Sign in to follow this  
VenoMeisther

Supernatural

Recommended Posts

31699j4.jpg

Litt av handlingen fra begynnelsen på serien:

Da Sam Winchester var baby og hans bror Dean var 4 år ble deres mor, Mary, drept. Hennes mann, John, så blod dryppe fra taket. Et øyeblikk senere tok hun fyr. John ba Dean om å ta baby Sam ut av huset, og gjorde et forsøk på å redde konen fra å dø.

Etter at en synsk person fortalte John at det var en demon som drepte hans kone ble han besatt av å finne den. Han trente opp sønnene sine til å gjenkjenne og beskytte seg selv mot overnaturlige fiender. Sam og Dean ble dyktige «Jegere» og hjalp faren med å bekjempe farlige overnaturlige vesener.

Sam og faren mistet kontakten og Sam forlot broren og faren for heller å leve et normalt liv. Han begynte på det prestisjefylte Stanford Universitetet på et stipend og bodde sammen med kjæresten, Jessica, i en leilighet ikke langt fra skolen. Men så en høstdag i Sams siste år som student kommer Dean på døra med nyheten om at faren ikke har kommet hjem fra «jakt». Sam går med på å hjelpe Dean med å finne faren.

Brødrene sporer John til Jericho, California, hvor de finner mer informasjon om farens jakt og hjelper til med å løse en mordsak. Sam takker likevel nei til å være med Dean videre på jakt etter overnaturlige vesener og søket etter faren og drar heller hjem for å fortsette livet med kjæresten Jessica. Men dessverre, like etter at Sam kommer hjem finner han Jessica festet til taket, med magen kuttet opp, rett før hun tar fyr.

Dean redder broren fra flammene og overtaler han til å bli med på jakten etter faren, og demonen som drepte moren og Jessica. Winchester-guttene finner etter dette sporet av faren og følger det.

Syntes det var rart at det ikke var laget en tråd om denne herlige serien. Holder på å se serien for andre gang nå. De startet å lage Supernatural i 2005 og holder enda på, de starter snart på sesong 9. Dette er en fantastisk serie, lever meg helt inn i den og blir hekta når jeg ser på den. Og uansett hvor lengt du har kommer inn i serien så vil du uansett alltid bli overrasket. (i hvertfall jeg).

Anbefaler serien på det sterkeste.

Konge serie ja, fulgt med siden starten.

Syns det dabbet litt av for et par år siden, men har tatt seg opp igjen nå.

RIP BOBBY<3

Er enig med deg der, første gang jeg fulgte med på det så tok jeg en pause rett før sesong 8.

Og tidligere i år hadde jeg lyst å fortsette å se på det igjen, så jeg begynte bare helt fra begynnelsen.

R.I.P Bobby ja, ble glad når jeg så ham igjen når Sam skulle hente ham fra helvete, hadde ett lite håp om at han kom tilbake igjen.

Ble også ganske overrasket når de tok inn Norrøn mytologi, med odin og artemis :D

• Like 1

Fulgt med på Supernatural fra starten til der vi er i dag.

Konge serie!

Holder på og se denne for andre gangen jeg og, liker serien godt!

Sesong finale episoden var som alle andre, egentlig.

Ses.start > Ses.slutt.

SPOILER ALERT!

"HEI LA OSS STENGE PORTEN TIL HELVETE FOR ALLTID NEIVENT DU DØR JO DA SAM DET KAN VI IKKE LA SKJE SIDEN DET BARE ER FLERE MILLIONER DEMONER SOM FORSVINNER FRA JORDENS OVERFLATE"

Og med det, så er hele neste sesong basert på å såkalt "fjerne prØvene" fra kroppen til Sam. MEGET forutseende UFF!!!!! Og dette kommer da fra min munn og jeg er blodig Supernatural fan!!

Jeg er meget imponert over han derre Robert Singer. At han i det hele tatt har hjerte til å gjØre noe sånt mot fansen enda en gang.

Sesong finale episoden var som alle andre, egentlig.

Ses.start > Ses.slutt.

SPOILER ALERT!

"HEI LA OSS STENGE PORTEN TIL HELVETE FOR ALLTID NEIVENT DU DØR JO DA SAM DET KAN VI IKKE LA SKJE SIDEN DET BARE ER FLERE MILLIONER DEMONER SOM FORSVINNER FRA JORDENS OVERFLATE"

Og med det, så er hele neste sesong basert på å såkalt "fjerne prØvene" fra kroppen til Sam. MEGET forutseende UFF!!!!! Og dette kommer da fra min munn og jeg er blodig Supernatural fan!!

Jeg er meget imponert over han derre Robert Singer. At han i det hele tatt har hjerte til å gjØre noe sånt mot fansen enda en gang.

Kunne jo lukket porten til helvete, så bare hentet sam tilbake fra helvete. Noe som de allerede har gjort flere ganger i serien.

(bump)

Men er ikke lenge til det kommer nå!! Spent å se hvordan det blir fremmover! sett "trailer" noe som jeg angrer på, for jeg føler jeg allerede vet hvordan alt ender... MEEEEEEEEEEN, blir awesome uansett! :D