Jump to content
Battlefield.no
Sign in to follow this  
VenoMeisther

Supernatural

Recommended Posts

Har ventet siden ses. 8 sin slutt. Sitter fremdeles den dagen i dag og blodgleder meg til i natt!!! :D:D:D:D

Jeg kommer til å slite med å holde meg unna sesson 9.. :p Jeg starta på scratch, så når jeg når igjen, så har jeg forhåpentligvis noen episoder å kose med :p

Jeg følger med selv, men fatter ikke hva dere gleder dere sånn til?.Serien har tapt seg og blitt så dårlig at det er til tider flaut å se på.

Rolig og grei start på sesong 9 :).

Jeg følger med selv, men fatter ikke hva dere gleder dere sånn til?.Serien har tapt seg og blitt så dårlig at det er til tider flaut å se på.

Det begynte vel i starten av sesong 7 at det tok litt av og har tatt av siden. Men jeg syns det er fortsatt like bra.

Sitter å ser på sessong 9 ep 5 nå, og jeg må bare si jeg ELSKER humoren som er i denne serien til tider! ^_^

F.eks episoden der Dean blir livredd av alt! :p

Og nå... "Sniffing ass" xD

Likte ikke den siste episoden egentlig... Alt føltes bare feil...

Spoiler fra ep 6

Jeg likte det at Crowley sprøyta i seg det siste blodet. Virker nesten som om han vil avslutte trails greiene, og shut down hell.

Kanskje han blir menneskelig, og så blir med på team Winchester??

Likte ikke den siste episoden egentlig... Alt føltes bare feil...

Spoiler fra ep 6

Jeg likte det at Crowley sprøyta i seg det siste blodet. Virker nesten som om han vil avslutte trails greiene, og shut down hell.

Kanskje han blir menneskelig, og så blir med på team Winchester??

Vel jeg ser to muligheter, den ene er at han kan gjøre noe med dette blodet for å komme seg løs? og deretter leve i det skjulte siden han ikke lengre er "king of hell" og har ikke like mye makt som før.

Eller som du sier han hjelper winchesterne og bruker dem helt til han kan få tilbake makten. altså få drept abaddon.

Vel jeg ser to muligheter, den ene er at han kan gjøre noe med dette blodet for å komme seg løs? og deretter leve i det skjulte siden han ikke lengre er "king of hell" og har ikke like mye makt som før.

Eller som du sier han hjelper winchesterne og bruker dem helt til han kan få tilbake makten. altså få drept abaddon.

Håper du har rett på den siste, for jeg liker Crowley jeg :p

Ja, han er en kukk, men han spiller etter reglene.. :p

Noe jeg alderi går lei... ler like godt vær gang!

• Like 1