Vafflus_Slappis 41 Report post Posted July 9, 2013 Vel, faren er jo att andre lag kan komme til å prøve samme taktikk for å finne ut hvor sterkt SKY egentlig er. Var langt i fra overbevisende, tvile på at Froome klarer å holde på slik hver gang det kommer en tøff fjelletappe hvis laget rundt han er for dårlig. Kaggis nevner jo ofte nok at sykling er lagsport. Quote Share this post Link to post Share on other sites
Vafflus_Slappis 41 Report post Posted July 9, 2013 Heeeelt greit å hive inn Kittel istedenfor Kristoff Og akkurat i det man begynte å få sansen for Cav så driver han på med dette ufyselige opplegget sitt igjen. Mannen er jo farlig! Så klart skal han straffes for dette! Quote Share this post Link to post Share on other sites
MentalM 38 Report post Posted July 9, 2013 Trippel, i ett treukersritt merker du om du må ta ut litt for mye en dag, 1 uke senere. Froome sluknet helt i Vueltaen siste uke i fjor, er ikke umulig at det skjer igjen. Quote Share this post Link to post Share on other sites
Its a war out here 235 Report post Posted July 9, 2013 Hva tror dere a? Uhell eller var det med vilje? Vanskelig å si ass. Quote Share this post Link to post Share on other sites
Vafflus_Slappis 41 Report post Posted July 10, 2013 http://www.tv2.no/sport/sykkel/tdf/se-sindres-24-elleville-tour-de-franceparodier-4085960.html Genialt Quote Share this post Link to post Share on other sites
qed 312 Report post Posted July 11, 2013 min elskede vannbærer Juan Antonio Flecha er med i brudd fra start, kanskje jeg kan krysse fingrene for noen gode poeng i dag, hehe. 1 Quote Share this post Link to post Share on other sites
Vafflus_Slappis 41 Report post Posted July 11, 2013 Synd, men da var det snipp, snapp og snute for Edvald i TdF i år. http://www.vg.no/sport/sykkel/tour-de-france/2013/artikkel.php?artid=10118419 Kanskje like greit, da han er sjanseløs slik SKY holder på nå å kjører for Froome (noe som kan vise seg å bli nødvendig) Mener selv at EBH nok har underprestert både som sprinter og hjelperytter i årets TdF, men utrolig kjipt at det skulle ende slik som dette. Have a quick recovery Edvald! Quote Share this post Link to post Share on other sites
MentalM 38 Report post Posted July 11, 2013 Synes veldig mange på Sky virker helt ute av form. Med unntak av Froome, Porte og Kennaugh. Blir spennende i alpene det her... Quote Share this post Link to post Share on other sites
Its a war out here 235 Report post Posted July 12, 2013 Synd, men da var det snipp, snapp og snute for Edvald i TdF i år. Næsj, seriøst. Hva faen. Så jævla kjedelig Quote Share this post Link to post Share on other sites
Vafflus_Slappis 41 Report post Posted July 19, 2013 Ser jeg skulle lagt opp etter flate og fjelletapper fra start av, ble lite poeng med flate etapper og bare klatrere på laget. Klatrerne mine har håvet sykt med poeng og ligger plutselig på 3. plass etter å ha vært sist i lange tider. Good times! Ellers må jeg si meg sykt imponert over syklistene som har hatt ett umenneskelig blodslit opp både pyrineer og alper. Syke folk! Quote Share this post Link to post Share on other sites
qed 312 Report post Posted July 19, 2013 I dag tror jeg jaggu Lars Petter vinner! Forøvrig er jack bauer nr 24 som bryter tour de france, hihihihi Quote Share this post Link to post Share on other sites
Vafflus_Slappis 41 Report post Posted July 20, 2013 Ja, da var sammenlagtlisten i boks... Bare digger at biffspiseren kom på 4. plass Og Quintana da? Mer fortjent etappeseier skal man lete lenge etter. Vinner av ungdomstrøya, klatretrøya og 2. plass sammenlagt, jeg bøyer meg i støvet, her har vi mye bra i vente i årene fremover Quote Share this post Link to post Share on other sites
Vafflus_Slappis 41 Report post Posted July 21, 2013 Dagen man aldri ønsket skulle komme Siste etappe av TdF, hva skal man finne på nå da???? Quote Share this post Link to post Share on other sites
Its a war out here 235 Report post Posted July 21, 2013 Komme seg ut i sola? Har dessverre fått sett alt for lite ift hva jeg hadde planer om. Forbanna jobb ass. Quote Share this post Link to post Share on other sites
Vafflus_Slappis 41 Report post Posted July 21, 2013 Hvilken sol? Har bare hørt at den finnes.... Quote Share this post Link to post Share on other sites
qed 312 Report post Posted July 22, 2013 Quintana var fantastisk i alpene, mektig imponert. Også flott at bmc-direktøren trekker seg, makan til tulling som kjørte alle drithardt i månedene før tour de france. I tillegg nektet han Gilbert å gå for egne sjanser for istedet å passe på Evans, wtf.. neste år må jeg slutte å høre på hjertet og begynne bygge lag utifra form, satset på gilbert, voeckler og pinot, dårlig saker forresten utrolig imponerende av han førsteplassen i ligaen vår som landet på en 77.plass totalt i konkurransen! 1 Quote Share this post Link to post Share on other sites
Vafflus_Slappis 41 Report post Posted July 22, 2013 Ja, hvem var det egentlig? Quote Share this post Link to post Share on other sites
qed 312 Report post Posted July 22, 2013 aner ikke, jeg er kjempeimponert! Quote Share this post Link to post Share on other sites
ninjabloo 50 Report post Posted July 22, 2013 Aner heller ikke, jeg er bare glad jeg klarte å hente meg inn på den nest siste etappen. Klarte endelig å komme meg ut av sumpa jeg hadde havnet i! Quote Share this post Link to post Share on other sites
Zaxo 185 Report post Posted July 23, 2013 Trodde det var trippel h jeg Quote Share this post Link to post Share on other sites