Sign in to follow this  
cri74

WOW ned 1,3 mill - SWTOR opp 1,7 mill

Recommended Posts

Har det en sammenheng?

Spillerne flykter fra WOW rapporterer Gamer.no, samtidig så vinner SWTOR dobbelt antall abonnement etter at dem gikk over til free to play. SWTOR skrev vi om i artikkelen "Spillåret 2012", Star Wars The Old Republic er verdens mest påkostede spill gjennom tidene og etter at dem gikk over til free to play inviteres spillerne inn for å prøve gratis. Har WOW spillerne gått til SWTOR, og har WOW spillerne endelig oppdatert maskinene sine? - eller er spillene endelig mettet i WOW universet. 1,3 mill og 1,7 mill er ganske like tall. Funcom og Age of Conan tippet at WOW spillerne ville oppdatere PC'n sin tidligere og de satset på at fresh ny grafikk ville dra dem over til et bedre spill grafikk messig og ikke minst at NPC's kunne snakke. I SWTOR snakker alle NPC's og historien er laget av de velkjente Bioware som har bevist, gjennom flere Singleplayer spill, at dem kan lage engasjerende og spennende karakterer.

Har du spilt WOW og gått til SWTOR, eller er du en WOW spiller som sluttet?

Fortell.. fortell :)

WoW er et spill jeg finner frem ett par ganger i året når det er mangel på noe annet morsomt. Leveling har blitt bedre i de 2 siste expackene iaf.

SWTor spilte jeg ved release, og synes Bioware skal holde seg til singleplayer

De som nå "slutter" (og kommer tilbake senere) med wow er kun lei av Mists of Pandaria. Det har aldri vært så mye dailies, drit og møkk. å ta bort reputation tabard for å tvinge folk til å gjøre uendelig med dailies med 5-6 factions er dårlig butikk.

Content, mtp. raiding osv. er helt greit. Det finnes harde encounters i Throne of the Thunder, som gjør hvertfall meg interessert i å fortsette. Jeg har akkurat starte å raide igjen, og liker de første bossene, enda det kun er på normal.

Men du glemmer også et viktig spill som har fått uhyre mye oppmerksomhet de siste ukene, og det er Neverwinter. Det er utrolig morsomt, quest osv. Er faktisk morsomt, det er lett og man trenger ikke 398748397 bars og macros for å slå en fiende ned i grusen.

Jeg tipper:

- SWTOR kommer til å stå der det alltid har stått.

- Blizzard/WoW gjør opp for de 1,3mil dem har mistet i ny expansion.

- Neverwinter blir det "neste lille MMO" spillet som folk blir forelsket i.

Må også ikke glemme Titan, som vi får en VELDIG LITEN titt på under årets Blizzcon, i høst.