Sign in to follow this  
cri74

Alt om Battlefield 4 - Informasjon og diskusjon

Recommended Posts

Trenger nokk ikke å oppgradere noe til BF4, men syntes det er litt morsomt at i Alpha testingen av BF4 var ikke Windows 8 støttet mens nå anbefaler de det. :hmm:

Alpha var vel lukket og for inviterte. commandermode var på eget oppsatt Hw, på E3. W8=touchscreen. Kanskje?

Problemstillingen min er følgende: Jeg har lyst til å unlocke alt selv, ikke få noe freebee dritt fra EA fordi halve moroa er jo å unlocke og bygge seg opp selv. Disse 12 battlepacksene som følger med premium, er dette ting man vanligvis vil få i battlepacks ved normal spilling når man ranker opp eller er dette ekstra opplegg som du ikke får om du ikke har premium?

Problemstillingen min er følgende: Jeg har lyst til å unlocke alt selv, ikke få noe freebee dritt fra EA fordi halve moroa er jo å unlocke og bygge seg opp selv. Disse 12 battlepacksene som følger med premium, er dette ting man vanligvis vil få i battlepacks ved normal spilling når man ranker opp eller er dette ekstra opplegg som du ikke får om du ikke har premium?

Battlepackene skal du vel finne ingame som jeg har forstått.. Om du har premium eller ikke..

dope du tenker på battle pickup

I dont know .. Hørte bare noe om pakker som spawner ingame.. Men tror nå desverre at man kan kjøpe de pakkene som en microtransation da.. Ikke nok med å betale 1000 for spillet med premium , men så skal dem vel ha litt mere...

Noen andre som opplever problemer med lyden? Som regel går det helt fint, ingen problemer, men innimellom får jeg et voldsomt skurr i 2-5 sekunder. Skurret er mye høyere enn in-game-lyden. Det er så ille at man hopper i stolen, og man hører ingen andre lyder(spillet/mumble) mens det holder på.

Har Logitech G35-headsett, og oppdaterte driverne uten at det hjalp på. Oppdaterte grafikkortet og Battlefield 4-updaten - uten hell.

Her kan vi snakke om å få spillopplevelsen ødelagt til de grader.

Der hvor det er spillere :p

Er bare random servere overalt så vidt jeg ser, og med serverkræsj og clientkræsj så hopper spillere fra server til server på raske intervaller. På ti minutter kan en full 64-spillers server tømmes helt.

Anbefaler heller folk å adde hverandre i Origin-helvete og spille med sine venner.

Mye på stockholm serverne, og rocketblast. Forsøker holde meg unna Oslo serverne fordi jeg er litt fornærma at ikke TV2 eller Battlefield.no har servere. Men generelt sett ser jeg flesteparten av vennelisten min på svenskeservere.

• Like 1

Mye på stockholm serverne, og rocketblast. Forsøker holde meg unna Oslo serverne fordi jeg er litt fornærma at ikke TV2 eller Battlefield.no har servere. Men generelt sett ser jeg flesteparten av vennelisten min på svenskeservere.

Er vel ingen communities som har servere i beta?

Er noen grupper/claner som kommer til å samles for og tafse litt public? Er litt på utkikk etter noen å "henge" med. Jeg biter ikke så altfor hardt og tar ikke ting så tungt om det ikke skulle gå rette veien alltid. :lol:

Jeg henger med/er i 3 forskjellige, noen mer seriøse enn andre og det er sikkert bare å være med :)

Sender deg litt info på PM

Kom noen nye våpen i patchen i går men dem ligger ikke på battlelog i går.

Unlocka M-tar og L96a1 men får ikke opp stats :/

En annen ting jeg lurer på, m40 og samtlige 7.62x51 snipere har max dmg, det har også .338, .408 og .50cal men den eneste som dreper på 1 skudd er .50Cal'n som man plukker opp.

Flere som synes det blir litt feil? I mine øyne er max dmg 1 shot 1 kill?

Kom noen nye våpen i patchen i går men dem ligger ikke på battlelog i går.

Unlocka M-tar og L96a1 men får ikke opp stats :/

En annen ting jeg lurer på, m40 og samtlige 7.62x51 snipere har max dmg, det har også .338, .408 og .50cal men den eneste som dreper på 1 skudd er .50Cal'n som man plukker opp.

Flere som synes det blir litt feil? I mine øyne er max dmg 1 shot 1 kill?

Mener de sniperene med maks dmg dreper på ett skudd så lenge avstanden er kort. men er ikke helt sikker på hvordan det funker, tror det er sånn 100% frem til 8-10m også dropper det ned til minimum 50-60dmg så du dreper på 2 skudd på alle avstander.

En ting jeg lurer på når det kommer til perks .. Den perks du har satt opp på deg gjelder det kun deg da? .. Og kan commander booste den perks med den upgraden han har tilgjenngelig til den squaden?