cri74 880 Report post Posted May 27, 2013 4 vs 4 Squad Rush - 100% mix lag Påmelding her | Annonsering her | Start annonsering her Bazaar Seine Firestorm Metro Sharqi Noshahr canals Kharg island Bazaar default maps hvis ikke en spiller ikke har Back to Karkand ESL regler + forbud mot alle shotguns og slug ammo. C4 og claymore også forbudt Cheats, skripts, makro, glitch og andre urettferdige fordeler er forbudt. 5.3.1. Match Procedure Both teams play 1 map with 4 rounds, two rounds as attacker and defender. After each round the teams change the side. Switching Players in one match Both teams are only allowed to switch one player in the hole game. 5.3.1.1. Overtime Procedure If both teams got a score of 2:2 after 2 maps (with 2 rounds) in a tournament/cup, they have to play one overtime map. In the ladder, draws are counting as a result. If both teams win the defending side in the overtime map. The team with more cleared mcoms in the attacking round will win the round (e.g. 0 mcoms vs. 1 mcom). If both teams have won their attacking rounds . The team with the fastest attacking round in the overtime map will win. To clarify the left mcoms and the timecounter it is important to upload the match media, the endscore screenshot. If both teams are stucked in their attacking round at the same stage and lost the round. You will have to play another overtime map, until one team was able to reach an additional stage as attacker, win the attacking round or win the attacking round in less time (see above). 5.3.1.2. Match Result Each one round counts as 1 point. Possible results: 3:1, 1:3, 2:2, 4:0 and 0:4. ----------------------------------- Vi legger vi til en 20 min time limit som attacker, slik forhindrer vi at et lag camper i basen altfor lenge I finalen velger vært lag sitt favoritt kart, altså spilles finalen over 2 kart 1 Share this post Link to post Share on other sites
EynaR 0 Report post Posted June 4, 2013 Hvor kan jeg se hvilken server som jeg skal gå inn på og slikt? Share this post Link to post Share on other sites
cri74 880 Report post Posted June 4, 2013 Hei Jeg regner med at vi poster informasjonen her, og i portalen, torsdag eller fredag. Lagene skal også bli fordelt denne uken. Share this post Link to post Share on other sites
gummirev 33 Report post Posted June 4, 2013 Setter dere sammen lag, eller er det helt random hvem som havner sammen? Share this post Link to post Share on other sites
cri74 880 Report post Posted June 4, 2013 Det er 100% mix denne gangen, og så vidt jeg vet, så vil lagene forsøkt fordelt. Share this post Link to post Share on other sites
redux 7 Report post Posted June 5, 2013 Savner info om oppmøte-tidspunkt , hvor lenge man skal sitte utover kveldene, og generelt antall kamper per dag osv. Greit å vite i forhold til planlegging. Share this post Link to post Share on other sites
Reppelars waits for nobody 30 Report post Posted June 5, 2013 Dette kan jo ikke ta all verdens tid. Hva med å kjøre de innledende matchene samtidig? Blir mer å følge med på for de som eventuelt har lyst å se på. Share this post Link to post Share on other sites
cri74 880 Report post Posted June 6, 2013 Utfyllende nyhet publisert 1 Share this post Link to post Share on other sites
redux 7 Report post Posted June 6, 2013 Ble litt vel tidlig på lørdag for min del, er ikke ferdig på jobb før 14:00 , neste gang kanskje Share this post Link to post Share on other sites
Prixmyo 11 Report post Posted June 7, 2013 (edited) Skriver det her og sendt pm til deg Cri74. Grunnet jobb så kan jeg(prixmyo) ikke bli med og spille på Søndagen (I Team 5). Det må da finnes en step-inn for at laget skal være komplett. Beklager det intruffende men sånn ble det denne gangen desverre. Edited June 7, 2013 by pracTiche.hS Share this post Link to post Share on other sites
Zqfn 1 Report post Posted June 7, 2013 (edited) Litt rart Canals er med og ikke theran. På Canals er et dårlig sqrush map. Hva er tanken bak og ha det med Sidendet ikke einer seg til sqrush. Edited June 7, 2013 by Zqfn Share this post Link to post Share on other sites
