Daniel- 1,200 Report post Posted April 29, 2013 Get ready to start from scratch. Les hele artikkelen... Quote Share this post Link to post Share on other sites
humaN 558 Report post Posted April 29, 2013 Endelig, takk! Quote Share this post Link to post Share on other sites
Lightning 57 Report post Posted April 29, 2013 Super duper Quote Share this post Link to post Share on other sites
GenWinT 3 Report post Posted April 29, 2013 På tide..jaja da blir det noen timer med GAMING imorgen natt også..uffda.. eller JIPPI? Quote Share this post Link to post Share on other sites
Senator 466 Report post Posted April 29, 2013 Veldig mye godsaker som forsvinner for oss, men det er viktig for serveren at dette blir gjennomført! Forvent helvetes mye skyting fra THE i morgen når vi tar alle våpnene ut av skauen og inntar slagmarken med rå kraft. 1 Quote Share this post Link to post Share on other sites
humaN 558 Report post Posted April 30, 2013 Veldig mye godsaker som forsvinner for oss, men det er viktig for serveren at dette blir gjennomført! Forvent helvetes mye skyting fra THE i morgen når vi tar alle våpnene ut av skauen og inntar slagmarken med rå kraft. Toooo bad there wont be any weapons in "skauen". : ))))))))))) Quote Share this post Link to post Share on other sites
Boller_brus 3 Report post Posted April 30, 2013 æsj nå som jeg nettopp fikk tak i en M107 :/ Men bra at det blir ryddet slik at alle starter på nytt igjen. Jeg forventer epic Lee-Enfield shootouts. Quote Share this post Link to post Share on other sites
Gambler 419 Report post Posted April 30, 2013 Makarov og armbrøst ;-) Quote Share this post Link to post Share on other sites
dopehawk 98 Report post Posted April 30, 2013 Blir vel noen som springer rundt med hakk i panna fra ei øks eller 2... Quote Share this post Link to post Share on other sites
BulletMagnet1337 11 Report post Posted April 30, 2013 Oh, happy dayz! Epic battle to come! Quote Share this post Link to post Share on other sites
Slaktings 0 Report post Posted April 30, 2013 Mange timer arbeid med å samle kjøretøyer og våpen i div. telt som går til spille her... Quote Share this post Link to post Share on other sites
Avean 161 Report post Posted April 30, 2013 Må få fjerna buggen med backpacken også ellers blir vi tilbake til square one. (Duping) Quote Share this post Link to post Share on other sites
Wheelxflexlex6 245 Report post Posted April 30, 2013 Endelig=)! Vi tar med alt våre våpen og stikker til electro og blir der til vi er tomme for våpen! Let the fight begin, noobs=) Quote Share this post Link to post Share on other sites
Norskepølse 2 Report post Posted April 30, 2013 Føler jeg angrer litt på at jeg logget ut i electro nå. 1 Quote Share this post Link to post Share on other sites
cakeman1and2 0 Report post Posted April 30, 2013 (edited) Trenger jeg noe spesielle moder får og joine serveren eller er det bare @DayZ ? og når kommer serveren på igjen? Edited April 30, 2013 by cakeman1and2 Quote Share this post Link to post Share on other sites
cakeman1and2 0 Report post Posted April 30, 2013 og hvordan blir man med på withlista ? takk så mye at dere hjelper meg Quote Share this post Link to post Share on other sites
humaN 558 Report post Posted April 30, 2013 og hvordan blir man med på withlista ? takk så mye at dere hjelper meg http://www.battlefield.no/forum/index.php?/topic/115033-whitelist-info/ 1 Quote Share this post Link to post Share on other sites
samiiboy 0 Report post Posted April 30, 2013 Hvordan kommer jeg på whitlist? Quote Share this post Link to post Share on other sites
samiiboy 0 Report post Posted April 30, 2013 Sorry leste ikke den siste Quote Share this post Link to post Share on other sites
samiiboy 0 Report post Posted April 30, 2013 Hvor lang tid tar det for man blir "whitlista"? Quote Share this post Link to post Share on other sites
humaN 558 Report post Posted April 30, 2013 Hvor lang tid tar det for man blir "whitlista"? Det tar alt fra 1min til feks. 10min. Når jeg whitelista den andre accounten min, fikk jeg spilt etter under 2 minutter. Quote Share this post Link to post Share on other sites
cakeman1and2 0 Report post Posted May 1, 2013 Det funker ikke når jeg prøver og bli med på withlista hjelp Quote Share this post Link to post Share on other sites
Fiskervenn 50 Report post Posted May 1, 2013 Gå inn på Arma - Dayz på forumet, står ganske så bra der. (a monkey can do it Quote Share this post Link to post Share on other sites
Its a war out here 236 Report post Posted May 1, 2013 Informasjon om Whitelist finner dere (nok en gang), her. Skriver inn korrekt GUID og vente til dette er lagt til i databasen. Dette tar maksimalt 10 minutter, avhengig av hvor "uheldig" du er på tidspunktet du fyller ut. Man må vente litt fordi GUIDene blir tatt fra databasen til forumet og sammenlignet med Whitelist-databasen. Denne jobben, eller cronjob som det egentlig heter, kjører hver 10 minutt så vidt jeg har forstått. Dersom du skriver inn korrekt GUID og venter, skal det fungere. Gjør det ikke det har du/dere gjort noe galt. Kontroller av GUID er lagret, dobbeltsjekk at dette stemmer, ta deg en kort gåtur og marker arbeidernes dag. GLHF Quote Share this post Link to post Share on other sites
KentOlav 0 Report post Posted May 23, 2013 endelig Quote Share this post Link to post Share on other sites