Jump to content
Battlefield.no
Sign in to follow this  
humaN

Buybinds til CS:S

Recommended Posts

Heisann.

Har vurdert å lage en post om dette lenge, siden kanskje dere mer casual gamere har hørt om det, men har vært usikker, eller faktisk aldri har hørt om det.

Dette er et enkelt system som lar deg kjøpe med numpad tastene dine, hvis du har. Funker IKKE på tastatur/laptops uten numpad taster.

Tastene tilsvarer et våpen, en granat eller item, hver for seg. Her er listen:

0 - mp5

3 - awp

4 - famas

5 - deagle

6 - defuse kit

9 - nade

- - m4/AK (Avhengig av om du er CT eller T)

+ - flash

enter - Kevlar+helmet (den kjøper begge, men prioriterer kev+helm hvis du har over 1000$)

, - smoke

Så:

Det du først gjør er å laste ned denne og deretter lagre den i Steam/SteamApps/Common/Counter-Strike Source/cstrike/cfg

Når det er gjort, er du nesten klar til å kjøre i gang. Alt du trenger å gjøre er å skrive "exec buybinds.cfg" i console så får du autobuy binds ingame i Counter Strike Source.

Men merk deg, hvis du allerede også har en autoexec config, skriv helt nederst i autoexec fila "exec buybinds.cfg"

Dette betyr enkelt og greit at dette er det siste og på en måte mest prioriterte autoexec vil kjøre.

For dere som ikke vet åssen man får opp console:

* Åpne steam der spillene dine ligger. Høyreklikk på Counter-Strike Source og velg Egenskaper/Properties.

* Klikk knappen Launch Options

* Skriv inn: -console

Deretter klikker du ok og du har console automatisk oppe så lenge du ikke lukker den. Da må du lukke og starte CSS på nytt for å få den opp igjen.

Håper virkelig dette kan hjelpe andre folk enn bare meg. Veldig kjekt for de av oss som spiller mix eller gather der disse våpnene er brukt mest.

Mvh. humaN :)

For pros: her er mine

bind "KP_INS" "buy deagle"

bind "KP_END" "buy hegrenade"

bind "KP_DOWNARROW" "buy flashbang"

bind "KP_PGDN" "buy smokegrenade"

bind "KP_LEFTARROW" "buy vesthelm"

bind "KP_5" "buy defuser"

bind "KP_RIGHTARROW" "buy vest"

bind "UPARROW" "buy m4a1;buy ak47"

bind "LEFTARROW" "buy awp"

bind "DOWNARROW" "buy galil; buy famas"

bind "RIGHTARROW" "buy mp5"

Hva skal du med buyscipts da? Du kan jo kjøpe med B da? Se på han da. Bruker Num Pad da. Helt gæren i fletta da :)))) Human da :))

Etter å ha spilt CSS en stund sitter B-4-2 osv så godt i finga at jeg tror det ville tatt meg lengre tid å lære de nye buy-knappene enn bare å gjøre sånn jeg har gjort i mange år allerede :p

Men godt insj, sikkert en del folk som bruker det der.

Buyscripts var ulovlig i store konkurranser online og offline i både 1.6 og CSS - og jeg blant flere har derfor aldri brukt det. Dessuten går det, som Optimus skriver, som regel kjappere når du allerede kan de vanlige kjøpemenyene :-)

rebuy-knappen gjør jo nesten jobben til buyscripts anyways, for ikke å glemme freezetime på sånn 8-15 sek som regel. Man blir greit rask på å kjøpe ting i cs om man spiller det mye :p

Please sign in to comment

You will be able to leave a comment after signing in

Sign In Now
Sign in to follow this  

• Create New...