Jump to content
Battlefield.no
Sign in to follow this  
Line

Fiksing av nettbrett?

Recommended Posts

Noen som har peiling på nettbrett?

Har et Asus EEE Tranformer Pad av et slag. Ca ett år gammel.

På/Av-knappen har gått amok, og bare jeg rører den ene siden slår enten skjermen eller hele tingen seg av.

I sted ville den ikke slå seg på igjen, men etter noen desperate forsøk nå så slo den seg på.

Men lurer på om det er noe jeg kan gjøre for å forhindre at det dør helt? Eller om jeg burde sende det til reperasjon? Og eventuelt hvor man reparerer sånne ting?

Det er vel like greit og reklamere på saken der du kjøpte den.

Og åpne opp noe sånnt er ikke bare bare.

Det burde gå fint når den bare er ett år, problemet blir vel hvor lenge du klarer deg uten :p

Njaae, er det da. Flink som jeg er har jeg slettet e-postet som bekreftet kjøpet, husker ikke nettsiden den kom fra, og lurer på om boksen ble kastet i flyttingen. Så skal den til reperasjon, må den nok til noen andre.

Brent og lært til neste gang :/

Uhm problemet er vel visst du skal reklamere på den så tviler jeg på at du får noe. Pga knappen kan du ha ødelagt selv.

Jobbet som selger på Elkjøp for et par år siden. Og var det utvendige feil på utstyret så var det aldri snakk om reklamasjon. Da måtte dingsen reparerest, som igjen nesten kostet mere enn en splitter ny en. Desverre, men sånn tror jeg det er enda.

Shh, gullfisk.

Fikk noen til å finne den billigst mulig, så var en litt ukjent side.

Spørs om det bare er å forbrede seg på at det dør da, så blir det vel kjapt billigere å kjøpe nytt.

Samboeren foreslo at det kanskje var noe løse ledninger, men aner da ikke hvordan man fikser sånne ting heller, hadde nok bare ødelagt mer.

Tja, jeg vet ikke helt.

Kjøpte du den på Tabletnorge.no?

Men jeg hadde vel kaaansje begynt og sett etter en ny en?

Nei, nei nei. Ta kontakt med asus norden eller europa via facebook. De kan hjelpe deg videre :) Du er ikke rettsløs selv om du ikke har kvittering. I norge er du ikke skyldig inntil det motsatte er bevist :)

• Like 2

Det hadde jeg aldri tenkt på. Skal først sjekke om boksen finnes, kanskje med noe slags kvittering. Om ikke hadde det jo vært kjempefint om de kunne hjelpt meg :)

Tusen takk!