VenoMeisther 325 Report post Posted September 19, 2013 Ikke se traileren da.... er ofte mange spoils i de... Quote Share this post Link to post Share on other sites
VenoMeisther 325 Report post Posted October 1, 2013 7 dager til.. Endelig Har venta på den siden den var 120 dager! Quote Share this post Link to post Share on other sites
Multicyber 376 Report post Posted October 3, 2013 5 ! Quote Share this post Link to post Share on other sites
Übermensch 7 Report post Posted October 7, 2013 1! Quote Share this post Link to post Share on other sites
VenoMeisther 325 Report post Posted October 7, 2013 Buhu har ventet i over 100 dager og så er jeg på ferie når den kommer ut..... Quote Share this post Link to post Share on other sites
Multicyber 376 Report post Posted October 7, 2013 Har begynt på scratch jeg nå. Ser på episode 8, sessong en. ÆSJ. insekter! Quote Share this post Link to post Share on other sites
humaN 558 Report post Posted October 8, 2013 Har ventet siden ses. 8 sin slutt. Sitter fremdeles den dagen i dag og blodgleder meg til i natt!!! :D:D:D Quote Share this post Link to post Share on other sites
Multicyber 376 Report post Posted October 8, 2013 Jeg kommer til å slite med å holde meg unna sesson 9.. Jeg starta på scratch, så når jeg når igjen, så har jeg forhåpentligvis noen episoder å kose med Quote Share this post Link to post Share on other sites
humaN 558 Report post Posted October 9, 2013 Fin start! Gleder meg til neste uke! Quote Share this post Link to post Share on other sites
barezell 21 Report post Posted October 9, 2013 Jeg følger med selv, men fatter ikke hva dere gleder dere sånn til?.Serien har tapt seg og blitt så dårlig at det er til tider flaut å se på. Quote Share this post Link to post Share on other sites
VenoMeisther 325 Report post Posted October 11, 2013 Rolig og grei start på sesong 9 . Jeg følger med selv, men fatter ikke hva dere gleder dere sånn til?.Serien har tapt seg og blitt så dårlig at det er til tider flaut å se på. Det begynte vel i starten av sesong 7 at det tok litt av og har tatt av siden. Men jeg syns det er fortsatt like bra. Quote Share this post Link to post Share on other sites
Boller_brus 3 Report post Posted October 17, 2013 episode 2 av nye sesongen , oioi kanskje det blir en bra siste sesong. Quote Share this post Link to post Share on other sites
Multicyber 376 Report post Posted November 14, 2013 Sitter å ser på sessong 9 ep 5 nå, og jeg må bare si jeg ELSKER humoren som er i denne serien til tider! ^_^ F.eks episoden der Dean blir livredd av alt! Og nå... "Sniffing ass" xD Quote Share this post Link to post Share on other sites
humaN 558 Report post Posted November 14, 2013 Jeg glemmer ALDRI: "I lost my shoe" og "I'm batman!" 1 Quote Share this post Link to post Share on other sites
Multicyber 376 Report post Posted November 14, 2013 HAhahaha, sant det! ^^ Syykt mye gull-humor som er med ass! Hahaha ^^ Quote Share this post Link to post Share on other sites
Multicyber 376 Report post Posted November 14, 2013 Også må vi ikke glemme. " I... I shot the sheriff!! " "But you didnt shoot the deputy! " Quote Share this post Link to post Share on other sites
VenoMeisther 325 Report post Posted November 14, 2013 Dean Winchester er jo tidenes beste karakter! 1 Quote Share this post Link to post Share on other sites
Multicyber 376 Report post Posted November 14, 2013 Likte ikke den siste episoden egentlig... Alt føltes bare feil... Spoiler fra ep 6 Jeg likte det at Crowley sprøyta i seg det siste blodet. Virker nesten som om han vil avslutte trails greiene, og shut down hell. Kanskje han blir menneskelig, og så blir med på team Winchester?? Quote Share this post Link to post Share on other sites
VenoMeisther 325 Report post Posted November 14, 2013 Likte ikke den siste episoden egentlig... Alt føltes bare feil... Spoiler fra ep 6 Jeg likte det at Crowley sprøyta i seg det siste blodet. Virker nesten som om han vil avslutte trails greiene, og shut down hell. Kanskje han blir menneskelig, og så blir med på team Winchester?? Vel jeg ser to muligheter, den ene er at han kan gjøre noe med dette blodet for å komme seg løs? og deretter leve i det skjulte siden han ikke lengre er "king of hell" og har ikke like mye makt som før. Eller som du sier han hjelper winchesterne og bruker dem helt til han kan få tilbake makten. altså få drept abaddon. Quote Share this post Link to post Share on other sites
Multicyber 376 Report post Posted November 15, 2013 Vel jeg ser to muligheter, den ene er at han kan gjøre noe med dette blodet for å komme seg løs? og deretter leve i det skjulte siden han ikke lengre er "king of hell" og har ikke like mye makt som før. Eller som du sier han hjelper winchesterne og bruker dem helt til han kan få tilbake makten. altså få drept abaddon. Håper du har rett på den siste, for jeg liker Crowley jeg Ja, han er en kukk, men han spiller etter reglene.. Quote Share this post Link to post Share on other sites
barezell 21 Report post Posted November 16, 2013 Beste Dean øyebikk imo! Quote Share this post Link to post Share on other sites
Multicyber 376 Report post Posted November 18, 2013 Bullshit. " But you didnt shoot the deputy" Og i alle fall denne: Quote Share this post Link to post Share on other sites
Multicyber 376 Report post Posted December 20, 2013 Jeg så vell typ 4-5 episoder av sessong 9 før jeg glemte hele greia og mistet alt av interesse... De burde avslutte serien, og det kjapt. Quote Share this post Link to post Share on other sites
VenoMeisther 325 Report post Posted December 20, 2013 Haha hæææ? Det var det jeg tenkte i sesong 7-8 når englene ble innblandet, men syns det fortsatt er bra selv om det tar av Quote Share this post Link to post Share on other sites
-KoRny- 13 Report post Posted January 6, 2014 Noe jeg alderi går lei... ler like godt vær gang! 1 Quote Share this post Link to post Share on other sites