Jump to content
Battlefield.no
Sign in to follow this  
cri74

Electronic Arts på Gamescom 2013

Recommended Posts

Ikke imponert jeg nei :p Levolution greia, mest imponerende er vel store skyskraperen som faller men det andre som å skyte en stige for så å klatre opp den er ikke akkurat noe nytt. Så har dem allerede 5 expansion packs klare hvor ene er muligheten for å spille de gamle kartene.

Money machine much ? Hvorfor ikke bare gi de ut gratis ? Alt jeg ser er bare et litt finere BF3.

Synes det ser ut som det beste arcade-action spillet penger kan kjøpe. Det er jo helt sykt !!

Klart sånne ting koster penger, og klart at de har lyst å tjene penger.

Peggle faktisk :p Jaja, er nå bedre enn Sims 4.

Syns Paracel Storm så snasent ut, får prøve beta for å se om det blir kjøp eller ei.

Dere som virker overrasket over at det koster penger - tenker dere virkelig at overgangen fra bf3 til bf4 ikke har tatt arbeidstimer? Kostnader? Lønninger? Ser dere ikke arbeidet som ligger i det? Eller er dere bare sure fordi det går feil retning (mer arcade). Prøver ikke være frekk, men er oppriktig nysgjerrig på dette :-)

Synes det ser ut som det beste arcade-action spillet penger kan kjøpe. Det er jo helt sykt !!

Klart sånne ting koster penger, og klart at de har lyst å tjene penger.

Rart at det er stort sett EA som tar seg betalt da for gamle kart :p 5 expansions klare før lansering. Så kan du kjøpe Premium for å få de raskere ...... For all del, det er mange millioner som liker Call of Duty og Bf serien som den har blitt men jeg kommer ikke til å kjøpe dette.

Dere som virker overrasket over at det koster penger - tenker dere virkelig at overgangen fra bf3 til bf4 ikke har tatt arbeidstimer? Kostnader? Lønninger? Ser dere ikke arbeidet som ligger i det? Prøver ikke være frekk, men er oppriktig nysgjerrig på dette :-)

Dere ? Var vel bare meg og ingen som har nevnt noe om BF3 til BF4. Snakker om expansions som bruker innhold vi allerede har kjøpt som dem bare har tilpasset nye motoren.

Sikkert bare hive seg på vogna og spørre om å få det gratis, husker det var noe sånt oppstyr rundt forrige utgivelse også :) Premium blir det uansett, synes premium i BF3 var helt greit. Forsåvidt kjøpte jeg det i Borderlands 2 også, men har ikke brukt alt innholdet der. Season pass heter vel premium i BL. Gidder ikke kjøpe alt sammen separat, så håper premium er det samme i BF4.

Kult. Emblemet du har i Battlelog, på platoon, plasseres på kjøretøy i spillet når du hopper inn. På samme måte som i Arma da, egentlig en ting jeg savnet i BF3 smile.png

Battlefield 4 kommer med 10 multiplayer kart og 7 game modes. Battlefield 3 hadde til sammenligning 9 kart og 5 game modes fra start.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
Sign in to follow this  

• Create New...