gummirev 33 Report post Posted June 7, 2013 Litt rart Canals er med og ikke theran. På Canals er et dårlig sqrush map. Hva er tanken bak og ha det med Sidendet ikke einer seg til sqrush. Hvorfor einer det seg ikke til squad rush? Ser ingen ulemper med å ha det med. Share this post Link to post Share on other sites
Zqfn 1 Report post Posted June 7, 2013 (edited) Første mcom er jævlig dumt plasert som defender spawner du 10 meter unna bomben, er et veldig ujevnt map. Du har dårlige plasser på den første mcom til og defende. Andre mcom alt for åpent angrperne kommer oven ifra og ner og har rett og slett en stor fordel. Er et utrolig dårlig map pga spawn points og hvordan selve mappe er. Det ødlegger dynamikken i sqrush. Canals har du ikke så mange muligheter og angripe fra det er enten midten venstre eller høyre og det er svært lite cover fra begge sider. Edited June 7, 2013 by Zqfn Share this post Link to post Share on other sites
2easy-Broseph 37 Report post Posted June 7, 2013 Første mcom er jævlig dumt plasert som defender spawner du 10 meter unna bomben, er et veldig ujevnt map. Du har dårlige plasser på den første mcom til og defende. Andre mcom alt for åpent angrperne kommer oven ifra og ner og har rett og slett en stor fordel. Er et utrolig dårlig map pga spawn points og hvordan selve mappe er. Det ødlegger dynamikken i sqrush Vill ikke si jeg er helt enig med deg, men det ble ihvertfall slik denne gangen. På den andre siden så ville jeg heller lagt til et annet map en Tehran da det er så utrolig lett å defende første mcom Share this post Link to post Share on other sites
Zqfn 1 Report post Posted June 7, 2013 (edited) Theran må du hvertfall pushe og finne løsninger på og bryte forsvaret, kan vel ikke si det samme om Canals. Theran er faktisk et av de mappene der du kan se godt team play. Men hva er du ikke enig i? Edited June 7, 2013 by Zqfn Share this post Link to post Share on other sites
2easy-Broseph 37 Report post Posted June 7, 2013 Theran må du hvertfall pushe og finne løsninger på og bryte forsvaret, kan vel ikke si det samme om Canals. Theran er faktisk et av de mappene der du kan se godt team play. Men hva er du ikke enig i? Personlig så tror jeg Canals vill gi mere fun gameplay siden dette er en fun tournament og det blir litt mere random kanskje. Veit ikke helt hvilket ord jeg skal bruke. OGså hvis dette var kjempe serr så kunne vi sikkert tryharda tehran hadde ikke gjort meg noe, men nå ble det slik denne gangen. Men takk for at du sier ifra, hvis det blir en neste gang så er det noe vi kan eventuelt endre på Share this post Link to post Share on other sites
Zqfn 1 Report post Posted June 7, 2013 Theran må du hvertfall pushe og finne løsninger på og bryte forsvaret, kan vel ikke si det samme om Canals. Theran er faktisk et av de mappene der du kan se godt team play. Men hva er du ikke enig i? Personlig så tror jeg Canals vill gi mere fun gameplay siden dette er en fun tournament og det blir litt mere random kanskje. Veit ikke helt hvilket ord jeg skal bruke. OGså hvis dette var kjempe serr så kunne vi sikkert tryharda tehran hadde ikke gjort meg noe, men nå ble det slik denne gangen. Men takk for at du sier ifra, hvis det blir en neste gang så er det noe vi kan eventuelt endre på Flott og se du ikke er defansive og angriper meg på noe jeg påpeker. +1 Share this post Link to post Share on other sites
cri74 880 Report post Posted June 8, 2013 Servere for helgecup Mumble Lagene samles på Mumble klokken 11:40. Det blir satt opp en egen gruppe som er tilegnet Helgecup. Mumble blir brukt for kommunikasjon og organisering av cuppen, samtidig håper vi på intervjuer med lagene i forhold til streams. Serverens IP: voip.multigamer.no Serverens Port: 64747 LAST NED HER http://www.mumble.com/mumble-download.php PW. helgecup Share this post Link to post Share on other sites