Sign in to follow this  
Zaxo

Tour de France 2013

Recommended Posts

Vel, faren er jo att andre lag kan komme til å prøve samme taktikk for å finne ut hvor sterkt SKY egentlig er.

Var langt i fra overbevisende, tvile på at Froome klarer å holde på slik hver gang det kommer en tøff fjelletappe hvis laget rundt han er for dårlig. Kaggis nevner jo ofte nok at sykling er lagsport.

Heeeelt greit å hive inn Kittel istedenfor Kristoff :D

Og akkurat i det man begynte å få sansen for Cav så driver han på med dette ufyselige opplegget sitt igjen.

Mannen er jo farlig! Så klart skal han straffes for dette!

Trippel, i ett treukersritt merker du om du må ta ut litt for mye en dag, 1 uke senere. Froome sluknet helt i Vueltaen siste uke i fjor, er ikke umulig at det skjer igjen.

min elskede vannbærer Juan Antonio Flecha er med i brudd fra start, kanskje jeg kan krysse fingrene for noen gode poeng i dag, hehe.

• Like 1

Synd, men da var det snipp, snapp og snute for Edvald i TdF i år.

http://www.vg.no/sport/sykkel/tour-de-france/2013/artikkel.php?artid=10118419

Kanskje like greit, da han er sjanseløs slik SKY holder på nå å kjører for Froome (noe som kan vise seg å bli nødvendig)

Mener selv at EBH nok har underprestert både som sprinter og hjelperytter i årets TdF, men utrolig kjipt at det skulle ende slik som dette.

Have a quick recovery Edvald!

Synes veldig mange på Sky virker helt ute av form. Med unntak av Froome, Porte og Kennaugh. Blir spennende i alpene det her...

Ser jeg skulle lagt opp etter flate og fjelletapper fra start av, ble lite poeng med flate etapper og bare klatrere på laget.

Klatrerne mine har håvet sykt med poeng og ligger plutselig på 3. plass etter å ha vært sist i lange tider. Good times! :wub:

Ellers må jeg si meg sykt imponert over syklistene som har hatt ett umenneskelig blodslit opp både pyrineer og alper.

Syke folk!

I dag tror jeg jaggu Lars Petter vinner! Forøvrig er jack bauer nr 24 som bryter tour de france, hihihihi

Ja, da var sammenlagtlisten i boks...

Bare digger at biffspiseren kom på 4. plass :)

Og Quintana da? Mer fortjent etappeseier skal man lete lenge etter. Vinner av ungdomstrøya, klatretrøya og 2. plass sammenlagt, jeg bøyer meg i støvet, her har vi mye bra i vente i årene fremover :)

Quintana var fantastisk i alpene, mektig imponert. Også flott at bmc-direktøren trekker seg, makan til tulling som kjørte alle drithardt i månedene før tour de france. I tillegg nektet han Gilbert å gå for egne sjanser for istedet å passe på Evans, wtf.. neste år må jeg slutte å høre på hjertet og begynne bygge lag utifra form, satset på gilbert, voeckler og pinot, dårlig saker :p

forresten utrolig imponerende av han førsteplassen i ligaen vår som landet på en 77.plass totalt i konkurransen!

• Like 1

Aner heller ikke, jeg er bare glad jeg klarte å hente meg inn på den nest siste etappen. Klarte endelig å komme meg ut av sumpa jeg hadde havnet i!