...

• Like 1

Please sign in to comment

You will be able to leave a comment after signing in

Sign In Now
Sign in to follow this  

• Create New...