Jump to content
Battlefield.no
Sign in to follow this  
humaN

Mer batman, ny skuespiller. Thoughts?

Recommended Posts

http://www.imdb.com/news/ni56087514/?ref_=hm_nw_tp_t1

Hva tenker dere? Blir dette nok en film som kommer til å overraske hele verden og ta oss med storm, eller har dem bommet med valg av hovedrollen?

Si deres mening! :D

Min mening er at jeg er litt i tvil, men samtidig kanskje jeg tar feil.(?)

Ledger var jo også et valg ute på kanten, men det viste seg at han gjorde en av tidenes største og aller beste roller.

Uansett, så faller det på at jeg gleder meg uansett, det er tross alt batman. :D

Han gjorde jo en flott jobb som Daredevil :rolleyes:

Akkurat det samme jeg tenkte på.. Jeeeeeeez..

Men man ønsker jo å være open minded? Lar dommen falle etter at filmen har kommet jeg

Har ikke vært en god Batman siden Michael Keaton! Selv ikke Bale (og jeg digger Dark Knight slapp av), for den strupekreft-stemmen han la på greier jeg aldri å ta seriøst.

Batman syns jeg burde dø ut med Christopher Nolan sine filmer. Han naila konseptet perfekt sammen med Bale. Istedenfor en latterlig Batman som sloss mot overnaturlige folk som lagde dem en menneskelig Batman som kun var et menneske og svak til tider. Skjønner godt at de begge holdt seg unna dette.

• Like 1

Tja er David S. Goyer som har skrevet alle Dark Knight filmene sammen med Nolan som står for story og screenplay. Nolan er fortsatt inni bilde som executive producer. Goyer skrev jo også screenplay til Man of Steel, men der jobbet han sammen med Nolan om story. Jeg synes Bale var en ræva batman, spesielt i de 2 siste filmene, men jeg tviler på at Ben Affleck blir bedre. Er noe med stemmen han som bare er annoying.

Mjaaa. jeg vet ikke. er ikke så gla i han der. kommer sikkert til å se den men.. likte best de 2 første og de med bale (litt enig med den stemmen til bale men han må jo prøve å ikke høres ut som seg sjøl da =P) kanskje dette blir det de nye på linje med val kilmer og george clooney som var drit men kanskje ikke. må vel bare se. har bare ikke trua akkurat nå =P

PS: grunnen til at jeg ikke likte de med val og george er jo at de var mediehorer. batman ska ikke være det. å makan til bruk av gummi =P

Edited by jarnepa

Nei, hele DC Comics bør ta seg en pølse, bolle og en lengre pause. Orker ikke mer remake av Batman og Supermann. Godt vi har Marvel, for der er det jo bøttevis å ta av uten å måtte "remake" noe som helst. Ikke alt er like bra, men i de siste årene har det kommet mye god underholdning fra den kanten.

• Like 1

Blir spennende og se hvordan de skal gjøre dette, om det fortsatt er Bruce Wayne som skal være batman eller om de kjører en twist og lar en ny mann være batman, for under Dark Knight Rises så sa jo Wayne, som batman at: "Its not who I am underneath, but what i DO that defines me."

Så er litt spent på den biten, men er enig med sadolf at det egentlig er nok nå, skal litt til for og gjøre det så bra som Christopher Nolan gjorde det! :)

Edited by Enradoo

Please sign in to comment

You will be able to leave a comment after signing in

Sign In Now
Sign in to follow this  

• Create New...