lazynes 3 Report post Posted April 24, 2013 hei! skal begynne å modde litt på mitt cosmos II kabinett og tenkte å ha en liten build logg hær kommer til å poste bilder og beskrivelse av hva jeg gjør. Obs. kommer nok t å bruke lang tid men hver gang jeg gjør noe så blir det dokumentert her! stay tuned! litt av ide'en min foreløbig. neste steg blir vell å kjøpe lakk 1 Share this post Link to post Share on other sites
Daniel- 1,200 Report post Posted April 24, 2013 Nice. Kjøpt meg Cosmos II selv 1 Share this post Link to post Share on other sites
lazynes 3 Report post Posted April 25, 2013 (edited) Nice. Kjøpt meg Cosmos II selv ja d e et nydelig kabinett å jobbe med uansett sammenheng nesten Edited April 25, 2013 by lazynes 1 Share this post Link to post Share on other sites
lazynes 3 Report post Posted May 8, 2013 da har man fådt gjort litt Pusse!! Pusse meir! første lag med Primer og orange lakk! stoka (topp grill) (front grill) topp grill på plass og klar for montering! front grill på plass min og søster mod'en til min cosmos ved sidenav hverandre (topp grill) (min er oransje) deili? psu bracket tad av og klar for lakering glemte selvfølgelig å ta bilde rett etter lakkering av psu bracket og pci brackets men her er nå bilder av dem også Neste gang blir det vindu og lakke pci brackets på nytt (litt missfornøyd me dem ) bære å kom med inspill og ideer Share this post Link to post Share on other sites
unknown14725 17 Report post Posted May 9, 2013 Kult prosjekt, og bra med bilder Synes også det er søtt at dere skal ha matchende kabinetter 1 Share this post Link to post Share on other sites
lazynes 3 Report post Posted May 9, 2013 bra du like ja tar bilder av alt vi gjør så kjæm fleire bilda etterkvært søtt ja selvfølgelig Share this post Link to post Share on other sites
SpookyManooky 44 Report post Posted May 10, 2013 Stilig! Share this post Link to post Share on other sites