Jump to content
Battlefield.no
Sign in to follow this  
humaN

DayZ oppdatering/patch 10.06.13 | 1.7.7

Recommended Posts

Fra hva jeg hørte så er den bugga. I nesten alle de siste patchene så kommer det en hotfix dagen etter, kommer sikkert på denne også :)

Hei !

Serveren vil bli oppdatert, men vi venter på oppdateringer av andre funksjoner som brukes på Norway 01. Vanligvis blir de oppdatert i løpet av et par dager. Dessverre ser vi oss avhengig av systemene for å kunne ha en god oversikt for våre admins, systemene ble innført da cheating eskalerte og tok kontroll over spillopplevelsen.

Vi vil også se 1.7.7 på serveren så snart som mulig og jeg vet at Silentspy ser etter løsninger fortløpende.

• Like 3

Fått prøve patchen de siste dagene og det lover utrolig bra. Zombies har blitt utrolig vanskelige å unngå og komme seg unna. De spawner i skoger, byer og fields (Altså over alt) De kan knocke deg ned på bakken i en rast bevegelse og animasjonen er lang slik at de tar deg kjapt igjen om du detter. Det er også en sjanse for å bli infected av zombies sine slag, infection er nå mye mer serriøst enn før, finner du ikke antibiotika innen 10 min er du dø.

Zombier er nå faktisk en trussel noe jeg liker. Men jeg syns at patchen har veldige rare steder å ha zombier. De er over alt, så mann får ALDRI en pause, noe jeg syns blir slitsomt og frustrerende i lengden. Zombier spawner veldig rart så alt man har lært om hvordan man kan se om andre er i nærheten må læres på nytt til denne patchen, ting er ikke som før.

Veldig potensiale, trenger bare litt justeringer på et par ting så er denne patchen akkurat det DayZ trengte! :D

Er på randen å bytte server for å si det slik.....

Om ikke script for Vehicle spawns blir fikset blant annet og det blir patchet, så ser det ut til at jeg bare må finne meg en ny server å spille på.

Vet det er jobbing på dugnad for å holde ting oppe, men syns ting tar fryktelig lang tid å få ordna.

Ser ut til det skjer noe nå.... :p

Servern er oppdatert til 1.7.7, men er litt glitcha.. ser ut som det kommer en hotfix om ikke så lenge.

custom bygninger osv legges inn senere idag.

• Like 3

Servern er oppdatert til 1.7.7, men er litt glitcha.. ser ut som det kommer en hotfix om ikke så lenge.

custom bygninger osv legges inn senere idag.

Nydelig. All ventinga var verdt det. :D

Rart å ikke se construction på NWAF. :p

Jævlig teit at alle telt/ biler har blitt flytta litt pga updaten, masse biler som står inni bygninger/ vegger og en hel del med telt som ikke går ann å få åpnet.

• Like 1

Finner ingen andre innlegg om dette, så jeg slenger ut en notis om problemer som oppleves på Norway 01.

For 1.7.7 var det svært mange tilfeller av serverkicks med meldingen SetPos restriction #0. Etter litt undersøkelser så det ut til at visse zeds trigget denne meldingen hvis man kom nær de.

Nå, for 1.7.7.1 er problemet og meldingen endret til SetVariable restriction #0 og det skjer ved hvert eneste forsøk på å avfyre et våpen eller slå med et melee våpen. Altså er det per nå ikke mulig å spille på Norway 01 med mindre man får til å unngå enhver bruk av våpen.

Litt undersøkelser har gitt et tips om at script restrictions må oppdateres på serversiden, eventuelt oppdatere på nytt om det er gjort allerede.