cri74 880 Report post Posted June 10, 2013 58 Screens fra Imgur Kan tyde på at vi får en Alpha test etter E3 og før Gamescom slik som sist gang. I kveld vises spillets multiplayer del frem for første gang, se det her Share this post Link to post Share on other sites
Avean 161 Report post Posted June 10, 2013 Så dønn likt ut som BF3 0_o Share this post Link to post Share on other sites
Jackal.no 200 Report post Posted June 10, 2013 BF4 er egentlig bare en 400-500kr DLC imo Share this post Link to post Share on other sites
ProstGotvin 67 Report post Posted June 16, 2013 Jeg har fått mail om at jeg får tilgang til Alfa test i 2 uker fra 17. juni.. Share this post Link to post Share on other sites
dopehawk 98 Report post Posted June 16, 2013 Jeg har fått mail om at jeg får tilgang til Alfa test i 2 uker fra 17. juni.. Skulle akkurat poste og spørre om noe har fått alpha... Jaja noen som har det.. Share this post Link to post Share on other sites
DuBi 5 Report post Posted June 17, 2013 Jeg har fått mail om at jeg får tilgang til Alfa test i 2 uker fra 17. juni.. Låne accounten din, for en kjapp test ? spiller fra 0300-0600 aka når du sover som en drøm pga BF-4 Alphan. Share this post Link to post Share on other sites
ProstGotvin 67 Report post Posted June 17, 2013 hehe.. i kjent stil har ikke alfaen blitt tilgjengelig ennå. Egentlig like greit siden jeg sitter å jobber uansett, men... Share this post Link to post Share on other sites
cri74 880 Report post Posted June 17, 2013 Folk sitter da å spiller alpha. Ser multiplay og i3D har alpha servere oppe 3 nye album her som har dukket opp i forskjellige forums Ingame filming fra en eller annen russer Share this post Link to post Share on other sites
ProstGotvin 67 Report post Posted June 17, 2013 Virker som de har driti seg ut med mailutsendelsen. På et par timer har det blitt 20 sider i tråden med folk som klager på at de har fått invite men at spillet ikke har dukket opp i Origin (slik et er for meg). I kjent stil har moderatorene problemer med å innrømme feil: Being abusive to Moderators, Support Staff, Social Support teams is technically a Terms of Service violation. I'm fairly confident no one wants to jeopardize their account over the Alpha. As stated by TheBikingViking, if you were invited, the game would be in your Origin client under My Games. If it's not there, I'm really sorry, guys, but you're not part of the Alpha. Contacting support and becoming abusive to those THAT CANNOT GRANT ACCESS or CODES helps no one. Jeg er selvsagt enig i at man ikke skal være abusive, men hallo.. Share this post Link to post Share on other sites
ProstGotvin 67 Report post Posted June 19, 2013 ...og der var det løst, så jeg holder på å laste ned nå. ...bare synd at ting gikk til helvete på jobben i går, så jeg kommer til å jobbe livet av meg i enda en uke.. 1 Share this post Link to post Share on other sites