Jump to content
Battlefield.no
Sign in to follow this  
Daniel-

Tom Clancy's The Division

Recommended Posts

Ville vært for jævlig om en beta faktisk ville vart lenger i en uke.

Savner demoer(demoer, ikke betaer som blir releasa som v1.0) som varte i måneder. Online demoer altså.

Bf2 demo-serverne er sikkert oppe enda :tafse:

Liker det desto mer jeg spiller det føler jeg, ikke testa om Dark Zone er morro enda så skal få gjort det før betaen er over. Det kommer til å avgjøre om det blir kjøp eller ikke

Testa Dark Zone i et par timer i går, og syns ikke det var allverdens egentlig.

Vi løpte rundt å jakta et par som var Rogue, og etter det loot-cycla vi et par "AI-bygg" og sendte det opp til heli.

Håper det er mer å gjøre der inne.

Oh my god, digga faktisk spillet i betaen. Så jævlig pent spill. Det er lenge siden jeg har sett noen lage et nytt spill som ser så bra ut, det er virkelig et trippel A spill med fantastisk gameplay, ikke noe jalla early acces shait som aldri blir bra. Og de har satset godt, ny IP og gameplay som du nesten ikke har sett før, og det funker!

Synes spillet blir bedre og bedre etter som jeg spiller det :) Dark Zone er fett og har den "oh fuck" følelsen når du møter andre spillere og du står der å skal få ut lootet ditt som du har lett etter lenge. I det gjengen min hang lootet på helikopteret så begynte skytingen og tre av oss døde, og jeg mistet selvfølgelig en blå SCAR-L med kule stats som jeg var så happy for å ha tatt med meg fra en Boss fight. Det var bare å spawne igjen og løpe gjennom en haug med NPC's og få med meg et train bort til stedet jeg døde og forsøke å drepe de som stjal tinga mine. Spillingen var intens og akkurat passe vanskelig. Selv vanlige missions utenfor Dark Zones hadde "hard difficulty" valg som var utfordrende for gruppen jeg spilte med.

Ble sittende hele kvelden i går og langt ut på natten, veldig vanskelig å legge fra seg. Jeg kan tenke meg at det kan bli veldig gøy å gå alene i Dark Zone også, så lenge du har bra våpen og armour. Menysystemet og hvordan du sorterer ting kan virke litt forvirrende i starten, og å finne ut av hvor du finner bra loot osv. Litt forvirrende er det også om spillet er et MMO, RPG eller en Shooter med Co-op. For meg tok det litt tid å finne ut av hvordan jeg best gikk fra cover til cover med å holde space inne, hadde jeg spilt mer konsoll spill ville jeg sikkert forstått det tidligere.

Jeg synes Dark Zones var det som gjorde at spillet ble mye bedre enn forventet, og interessant. hvis du ser på kartet så er det store områder som er sperret av i Beta. Det kan virke som spilldesigneren henter mye fra MMO og hvordan elite-fights og drop systemet fungerer. Litt kjipt at spillerne ikke får samme loot og må bestemme hvem som skal få hva, eller kan bytte loot inbyrdes i grupper. På den andre siden så innbyr det å gjøre fights om igjen for å finne bra loot. Jeg kan tenke meg at boss fights på høy level vil bli ganske interessant og utfordrende, selv for en godt gearet gruppe med individuelle talents og abilities.

Regner med det blir raids osv inni DZ også, for det å kun løpe rundt å skyte og sikre seg loot blir fort kjedelig.

Virker også som at kartet kan bli litt lite. Ja, er fullstendig klar over at fullversjonen vil ha et mye større kart enn betaen, men syns allikevel det virker ganske trangt, selv om man kan gå under bakken osv.

Gjenstår å se om det blir kjøp eller ei.

Veldig usikker her også, mye som er kult i coop delen og i dark zone men avventer til jeg hører hva folk flest mener ved lansering.

Jeg spilte en time eller to i helgen, og har vel konkludert med at det ikke passer for meg. Virket iofs greit nok, men jeg ble ikke bergtatt av hverken stemning, story eller noe annet. Redd det blir mye grinding og slikt, hvilket er grunnen til at jeg ikke spiller RPG etc i det hele tatt.

10e452365b.jpg

La meg informere de som spilte beta og synes det var litt tomt, og lite å gjøre. Det er MASSE å gjøre, mye å utforske og superb action for gruppe spillere :) Foruten om å ha influensa, så koser jeg meg.

Hva annet er det enn story, encounters, side-quests og ren PvP?

Dungeons og missions? Går vel kanskje under det samme som encounters?

Jeg tenker på det som et forenklet raid i mmo sjangeren. Utfordrende, timing og samarbeid. Jeg håper de har laget nok innhold som kommer inn hele tiden og som kan holde på spillerne som spiller mye. Dark Zone vil jo være ubrukelig, eller la oss si mindre interessant uten nok spillere. Tempoet og pacingen i spillet er bra, desverre litt for lett å bli hengende igjen i low level områder fordi man har lyst til å gjøre alle sidemissions og encounters, og gjerne flere ganger hvis du spiller med flere grupper. Noen av signatur og story oppdragene er skikkelig kule og superb atmosfære, og lange nok til å kose seg med i en time halvannen.

Jeg skulle ønske at min gruppe møtte på andre gruppe spillere i PvE områdene også, og at det var flere bygninger som kunne entres. Selv om det bare hadde vært søppel og rot i bygningene, og vi møtte andre spillere og hadde møter/konflikter uten konsekvenser, så ville det allikevel bidradd mer til stemningen om totalt kaos og lovløshet. Spiller man lenge om gangen så kan en del innhold virke repeditivt. For enkle og grind oppdrag, så kunne det kanskje være laget en mission generator som trigget encounters og laget random oppdrag i tillegg. Bounty boards der feks spillerne hadde laget små oppdrag for hverandre og betalt hverandre for tjenester.

Jeg knakk i dag og kjøpte det. Har sitti å sett på Summit siden launch og er bare nødt til å få spilt det selv. :iiiiik:

Likte det ikke i betaen, men nå elsker jeg det igjen. Eneste jeg håper på er at dem gir oss masse innhold framover noe dem har lovet også.

Man blir hekta på spillet av samme grunn som Diablo spillene. Det er gøy med loot og finne et fantastisk våpen. Missions på hard er latterlig vanskelig, ihvertfall i lav level. PvP er high risk og high reward så det er spennende også.

Så alt faller på oppdateringer i form av mer og mer innhold så tror jeg spillet blir varende lenge, det er ekstremt populært ihvertfall.

Alt i alt likte jeg betaen veldig godt de først 8-10 timene, til det da begynte å bli litt kjedelig og ensformig, men 8-10t med morro med en beta er jeg kjempehappy med og synes ikke man burde forvente så mye mer av.

https://get-mobdro.com/home/

Please sign in to comment

You will be able to leave a comment after signing in

Sign In Now
Sign in to follow this  

• Create New...