Jump to content
Battlefield.no
Sign in to follow this  
cri74

Battlefield 4 kommer allerede 29. Oktober

Recommended Posts

Det som er spesielt denne gangen er at hypen ikke er som til BF3.. Det var jo så enormt med forventninger da BF3 kom ut.. Og så ble folk bare skikkelig skuffet og mye gikk dårlig..

Nå som spillerne er litt mer.. "neeeh.. får se hvordan spillet er før jeg sier noe.. ", så er hypen langt lavere..

Blir spennende å se om spillet blir bra :)

Håper de har lyttet til hva spillere har sagt da.. og ikke bare durt på :)

Jaja , helt sjukt at man allerede vet hva 2 av dlc vil bli (navnene). Men har ikke sett snurten av MP delen? Får se om dem tar en fast one og snur 180 eller om dem bare tuter å kjør med den stilen dem har nå som blir en no go for min del.. Er de dems måte å baite flere preorder med å nevne CHINA som fraction nå eller?.-. MP DEL Nå...

Ser ikke ut som de har endra planene så mye... Må fortsatt betale for å prøve beta. De som ikke velger å forhåndsbestille får sikkert en liten smakebit en uke før betaen er ferdig ellns..

Er det en grunn til at man ikke har lange "åpne" beta perioder som sc2 hadde og dota2 har nå?

Ser ikke ut som de har endra planene så mye... Må fortsatt betale for å prøve beta. De som ikke velger å forhåndsbestille får sikkert en liten smakebit en uke før betaen er ferdig ellns..

Er det en grunn til at man ikke har lange "åpne" beta perioder som sc2 hadde og dota2 har nå?

Problemet er vel at dem er så stor at dem kan gjøre akkurat som dem vil nå. Så lenge folk kaster penger etter dem uten å ha en snev av kritisme når det kommer til hvordan dem håndtere fans og hvordan dem IKKE orker å fikse bugger som har vært siden dag 1 så blir ting slik. Verre blir det...

Skjønner ikke det her egentlig. Dem har expansion allerede klart ved lansering så hvorfor ikke bare ha det med ? Hvorfor splitte miljøet som dem gjorde med BF3 med alle disse pakkene. Altfor å tjene penger.

Skjønner ikke det her egentlig. Dem har expansion allerede klart ved lansering så hvorfor ikke bare ha det med ? Hvorfor splitte miljøet som dem gjorde med BF3 med alle disse pakkene. Altfor å tjene penger.

Ja den dagen det skjer, så flyr det rosa elefanter rundt ... Får se på E3 om dem har laget en rehash eller virkelig orket å bruke tid på noe communtiet vil ha .. Meeen har mine tvil...

ALT som er kommet ut av info om BF4 og måten de har regelrett ødelagt, melka og pissa på BF serien etter at de slapp BF2 er forkastelig. Det eneste de har fokusert på siden den gang er profitt, profitt og profitt.

Det startet vel med BF2(2005) med online profil opplegget som innførte global stat tracking. Hvor utviklerene flyttet fokuset over på circlejerking, statpadding og dolphin diving til tusen for booste seg oppover til unlocks som ga en fordel ingame. Så kom utvidelsespakkene(2005 og 2006) som gjorde at man kunne kjøpe seg til fordeler.

Etter det kom "legendariske" BF2142(2006), priset som et fullblods spill, men var egentlig noe tilsvarende en mod til BF2. Noen andre som husker 1942 modden til Battlefield: Vietnam? (Som var gratis).

(Merk at i 2004 kom EA inn i bildet og kjøpte seg opp til majoritet i aksjene (62%) i DICE før de i 2006 kjøpte opp resten av selskapet.)

Siden den gang har BF-serien blitt mer og mer CoD-klone, bare med større maps og kjøretøy. "Konsollifisert" ut av en annen verden og når man i tillegg selger DLC pakkene FøR man i det hele tatt har gitt ut spillet så begynner det å bli litt latterlig...

Hvor ligger motivasjonen til å lage en sikkelig god DLC når du allerede har solgt den nok ganger til at du kan bare slenge sammen noe møl av et par tre maps og ett våpen eller 2 som er latterlig ubalansert? "Kidsa" blir happy når de kan herje på public-serverne med nye gunnere som knuser alle de andre så må låne visakortet til far for å kunne matche dem. gi det 2 mnder også har du neste DLC og samme visa på nytt.

