Jump to content
Battlefield.no
Sign in to follow this  
Multicyber

Dilemma tråden!

Recommended Posts

Heisann!

I lys av NightZ's ekle dilemma, tenkte jeg vi kunne lage en tråd om det!! :)

Det ikke noen spesielle regler, men bruk sunn fornuft når du skal lage et dilemma. (til en viss grad isåfall :p )

Det skal gå som følger!

Denne leken går ut på at jeg kommer med et dilemma, og brukeren under meg velger et svaralternativ og presenterer et nytt et for neste mann. :)

Svaret skal begrunnes!! :)

Ville du fått trekt ut alle neglene med tang, eller eller stått 30 sec på glødende kull? :D

30 sec på glødende kull.

Hvis du lå i en dobbel seng naken med en naken hot dame på den ene siden og en naken homse på andre siden. Hvilken vei ville du ha ligget?

Edit: likte ideen av tråden :)

• Like 1

Rompa mot homsen. Det gjør vondt verre å ligge med penis mot han i alle fall, mener nå jeg. Ikke vil jeg ligge å se på han når vi begge er nakne heller.

Ramle ned hver trapp du går i, eller klemme handa i hver dør du lukker igjen?

EDIT: Trådstarter, hadde vært moro om folk begrunnet valget sitt også ;)

Edited by OptimusCrime
  • Like 1

ramle ned hver trapp. Kan kontrollere fallet og evt vurdere ett pent fall.

Ha en skikkelig pen kjæreste som er sur hele tiden, eller en skikkelig stygg kjæreste som er konstant blid?

Har ingen standarder, men skal jeg unngå å havne i fengsel for mord må det bli ei stygg, men blid dame.

For å holde nivået høyt:

Pult ei dame med penis, eller en mann med vagina?

Pult ei dame med penis, eller en mann med vagina?

Dame med penis, lett. Take the dirt road home.

Hatt bestikk som hender eller hjul som bein?

hjul som bein seff. Segway style! Kan ikke game med bestikk-hender heller.. :(

Spist din egen bæsj hver bursdag eller luktet bæsj resten av livet?

Vaske pulemaskin, ser ikke helt åssen jeg skal stekke til på det hølet I vaskemaskina.

Rennaræv eller spysjuka?

vært millionær og stygg, kan bruke penger på fikse opp trynet osv.

Gått rundt med blueballs hele tiden eller blir rævpult av en stor dildo?

Gått rundt med blueballs hele tiden eller blir rævpult av en stor dildo?

Rævpult en gang eller "hele tida"? Antar det er en gang, så blir isåfall det.

Hatt hud med blå pigmenter (ikke smurfeblå, men et hint av blå. Slik at det ser rart ut) eller svettet hver gang du var glad (ikke rennende svette, men tydelige svetteperler og ringer under armene)?

Haha, så absurde dere er. Må nok gå for svetting. Finnes ting du kan ta mot det, og ringer under armene kan skjules.

Kjøre på en 10 åring, eller kjøre på fem mødre. Utfallet av påkjørselen er ikke definert.

Fem mødre! de er narkomisbrukere og barna havner i fosterhjem med rusfrie foreldre <3

Det er zombieapocalypse, du havner i en kinkig situasjon. Du kan enten redde deg selv, ELLER du kan redde broren/søstra di og dø i forsøket. Hva gjør du ?

EDIT siden Multi var kjappere: Jeg redder meg selv, aner ikke hvordan søskenkjærlighet er.

La oss bli litt mer filosofisk her:

Total verdensfred, men det vil alltid være en konstant hungersnød flere steder i verden. Den vil alltid være uendret.

vs

Omvendt, altså slutt på all hungersnød, men væpnede konflikter vil det alltid være et eller flere steder i verden.

Kriterie: Det ene utsletter ikke det andre, man må velge en og ta den konsekvensen.

Total verdensfred, men det vil alltid være en konstant hungersnød flere steder i verden. Den vil alltid være uendret.

vs

Omvendt, altså slutt på all hungersnød, men væpnede konflikter vil det alltid være et eller flere steder i verden.

Kriterie: Det ene utsletter ikke det andre, man må velge en og ta den konsekvensen.

Hmm. Jeg tenker slik at med krig så er det litt som slagordet til de badguys i den filmen jeg ikke husker hva var (tror det var Hydra i Captain America) hvor de sa at fjerner du ett hode vil to nye erstatte. Hvis det er krig er det som oftest en grunn for det, selvom det er så teit som tomt hat. En krig vil enten forsvinne helt eller ikke forsvinne i det hele tatt.

Med hungersnød hjelper hver eneste krone som doneres. Gis det 1000kr til en eller annen organisasjon som mater de fattige, vil det være 1000kr som hjelper mot sult. Selvom et menneske alltid vil trenge mat, vil det senke hungersnød når mat gis.

Så sånn sett mener jeg at det er lettere å stoppe hungersnød enn det er å stoppe en krig. I tillegg mener jeg å huske å ha lest at mengden penger det brukes på millitæret og millitært utstyr i løpet av et år i hele verden kombinert, ville ha fjernet all hungersnød i fire år fremover. Hvis jeg tar helt feil, var det hvertfall noe i nærheten.

Med den lange diskusjonen ender jeg opp med at jeg heller vil ha verdensfred og hungersnød. Det ville vært en bedre verden imo

Ville du ha alltid måttet tenke ut høyt (kan være veldig kleint i de fleste sosiale anledninger) eller å ha den lyseste og mest irriterende pipestemmen noensinne?

Definitivt ha den lyseste og mest irriternde pipestemmen noensinne. Har av og til en liten frykt for "tenk hvis noen faktisk kan se hva jeg tenker", og det er like skummelt hver gang, haha.

Av de to; ingen som møter i bryllupet ditt, eller ingen som møter i begravelsen din?

Kan klare meg med minimalt med gjester når jeg gifter meg, klarer ikke at store forsamlinger ser på meg :-P

Jobbe, tjene peng og ha det gøy Eller vinne mange mill og bare gå hjemme og kjede seg

Jeg trenger noe å ha meg i aktivitet, så må jobbe :)

Hadde jeg vunnet millioner så hadde jeg allikevel dratt på jobb, så for å hedre besvarelsen min i Gamblers dillemma har jeg besluttet å aldri mer.. gamble. :)

Du har 10 dager igjen å leve. Ville du foretrukket å tilbringe de:

a) sammen med familien i et hus, men du kan ikke gå ut av huset.

b) reise over hele verden, men du må gjøre det alene.

Satan.. Den var tøff!! Tror jeg hadde valgt den siste. Reist over hele verden, kryssa av en del ting på lista!! Siste dagen hoppa i fallskjerm, uten å dra i fallskjermen ! :D

Ett år uten elektresitet eller ett år uten fysisk intimitet som f.eks håndtrykk, klem, highfive, sex etc med mennesker?

Fra en stakkar som må grine seg til litt intimitet og kanskje få ett ja 1 gang I mnd'n er svaret lett, HUDKONTAKT HVER DAG. WEEEEE :-D

Amputere en arm Eller ett bein?

• Like 1

Please sign in to comment

You will be able to leave a comment after signing in

Sign In Now
Sign in to follow this  

• Create New...