JAMCats 3 Report post Posted September 20, 2013 Pleeeaaase give me some info snart snille VLAN styret. xoxo 1 Share this post Link to post Share on other sites
m0lder 8 Report post Posted September 23, 2013 De må snart oppdatere websiten med "ting skjer ikke her" om vi ikke får noe mere kjøtt snart 1 Share this post Link to post Share on other sites
cri74 880 Report post Posted September 23, 2013 Dette var min fravoritt fra sist jeg var med. Jeg kan nesten høre, da iPhonen kastes, "hallo... er du der?" - "Jada, men om du hører et vindsus og noe som knuses nå, så er jeg bare på Voksenlan.. det er ikke noe farlig mamma. Det kan hende jeg ringer deg fra en annen telefon etterpå... hade" - " hallo? Hva mener du... haaaalooooooooooooo" "YEEES... 30 meter !!!!!" *Masse applaus* 2 Share this post Link to post Share on other sites
Captain Zalo 1 Report post Posted October 2, 2013 For å si det som Ramsy: Blir'e nåkke knulling, elleh? Share this post Link to post Share on other sites
GjedDa 0 Report post Posted October 6, 2013 For å si det som Ramsy: Blir'e nåkke knulling, elleh? Skeptisk... Men drekking og nerding i et gammelt klamt lokale kan kanksje ordnes... Time will showe Share this post Link to post Share on other sites
Entreri 110 Report post Posted October 8, 2013 Har forøvrig kommet en app som måler hvor høyt du klarer å kaste smartphonen din. Høres ut som godt utgangspunkt for konkurranse på VLAN! ^^, 1 Share this post Link to post Share on other sites
qed 312 Report post Posted October 8, 2013 bahahaha Share this post Link to post Share on other sites
Henrix 10 Report post Posted October 8, 2013 Faretruende stille fra styrets side, tipper voksenlan har gått i opplag. Share this post Link to post Share on other sites
Joks 10 Report post Posted October 10, 2013 Ja det er skummelt stille fra den kanten. Håper du tar feil Henrix. Share this post Link to post Share on other sites
Ramstad 14 Report post Posted October 20, 2013 Egentle vørre innihælvett greit om dokk karan i styre ha klard å bestæmt dokk, bi det itj ti så tar vi det igjæn næst åre. bærre få eit varsku ka herre går hænn. Døtte skaillen min i karken igjæn æ å håpe på at vi får det klarlagt snart. Go helg å hepp hepp! Share this post Link to post Share on other sites
Multicyber 376 Report post Posted October 20, 2013 Har forøvrig kommet en app som måler hvor høyt du klarer å kaste smartphonen din. Høres ut som godt utgangspunkt for konkurranse på VLAN! ^^, Rekorden min er 7 meter! Share this post Link to post Share on other sites
assman 0 Report post Posted October 21, 2013 Blir nok ikke noe lan tror jeg. 0 info om det på lenge så da er det nok bare på glemme for i år ) Share this post Link to post Share on other sites
Henrix 10 Report post Posted October 23, 2013 Jeg spurte på voksenlan.com sin facebookside, og dette var svaret jeg fikk: www.voksenlan.com DET blir ikke Vlan 2013, da 13 er ulykketall..... 20. oktober kl. 20:08 Share this post Link to post Share on other sites
m0lder 8 Report post Posted November 1, 2013 Svein (Manjana) har bekreftet på facebook at det ikke blir noe VLAN i år, så de satser på våren i stedet. Hei Anders og dere andre. Her skal dere få et skikkelig svar:)Vi var nesten i ferd med å arrangere VL 13 denne helgen faktisk, men bla. jeg måtte kaste inn håndkle pga hverdagsstress. Vi ønsker å arrangere neste VL våren 2014, men utfordringen er å finne egnede lokaler (som alltid). Nå er vi kanskje blitt litt kresne etterhvert, men det er jo ikke lenger nok å kjøre et LAN med klesstativet som VLAN antenne:-D Men altså, neste VLAN er tenkt våren 2014. Share this post Link to post Share on other sites
Søvd 22 Report post Posted November 1, 2013 Ok, da er det bare å ha lokaler i tankene fra nå av i alle voksenlansfareres hoder (hvor ellers..?). Hvis VLan høvdingene kunne bidratt med egnet geografisk område de foretrekker og ca tidsrom ville det være lettere for oss å sjekke i god tid på forhånd om vi finner noe egnet. Ser fram til et nytt episk VLan Share this post Link to post Share on other sites
RonkEnSkunk 70 Report post Posted December 28, 2013 Ahhhh, jeg vil være med 1 Share this post Link to post Share on other sites
Plaindog 127 Report post Posted January 10, 2014 Døde Voksenlan? Share this post Link to post Share on other sites
qed 312 Report post Posted January 10, 2014 Svein (Manjana) har bekreftet på facebook at det ikke blir noe VLAN i år, så de satser på våren i stedet. Hei Anders og dere andre. Her skal dere få et skikkelig svar:)Vi var nesten i ferd med å arrangere VL 13 denne helgen faktisk, men bla. jeg måtte kaste inn håndkle pga hverdagsstress. Vi ønsker å arrangere neste VL våren 2014, men utfordringen er å finne egnede lokaler (som alltid). Nå er vi kanskje blitt litt kresne etterhvert, men det er jo ikke lenger nok å kjøre et LAN med klesstativet som VLAN antenne:-D Men altså, neste VLAN er tenkt våren 2014. Share this post Link to post Share on other sites
cri74 880 Report post Posted January 10, 2014 Tror det var en i mumble her som hadde lokale ved Gardermoen Om de sjekker facbook meldinger så ligger det nok et forslag der 1 Share this post Link to post Share on other sites
Multicyber 376 Report post Posted January 11, 2014 Vurderer sterkt å hoppe på det her!! ^^ men er stygt redd jeg vil bli mobba "litt" da jeg drikker smirinoff istedet for øll Share this post Link to post Share on other sites
aasing 208 Report post Posted January 11, 2014 Det vil ikke bli ett problem, Multi 1 Share this post Link to post Share on other sites
Multicyber 376 Report post Posted January 11, 2014 Yaay! Men hvordan ble det med voksenlan på gardermoen? Jeg er keen, hadde vært sykt epic! ^^ Ps, tips til hvordan man skal gjøre det for å få med alt? Har aldri dratt lengre avstander med pc utenom å kjøre, og tviler jeg orker å kjøre Trondheim-gardermoen Share this post Link to post Share on other sites
aasing 208 Report post Posted January 11, 2014 Er mange som pleier å komme fra Trondheims områdene, så det burde være en mulighet å slenge seg med noen. Å kjør til v-lan går fint, hjem igjen er det ofte tyngre 1 Share this post Link to post Share on other sites
Lakrisalen 128 Report post Posted January 11, 2014 Vurderer sterkt å hoppe på det her!! ^^ men er stygt redd jeg vil bli mobba "litt" da jeg drikker smirinoff istedet for øll Du får helle smirnoffen i fargete ølflasker og late som ingenting... 1 Share this post Link to post Share on other sites