Edited by Bountyhunter
  • Like 1

EA har knullet oss i rompa lenge nok nå, synes jeg. Kjøpte ikke BF3, men jeg spilte møkka allikevel fordi en "snill" venn kjøpte spillet til meg. Tror jeg ga det 5-6 timer, hvorav minst halvparten ble brukt til å sitte å grine av hvor mye forbanna forstyrrende piss og vissvass DiCE hadde klart å putte inn i et skytespill. Utviklerne mangler baller til å stå imot blårussen og pengegriske kukhuer høyere opp i hierarkiet, det har vi sett i denne sjangeren siden grenseskillet CoD2/CoD4 og BF:Vietnam/BF2. På tross av det var både BF2 og CoD4 helt greie spill, men det ble værre, mye værre...

Det eksisterer absolutt ingen mulighet for at BF4 vil bli et bra spill etter gammel målestokk. Bortskjemte jævelunger med konsolldilla har med sin mors eller fars lommebok og helt ukritisk hunger etter å skyte på pixler kjøpt rått og røti av det EA og Activision har spydd ut av søppel de siste 5-6 årene. Å kjøpe skytespill har siden 2007 vært som å kjøpe "mat" på McDonalds. Du har en vond fornemmelse i det du betaler for gildet, men det er først når du setter tenna i det at du virkelig angrer og husker HVORFOR du hadde den vonde fornemmelsen... Møkk er møkk, uansett hva du kaller det. Hei forresten, lenge siden jeg var her sist ... :p

• Like 3

kanskje vurdere å gi spillet litt mer enn 5-6 timer? Du kan jo umulig ha testa alle de forskjellige tingene på den korte tiden...

Har kost meg gjennom over 800 timer public og en del unranka...Gå å spill BF2 dersom det er det dere virkelig har så lyst til å spille...

Jeg spilte BF2 over 2000 timer og CoD4 har jeg nok lett rundet 1000 timer med. Gjenspillbarheten i BF3 er sikkert topp den, for de som liker spillet. Der ligger problemet, om du ikke skjønte det gummirev.

De siste Battlefieldspillene har brakt skam til serien, jeg vil nok teste beta. Men har liten tro på spillet, da spille er en konsollport og ikke omvendt. Noe som betyr at det vil gå utover selve spillmekanikken. Folk klikket vinkel når dolphin diving var fjerna fra BF2. Det har bare blitt verre siden da, tror neppe BF4 vil være et spill for de som liker konkurranse og utvikle seg. Det vil si det blir neppe et spill for elitespillere/hardcore gamers.

Dere har jo alle en veldig negativ innstilling da, synes nå jeg...Dere mener at spillet er søppel før det har kommet ut. Dette stedet burde nesten endre navn til wehatebattlefieldafterbattlefield2.no eller noe.

Støtter Fiskervenn i Arma :)

Dere har jo alle en veldig negativ innstilling da, synes nå jeg...Dere mener at spillet er søppel før det har kommet ut. Dette stedet burde nesten endre navn til wehatebattlefieldafterbattlefield2.no eller noe.

Støtter Fiskervenn i Arma :)

Ja vi er negative. Men at det er ubegrunnet som du insinuerer i din post er jeg ikke enig i. Vår mening (iallefall min) er basert på erfaring og det som har kommet ut av info så langt. Som nevnt tidligere: det at 2 DLC-er allerede er planlagt og blir ferdigstilt sammen med hovedspillet viser at EA/DICE kun er ute etter å tjene penger. Hvis de ville skape et bra spill og fokuset lå der hadde de selvfølgelig putta alle maps og våpen de har lagd med spillet! Ikke solgt det ved siden av for en 100-200 kr...

Men for all del, jeg er negativ til utviklinga i fps sjangeren men spiller BF3 for det. Kan ikke si 100% sikkert at jeg ikke kjøper BF4 men vet jeg kommer il å gjøre det med bismak isåfall. Ikke fordi det er dårlig nødvendigvis, men fordi jeg vet de kan så mye bedre!

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
Sign in to follow this  

• Create New...