DARKDESIGN 23 Report post Posted August 1, 2013 nye pcen er beast ))) Share this post Link to post Share on other sites
VenoMeisther 325 Report post Posted August 1, 2013 Fin intro og veldig bra spilt, jeg likte det jeg så. Share this post Link to post Share on other sites
DARKDESIGN 23 Report post Posted August 2, 2013 takker Share this post Link to post Share on other sites
Entreri 110 Report post Posted August 2, 2013 Ble rett og slett kjempeimponert, DarK! Virkelig imponerende spilling det der. Skal sørge for å komme på samme lag som deg i BF4, ellers tror jeg tastatur og mus blir knust i løpet av få minutter. Share this post Link to post Share on other sites
Lightning 57 Report post Posted August 2, 2013 VELDIG bra! Share this post Link to post Share on other sites
Avean 161 Report post Posted August 2, 2013 Utrolig bra spilt og sorry for at jeg må spørre, men med tanke på hvor mange som jukser idag så må jeg bare spørre. Hvorfor har du så mange kontoer tilknyttet deg ? Ser det er flere som har poengtert det. 4-5 kontoer med unike guid'er. Share this post Link to post Share on other sites
Wigami 9 Report post Posted August 7, 2013 Like chaten på 2:10 Share this post Link to post Share on other sites
Heradon 23 Report post Posted August 8, 2013 Utrolig bra spilt og sorry for at jeg må spørre, men med tanke på hvor mange som jukser idag så må jeg bare spørre. Hvorfor har du så mange kontoer tilknyttet deg ? Ser det er flere som har poengtert det. 4-5 kontoer med unike guid'er. Virker legit utifra statsen på våpna hans. Vi har så å si samme accuracy. M98B var det 0,02 i differanse mellom oss, og på Magnum 44. var det 0,01 i diff. 0,01 på JNG90... Med tanke på at han har spilt godt over 1000 timer, så burde han ha litt skills Share this post Link to post Share on other sites