Jump to content
Battlefield.no
Sign in to follow this  
ThomasJr

Number1 - Back on track

Recommended Posts

God kveld mine venner. Da vil jeg bare glede dere med og si at vi Number1 er tilbake og sterkere en noen gang, men det vi ser er at det er nesten ingen som spiller lengre? Så derfor lurer vi på om noen av dere noobs vil komme tilbake så vi har noe mer og skyte på en kun hawkhill og den noob gjengen der. Vi har allerede penedrert de for alt gearet og bilene iløpet av 2 dager.

Så hadde vært koselig og møtt noen nye eller gammle spillere igjen! Mvh Hele Number1 (7 spillere)

Lykke til, og så vil jeg bare si at vi har gjemt ett telt på mappet med 1 dmr, coyote , ghillie og noe mat. Så første mann til mølla!

Er faktisk ganske mange biler på mappet pr.dags dato også, så er litt mer morro. Samt med heli

Slenger på ett lite bilde fra idag.

W4ZTCHF.png

• Like 1

"Vi har allerede penedrert de for alt gearet og bilene iløpet av 2 dager."

HAHAHAHAHAHAHHAHAAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHA..... (Trekke pusten litt.....)

HAHAHAHAHAHAHHAHAAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHA.....!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Annen ting... du og shitkidsa dine har enda ikke skutt en eneste kule på meg etter dere kom.

Edited by Hawkhill

Jakter liksom dere på oss nåda ?

Har vært i 5-6 skuddvekslinger i det siste, ble skadd to ganger. Ene gangen var det en idiot som combatlogget når jeg traff.

Vitner ikke akkurat om overveldende skills for deres del, noe rettskrivingen bærer tydelig preg av.

Kjeften er tydelig vis større enn vettet hos dere også. (lært av opel-gjengen?)

PS: jeg har ikke noen camp :D

vil dere ha gearet mitt, så må dere kjøpe boka "Jakt for Dummies".

Da har dere vaffal basic skills inne.

• Like 1

Må bare si at vi har penetrert dere enda hardere igjen! Campen deres var ikke den beste vil jeg si, og de dumme 4 hjulingene dere har gjemt rundt om på mappet.. huffa mei. Men uansett, takk for alt gearet!

Litt gear fra siste raide

6 dmr

3 g36k

3 l85 holo

3sv camor

5 m249 saw

10 mk48 mod 0

3 fn fal

og masse annet stuff..

Liten film fra litt av raide

Lite gruppe bilde fra folka som raida

oKqd8Lg.png

Mvh. Number1 /// Eject (nytt navn)

Edited by ThomasJr

Bestemte meg for å sjekke servern igjen etter lang lang pause... Jeg løpte type 10-15min, med flaks fant jeg noe....

Bestemte meg for å frapse det jeg så...

Hilsen nitro & AxX.

Jakter liksom dere på oss nåda ?

Har vært i 5-6 skuddvekslinger i det siste, ble skadd to ganger. Ene gangen var det en idiot som combatlogget når jeg traff.

Vitner ikke akkurat om overveldende skills for deres del, noe rettskrivingen bærer tydelig preg av.

Kjeften er tydelig vis større enn vettet hos dere også. (lært av opel-gjengen?)

PS: jeg har ikke noen camp :D

vil dere ha gearet mitt, så må dere kjøpe boka "Jakt for Dummies".

Da har dere vaffal basic skills inne.

Skal man klage på andre, bør man ha sin egen rygg fri først, Siterer ordet "tydelig vis"

Vi hadde sluppet alt dette om "dere" hadde latt være og ta fuglen vår, for deretter og nekte på det. Men nvm fuglen er tilbake i buret sitt nå! :)

Edited by Mestern
  • Like 1

Ikke annet å vente at dere greier å raide camps når dere kun tør å prøve nattestid når serveren er tom...hvor er utfordringa da?

Vi er vel forsåvidt på dagen og natten. Men dere er vell kongene av døgnrytmen? Spesielt hawk og joachim

Velkommen til DayZ 1.7.7 Meget lett å gjemme unna ting..... telt blir plassert midt på marka når du prøver å skjule dem under trær, ATV'er hopper utpå marka av seg selv, Stashsites kan kun lagre 1 våpen.

• Like 1

Velkommen til DayZ 1.7.7 Meget lett å gjemme unna ting..... telt blir plassert midt på marka når du prøver å skjule dem under trær, ATV'er hopper utpå marka av seg selv, Stashsites kan kun lagre 1 våpen.

Du sier noe der, utrolig kjedelig.

Så om dere ser på det som en seier å finne noe som ikke er mulig å gjemme, så må jeg bare gratulere.

Men men.... Dere har nå ikke funnet alt. Go fetch!

Må bare si at vi har penetrert dere enda hardere igjen! Campen deres var ikke den beste vil jeg si, og de dumme 4 hjulingene dere har gjemt rundt om på mappet.. huffa mei. Men uansett, takk for alt gearet!

6 dmr

3 g36k

3 l85 holo

3sv camor

5 m249 saw

10 mk48 mod 0

3 fn fal

og masse annet stuff..

Jeg forstår det sånn at dette er et høydepunkt for dere, men dette gearet er hverdagskost for oss.

• Like 2

Bra dere koser dere på tom server :) Bra tidspunkt å komme tilbake, haha!

Bestemte meg for å sjekke servern igjen etter lang lang pause... Jeg løpte type 10-15min, med flaks fant jeg noe....

Bestemte meg for å frapse det jeg så...

Hilsen nitro & AxX.

Du skjønner tydeligvis ikke hvem "Opel-Gjengen" er. Vi spiller ikke lengre på Norway 01. Altså vi har ingen camp. Men søt er du.

6 dmr

3 g36k

3 l85 holo

3sv camor

5 m249 saw

10 mk48 mod 0

3 fn fal

og masse annet stuff..

Jeg forstår det sånn at dette er et høydepunkt for dere, men dette gearet er hverdagskost for oss.

Såklart dette er et lite høydepunkt på en ellers slapp server, Er ikke gearet det handler om, det har vi nok av, du får komme deg på igjen skogens, Du har vel såvidt starter gear atm?

Hva tror du om Skogens Mann? Starter gear?? :( Med mindre Gambler har gjort noe med brukeren så skal jeg være i stand til å iallefall avfyre noen skudd før jeg flykter inn i en mørk skog.

• Like 1

Hva tror du om Skogens Mann? Starter gear?? :( Med mindre Gambler har gjort noe med brukeren så skal jeg være i stand til å iallefall avfyre noen skudd før jeg flykter inn i en mørk skog.

Det spørs når du spellte sist, er det snakk om uker siden kan du få en overaskelse ;-)

Det spørs når du spellte sist, er det snakk om uker siden kan du få en overaskelse ;-)

Var det jeg siktet til!:)

Har vel kun vært telt og kjøretøy wipe?

Spilte vel sist for en uke siden eller no, da var alt i orden i alle fall :)