cri74 880 Report post Posted May 16, 2013 Hurraaaa.. Les hele artikkelen... Quote Share this post Link to post Share on other sites
Gal Sektleder 342 Report post Posted May 16, 2013 Hipp hipp hurra Gratulerer folkens! Quote Share this post Link to post Share on other sites
nightzirch 578 Report post Posted May 17, 2013 Norge is the shit. Gratulerer folkens Quote Share this post Link to post Share on other sites
VenoMeisther 325 Report post Posted May 17, 2013 Gratulerer Quote Share this post Link to post Share on other sites
Reppelars waits for nobody 30 Report post Posted May 17, 2013 Må bare gi en stoooor takk til den pappaen som var villig til å kjøre meg hjem sammen med hans kjære russedatter! Gratulerer med dagen folkens! Quote Share this post Link to post Share on other sites
EagleEye91 70 Report post Posted May 17, 2013 Gratulerer Quote Share this post Link to post Share on other sites
Zen0x 57 Report post Posted May 17, 2013 Eg får vel gjør som sauen og følga adle andre! Gratulera me dagen kjære Noreg ! "There are only two types of people in the world: Norwegians, and those that wish they were!" Quote Share this post Link to post Share on other sites
Sussidal 85 Report post Posted May 17, 2013 Gratulerer med dagen! Minstemann har bursdag i dag(!), så jeg tok ansvaret for bløtkake-bakingen i år, er godt fornøyd med resultatet: Mad skillz 3 Quote Share this post Link to post Share on other sites
humaN 558 Report post Posted May 17, 2013 Mad skillz Faith in Norsk humanity is restored! Quote Share this post Link to post Share on other sites
Norskepølse 2 Report post Posted May 17, 2013 Gratulerer med verste dagen i året! Quote Share this post Link to post Share on other sites
FredsmeglarN 51 Report post Posted May 17, 2013 Ha ein strålandes dag alle i hop! Quote Share this post Link to post Share on other sites
Zaxo 185 Report post Posted May 17, 2013 Gratulerer med dagen godtfolk! Quote Share this post Link to post Share on other sites
Fiskervenn 50 Report post Posted May 17, 2013 Til lykke med dagen! Håpe alle har fått seg en is Quote Share this post Link to post Share on other sites
Baseraper 8 Report post Posted May 17, 2013 Gratulerer med dagen folkens Quote Share this post Link to post Share on other sites
Its a war out here 236 Report post Posted May 17, 2013 Gratulerer så mye med dagen alle sammen! Håper dere har hatt en flott 17. mai så lang og at dagen fortsetter likedans. Her i Trondheim har det vært blå himmel og steiksol. Jeg er utslitt etter champis-frokost og forbereder meg psykisk til middag på restaurant og pub i etterkant. Kos og klems Quote Share this post Link to post Share on other sites
EagleEye91 70 Report post Posted May 17, 2013 I Bergen regner det.. 1 Quote Share this post Link to post Share on other sites
Till 2 Report post Posted May 17, 2013 ingen som gikk i tog på Market Garden Quote Share this post Link to post Share on other sites
qed 312 Report post Posted May 17, 2013 gratulerer med dagen folkens :-) Quote Share this post Link to post Share on other sites