Jump to content
Battlefield.no
Sign in to follow this  
Multicyber

Dilemma tråden!

Recommended Posts

YEEEEEEY, Liv i dilemma tråden :D

instant 1 million. uten tvil. Satt penga på banken, jobba vanlig i 2 år, så har man ca 250 k på renter oppspart, så ta en skikkelig fet ferietur til afrika elns der jeg gjør ALT jeg har på bucketlista mi, og gjentatt det der hvert 2 år. :) Awesooome

Bodd hos urfolk i jungelen i amazonas i 1 år, eller 6 mnd som slave hos en styrtrik bondeknølfamilie i texas?

Urfolket uten tvil! Samme hadde gjeldt om jeg kunne leve vanlig hos bondeknølfamilien også.

Hvis du kun kunne se èn tv-serie resten av livet, The Wire eller The Sopranos?

Sikkert The Sopranos, hvorfor? Aner ikke, har ikke sett noen av seriene. Men alle skryter av det :p

Være stum eller svaksynt?

Stum! ^^ kan ikke tenke meg å ikke kunne se, og selv om det virker usansynlig, så kan jeg holde kjeft, og om jeg blir forbanna så sitter jeg bare å vifter med hendene ^^

Ville du ha våknet opp etter en fest med kar i senga og være buthurt eller våkne opp i senga med søster og kjent at du har brukt pikken?

Kulde så klart :p

"You are an inmate in a concentration camp. A sadistic guard is about to hang your son who tried to escape, and is telling you to pull the chair out from under him. He says that if you don’t do so, the guard will kill not only your son who tried to escape, but also your other son, who is another innocent inmate. You have no doubt that he means what he says. What would you do?"

Å herreguuuud!

Den er vanskelig.. Jeg hadde antagelig tatt stolen for å redde den andre sønnen. Hadde hatet meg selv og blitt ødelagt, men bedre å redde en, enn å miste begge? Eller? Med tanke på at det er en konsentrasjonsleir, så hadde jeg kanskje vurdert å la begge bli drept, slik at de får fred å slipper unna det helvette som en konsentrasjonsleir er! ( forutsatt at det er helvette på jord, som de fleste konsentrasjonsleirene var)

Candy free or alcoholfree? ^^

Tja, siden Multicyber ikke har laget dilemma så lager jeg et!

Hver gang du drikker så søler du over deg selv. Eller hver gang du drikker så må du alltid slenge koppen / glasset alt du har i gulvet.

Ikke drikke bør gå fint, har ikke vært full siden oktober i fjor - så bør gå bra :p

Nestemann får poste et dilemma, kommer ikke på noen :-(

Siden Multi faktisk laget et dilemma så svarer jeg på det..

Candy free or alcoholfree? ^^

Candy free.. Kan lett droppe sjokolade og annet snop. Å gå glipp av alskens vinsorter, ølsorter og annet fjas, det derimot er jeg ikke like gira på!

Gjennomgå graviditet og fødsel for dine barn eller ta over den månedlige runden for resten av livet.. (kanskje bedre om damene svarer hva de vil slippe, hva vet vel gutta! :p)

Edit: selvsagt skulle Norty svare før jeg fikk skrevet ferdig.. Og svaret på hans dilemma (om det nå er et) burde være selvsagt.. :)

tror seriøst jeg hadde gitt opp counterstrike ja du... Hah, I needs my yearly pitysex, you know what I'm sayin? :p

Ville du gått en uke uten å ta kontakt med familie og venner, eller en uke uten battlefields forum/servere/omkrets ?

HUSK AT ZAXO KAN SE HVA DU SVARER!!! :O ERMAGERD

En uke uten kontakt med familie og venner, nesten normal uke for meg :p

Ville du hatt tinnitus(konstant øresus), eller tics(ufrivillige rykninger)?

