cri74 880 Report post Posted August 1, 2013 En liten teaser for oss i Battlefield.no Les hele artikkelen... Quote Share this post Link to post Share on other sites
Daniel- 1,200 Report post Posted August 1, 2013 1 Quote Share this post Link to post Share on other sites
dopehawk 98 Report post Posted August 1, 2013 Quote Share this post Link to post Share on other sites
Krigsforbryter 624 Report post Posted August 1, 2013 Quote Share this post Link to post Share on other sites
qed 312 Report post Posted August 1, 2013 herlig! Quote Share this post Link to post Share on other sites
EligoPAX 10 Report post Posted August 1, 2013 Tusen takk, gleder meg! Quote Share this post Link to post Share on other sites
home 88 Report post Posted August 1, 2013 Veldig bra. Gleder meg til å se hele Quote Share this post Link to post Share on other sites
Sussidal 85 Report post Posted August 1, 2013 Herlig teaser, Cri, gleder meg til hele! Quote Share this post Link to post Share on other sites
Zen0x 57 Report post Posted August 1, 2013 Dette blir så bra vettu! Gled dere! Quote Share this post Link to post Share on other sites
SpookyManooky 44 Report post Posted August 1, 2013 ! Bra at folka i bf.no tar slik initiativ! 1 Quote Share this post Link to post Share on other sites
Flylover 73 Report post Posted August 1, 2013 Konge 1 Quote Share this post Link to post Share on other sites
Its a war out here 236 Report post Posted August 2, 2013 Men hva faen! Episk fett! Genialt bra arbeid gutta Umulig å ikke like dette her. Quote Share this post Link to post Share on other sites
Entreri 110 Report post Posted August 2, 2013 Gleder meg STORT til hele intervjuet! Enormt bra å i det hele få til dette, og stor kudos til Cri og Zenox som har gjennomført dette Quote Share this post Link to post Share on other sites
Entreri 110 Report post Posted August 2, 2013 Patrick virket btw som en rå fyr ^^, Quote Share this post Link to post Share on other sites
Zen0x 57 Report post Posted August 2, 2013 Patrick var utrolig jordnær og ikke sånn vi hadde sett det føre oss! Humor hadde han også, satt og gliste og småhumret for meg selv bak kamera. Nei så vi var utrolig overasket både meg og Cri Tusen takk for at jeg fikk muligheten til og få oppleve dette!! Quote Share this post Link to post Share on other sites
Flylover 73 Report post Posted August 3, 2013 FFS! når kommer hele videoen?! Quote Share this post Link to post Share on other sites
cri74 880 Report post Posted August 4, 2013 Så fint at dere likte denne snutten, ekstra gøy å lage slike når noen har glede av det. Ikke så lenge igjen nå, så kommer hele greia 1 Quote Share this post Link to post Share on other sites
Pretty Paul 2 Report post Posted August 16, 2013 ok, etter at eg fekk høyre den musikken, må eg gå tidlegare frå jobb for å installere BF1942 igjen... 1 Quote Share this post Link to post Share on other sites
Play4Friends 3 Report post Posted August 16, 2013 :O Han svarte faktisk på mitt spørsmål 2 Quote Share this post Link to post Share on other sites