Jump to content
Battlefield.no
Sign in to follow this  
Plaindog

Everquest Next

Recommended Posts

Vet ikke om det er noen her som har spilt Everquest eller Everquest 2. I alle fall tror jeg dette kan bli veldig bra. I alle fall utifra det lille jeg har sett.

https://www.everquestnext.com/

Characters and Environment

http://www.youtube.com/watch?v=Dh_0neHhR0k

Gameplay footage

http://www.youtube.com/watch?v=cdgPuEl5Nuk

Blir spennende å følge med på dette :)

fully destructible world - kommer til å påbringe verdenen mye bugs osv sikkert:o men blir jo sikkert gameserver restart annen hver dag:)

Har aldri hørt om dette før, og dette så faktisk bra ut, signer opp for beta.

Ikke hørt om Everquest...... :iiiiik: Age?

Ok du er unnskyldt Venom :) Everquest er årsaken til at folk spiller mmo's i dag. Det er bestefaren til alle mmo's tør jeg påstå. Etter dette kom Everquest 2 som man kan si mangt om. Det ble lansert samtidig som WoW om jeg ikke husker feil, pga mange forskjellige årsaker slo det ikke så godt an, etterpå ble EQ2 dissikert og wowifisert og spillet ble nesten ødelagt.

Derfor er det mange som har store forhåpninger til Everquest Next som flere håper kan bli den store oppfølgeren til bestefar

I know i know, men hva skal man si? NGE er lenge siden. Vi trenger en liten revolusjon i mmo verden og jeg sier takk til de som greier det, uansett om det er djevelen

De lager noe bra også voldtar de røkla når alle er hekta :p. Men nei nei, får vente å se

SOE? Eeeeeek

^ Dette :(

Er også skeptisk til at ProSiebensat1 skal være europeisk publisher, ellers ser jo dette ut som the second coming of jesus innen mmo.

Kom over spillet idag, ser jo virkelig nyskapende ut. AI som tenker for seg selv og tar lærdom, fullt ødeleggbare omgivelser, creation kit der du kan manipulere verdenen, Så ut som ganske rå grafikk med facial expressions som kan trigges via webcammet ditt. Ordentlig crafting sånn at du må faktisk ødelegge omgivelense for å crafte og kan så bygge opp igjen. Combaten hadde herlig fysikk også og 40 klasser som kan mixes.

Ser virkelig ut som noe helt nytt og revolusjonerende på mange måter.

Har kjøpt meg Founders Pack så jeg kan teste alphaen av Landmark 28 februar. Gleder meg!

• Like 1

Så del 2 av annonseringen etter at Avean hadde linka den til meg. Ble ganske imponert, og jeg hater generelt de fleste MMOs.

Blir nok å kjøpe Founders Pack ja for å få alfa :)

31år føler meg som 12 med spillet :p Og det er bare crafting delen av spillet ....helt sykt. Det er virkelig noe nytt innenfor mmo sjangeren.