Wth Multi!? Jeg gravde meg jo opp til ditt tapte dilemma.. da burde jo du svare på mitt som var rett over? :(

Jeg ville seriøst vite om du ønsket å bli gravid.. skuffa :(

Forferdelig spørsmål da.. Jeg takler hverken smålyder (sover ofte med ørepropper siden vi bor i leilighet og det er mulig å høre de over om de går) eller sånne mini-kramper i musklene.. Tror faktisk det må bli tinnitus, er ikke like synlig for andre og man slipper en del ubehagelige spørsmål/blikk som man ville fått med tics.. Dessuten kommer ikke tinnitus til å hindre deg like mye i hverdagen som tics vil gjøre.

Slutt på all krig eller rent vann til alle?

Rent vann.

Rent vann hadde reddet utallige flere liv enn hva krig hadde gjort. Det blir som å si, redde midt-østen eller omtrent hele Afrika pluss flere land rundt om i verden.

Kanon bra karriere som gamer eller advokat?

Gamer. Uten tvil. Få betalt å være sponset for å spille og være med på turneringer ftw!

Zaxo, jeg så den ikke, sorry </3 Men jeg ville pissa blod en ike i mnd ostedet for å føde... tviler på at Arve jr hadde taklet en fødsel.. hadde jo sprukket! :0

Spist mat som har gått ut på dato for en uke siden i en uke, eller måtte drikke ditt eget piss som eneste drikkekilde for to dager?

Spist mat som har gått ut på dato, Mange matvarer som holder mye lengre enn selve datoen som står på. for eksempel: tørrvarer.

Dilemma:

Være han som driter eller han som får dritt på seg :)

Gamer. Uten tvil. Få betalt å være sponset for å spille og være med på turneringer ftw!

Zaxo, jeg så den ikke, sorry </3 Men jeg ville pissa blod en ike i mnd ostedet for å føde... tviler på at Arve jr hadde taklet en fødsel.. hadde jo sprukket! :0

Spist mat som har gått ut på dato for en uke siden i en uke, eller måtte drikke ditt eget piss som eneste drikkekilde for to dager?

Hvis det bare hadde vært å pisse blod en uke er vel valget lett, er nok mer som ligger i det..

Har ikke barn enda selv, men tar lett 1 døgn med sammenhengende smertehelvette, istedet for et litt mindre, men fortsatt, helvette 1 uke hver jævla mnd.

Ja, er klar over at det er mer en å pisse blod.. Har faktisk fulgt med på skolen, og når eksen klaga over det der... Men det er kjappere å skrive " pisse blod" enn å gjennomgå alle symptomene som kommer ved mensen.... Og det varierer. og jeg vil fortsatt ikke føde, for tviler på at en baby hadde kommet seg gjennom pikken min. mer du vil ha forklart eller? :p Nok om det..

Venom, tror jeg ville blitt dritti på istedet... har blitt kasta opp på, pissa på å dritti på allerede av barn, og det er strengt tatt bare å vaske av seg.. Og tror det er mindre sosialt selvmord å være den uheldige som blir dritti på, enn den som driter på en .. :p

You are an emergency worker that has just been called to the scene of an accident. When you arrive you see that the car belongs to your wife. Fearing the worst you rush over to see she is trapped in her car with another man.

She sees you and although barely conscious, she manages to mouth the words “I’m sorry”…

You don’t understand, but her look answers you question. The man next to her is her lover with whom she’s been having an affair.

You reel back in shock, devastated by what her eyes have just told you. As you step back, the wreck in front of you comes into focus. You see your wife is seriously hurt and she needs attention straight away. Even if she gets attention there’s a very high chance she’ll die.

You look at the seat next to her and see her lover. He’s bleeding heavily from a wound to the neck and you need to stem the flow of blood immediately. It will only take about 5 minutes to stop, but it will mean your wife will definitely die.

If you tend to your wife however, the man will bleed to death despite the fact it could have been avoided.

Who would you choose to work on?

Hvis det bare hadde vært å pisse blod en uke er vel valget lett, er nok mer som ligger i det..

Har ikke barn enda selv, men tar lett 1 døgn med sammenhengende smertehelvette, istedet for et litt mindre, men fortsatt, helvette 1 uke hver jævla mnd.

