Jump to content
Battlefield.no
Sign in to follow this  
-SteffeN

UnBan

Recommended Posts

• Er du f.eks bannet så skriver du "ban" som beskrivelse.
  • Server: <Skriv hvilken hellfragger.no server du ble banna på>
  • Tidspunkt: 19.20.13 sirka kl 0.30
  • Brett: cs_office
  • Admin: <Skriv navnet på den som banna deg her, DERSOM du vet det>
  • årsak: Teamkill
  • Forklaring: En fyr som het lol teamkillte 10 sec etter jeg drept en dude, for han har så jævlig treige reflekser. og på begynelsen på runden teamkillte jeg han for jeg var pisst på han

Forklaring: En fyr som het lol teamkillte 10 sec etter jeg drept en dude, for han har så jævlig treige reflekser. og på begynelsen på runden teamkillte jeg han for jeg var pisst på han

Heisann, Steffen. :)

Du beskrev akkurat hvorfor du ble bannet, over her.

Du har blitt automatisk bannet pga. teamkill. Og hvis du ble bannet på tidspunktet du sier, skal du være unbannet.

Men jeg ser også at det er to bans i natt rundt halv 1, kan dette stemme?

Isåfall er bannen 1dag og 2 timer lang.

Også over til teamkilling generelt.

Aldri, skyt noen med vilje, aldri. Det resulterer bare i dårlig stemning på serveren og evt. ban på deg eller andre vedkommende hvis det går for langt.

Ta heller et screenshot av console og lag en klage på spilleren det gjelder her på forumet, eller så kan du skrive !needadmin i chat. Da får admins som kanskje er på andre servere en melding om at det trengs hjelp på den serveren det gjelder.

Jeg vet veldig godt hvor irritabelt det kan være, men det er ikke annet enn å smøre seg med tålmodighet.

Uansett, hvis du ble bannet 0:30 natt til fredag, skal du være unbannet. Men hvis det er som jeg tror, ble du bannet i natt(?) og da er du unbannet ca. halv 3 i natt.

Ellers får du ha en finfin lørdags kveld, så skytes vi kanskje ingame en dag. :)

Mvh humaN

Hellfragger.no

Democase og klagemur ansvarlig.

Guest
This topic is now closed to further replies.
Sign in to follow this  

• Create New...