Spurvjen 0 Report post Posted August 12, 2013 (edited) Server:Hellfragger.no #6 "Office Only" Tidpunkt: 12.08.13 kl: 01:37 Brett:Office Admin: årsak: jeg Teamkillet Med vilje (min bror, men mitt ansvar siden det er min bruker) Forklaring: Jeg hadde ikke logget av pc'n og min bror brukte min pc for å game med venner, Han sier at han bare teamkillet 2-5 stykker men det har jeg ingen anelse om. Jeg syntes perm ban var litt drøyt Uansett så jeg ønsker å bli unbannet/Redusere ban lengde. -Spurvjen STEAM_0:1:18101395 Edited August 16, 2013 by Spurvjen Share this post Link to post Share on other sites
Krigsforbryter 624 Report post Posted August 12, 2013 Hei Spurvjen Vi trenger din SteamID for å kunne behandle klagen Mvh Kåre Krigsforbryter Hoveddrifter CSS/TF2 Hellfragger.no Share this post Link to post Share on other sites
VenoMeisther 325 Report post Posted August 17, 2013 Hallo Spurvjen Litt sent svar.. men jeg har nå sjekket opp din steamid og ser at du ble permbannet av tkmanager for teamkilling, normalt skulle du fått en dag av tk manager men pga en bug så fikk du permban, du skal nå være unbannet og er velkommen tilbake til våres servere. Mvh VenoM Klagemuransvarlig Hellfragger.no Share this post Link to post Share on other sites