Du vet at å få barn er mer enn føding og ja? Må jo være litt gravid, med de fordeler og ulemper det medfører :p

Tydelig at du ikke har fått barn enda ja.. *knis*

Men seriously, er ingen damer på forumet her da som har fått barn og kan gi et mulig svar her? Ble nesten nysgjerrig..

Jeg tror nok jeg ville fokusert på kona, såfremt det var en (ør)liten sjangse for at hun ville overlevd.

Nytt:

I disse politikkens dager..

Du bor på i byen og har fått i oppgave å utføre en utredning på hvorvidt det vil lønne seg å beholde ambulansestasjonen som står på landsbygda utenfor. Du vet at alternativet er å flytte den nærmere byen og at i så tilfelle vil den redusere responstiden for mange innbyggere, derimot vil alle på landsbygda selvsagt få langt lengre responstid. Det fremgår tidlig at det er lite lønnsomt å beholde den på landsbygda. Om den flyttes vil det derimot være stor sjangse for at mange ikke får den hjelpen de trenger og det kan gå på liv og helse.

Hva ville du gjort? Effektivisert akutthjelpen for mange eller pyntet på sannheten og vedlikeholdt kjappere tid for færre?

(jeg vet personlig om et sted dette faktisk er et aktuelt tema for, selv om jeg har forenklet det hele en del)

Zaxo, jeg så den ikke, sorry </3 Men jeg ville pissa blod en ike i mnd ostedet for å føde... tviler på at Arve jr hadde taklet en fødsel.. garde jo sprukket! :0

Du vet at å få barn er mer enn føding og ja? Må jo være litt gravid, med de fordeler og ulemper det medfører :p

Tydelig at du ikke har fått barn enda ja.. *knis*

Men seriously, er ingen damer på forumet her da som har fått barn og kan gi et mulig svar her? Ble nesten nysgjerrig..

Jeg tror nok jeg ville fokusert på kona, såfremt det var en (ør)liten sjangse for at hun ville overlevd.

Nytt:

I disse politikkens dager..

Du bor på i byen og har fått i oppgave å utføre en utredning på hvorvidt det vil lønne seg å beholde ambulansestasjonen som står på landsbygda utenfor. Du vet at alternativet er å flytte den nærmere byen og at i så tilfelle vil den redusere responstiden for mange innbyggere, derimot vil alle på landsbygda selvsagt få langt lengre responstid. Det fremgår tidlig at det er lite lønnsomt å beholde den på landsbygda. Om den flyttes vil det derimot være stor sjangse for at mange ikke får den hjelpen de trenger og det kan gå på liv og helse.

Hva ville du gjort? Effektivisert akutthjelpen for mange eller pyntet på sannheten og vedlikeholdt kjappere tid for færre?

(jeg vet personlig om et sted dette faktisk er et aktuelt tema for, selv om jeg har forenklet det hele en del)

Bor du I buskerud zaxo? Akkurat samme opplegg her, og siden jeg bor på den "såkalte" bygda vil jeg beholde den for min egen del :-)

Ingen nye.

Da spør jeg:

Brukket ankelen eller brukket håndleddet?

Sitter og lurer litt på dette nå som jeg kaaansje har brukket ankelen. Hva som egentlig er værst. Jeg vet vertfall svaret for min del. Men hva blir deres?

Ikke mye dilemma over det der men CSS enda, fordi jeg liker å hoppe bakover å ta 360 1shot med dgl :D

Okey...

Du står på en perong og får øye på et tog som hurtig nærmer seg 5 intetanend banearbeidere. Reager du raskt, kan du avverge katastrofen. Foran deg står en svært gammel og feit mann å tenker på sitt. Dytter du ham ut i skinnegangen, vil tyngden av ham utløse togets katastrofebrems når det treffer ham, hva gjør du?

Dytte mannen så han dør mens 5 banearbeidere overlever eller lar være å gjøre noe og 5 banearbeidere dør?