wolfeie 0 Report post Posted May 14, 2013 Når jeg logget inn etter restarten var alt gearet mitt vekk!? Kraftig desync før jeg logget , men alle mine venner logget inn med samme gear og posisjon. akuratt som charen min var rollet tilbake 30-40 min :/ noe håp å få tilbake m107, dmr og m9sd'en ? Share this post Link to post Share on other sites
humaN 558 Report post Posted May 15, 2013 Tviler på at det kan bli gjort noe. Men må spøre deg, hadde du akkurat lootet alt rett før restart? Og med det tenker jeg sånn 1-2min RETT før restart. Isåfall, så er det derfor. Da har ikke serveren registrert at du har lootet noe og du vil ikke ha noe som helst av det nye du loota før restarten. 1 Share this post Link to post Share on other sites
wolfeie 0 Report post Posted May 15, 2013 nja, loota sikkert noe 1-2 min før restart, det som var spesielt var at charen MIN ble rolla tilbake 20-30 min. men alle de jeg var rundt da jeg logget fikk ingen slike problemer, de lootet også samme tid som meg før restarten. Share this post Link to post Share on other sites
aasing 208 Report post Posted May 15, 2013 Oi, det er et skummelt tidspunkt å loote på. Har selv endt opp med å miste det jeg hadde å plukket opp i slike tilfeller. Når man looter å meldinger om serverrestart kommer er det lurt å logge ut tidlig. 1-2 min. f.eks. for å være på den trygge siden. Det blir desverre ikke gitt tilbake gear i disse tilfellene. Share this post Link to post Share on other sites
Silentspy 39 Report post Posted May 21, 2013 det anbefales folk burde logge ut 2-3 min før servern faktiskt restarter, skal sørge for folk får denne meldingen ingame Share this post Link to post Share on other sites
BulletMagnet1337 11 Report post Posted May 21, 2013 Jeg har opplevd ved to seperate tilfeller at ting jeg har plukket opp mange minutter (30-40min) tidligere har blitt borte, men posisjonen min stemmer med hvor jeg logget ut før restart, veldig frustrerende. Men ikke opplevd dette i det siste, så det var vel bare en fluke. Share this post Link to post Share on other sites
Silentspy 39 Report post Posted May 21, 2013 kan være ett problem med databasen koblingen også, skal sjekke loggene. Share this post Link to post Share on other sites