cri74 880 Report post Posted June 6, 2013 Det er fortsatt mulighet til å være med Les hele artikkelen... Quote Share this post Link to post Share on other sites
Wrathchild97 6 Report post Posted June 7, 2013 Her er det endelige lagoppsettet: Team 1 Gummirev | Superdragjens | Eyn4r | Reppelars Team 2 KongKopa | La_Menthe | lazynes | c7a2ygamer Team 3 KoNLaR | Sgt_Dute | SteeeeeeeL | JesusPawa Team 4 2EASY-Broseph | StalkeR | m1cr0play | King_of_Norway Team 5 Prixmyo | Ivarboje | Kampsauen | DARKDESIGN Team 6 Sverreamann | XTS-Strey | TB-Iceman | JohnPetterP Team 7 thomasowru123 | Azergoo | Apoc | WrathchilD97 Quote Share this post Link to post Share on other sites
Zqfn 1 Report post Posted June 8, 2013 Jeg meldte meg på og kan ikke delta ? HVa faen Quote Share this post Link to post Share on other sites
gummirev 33 Report post Posted June 8, 2013 Hva mener du? Quote Share this post Link to post Share on other sites
Zqfn 1 Report post Posted June 8, 2013 Glem det jeg som er blind* 1 Quote Share this post Link to post Share on other sites