KoNLaR 8 Report post Posted April 18, 2013 Hei jeg lurer på om dere planlegger å arrangere mer helgecupper? Sist gang var veldig kjekt, og ekstra kjekt med litt premier. Var også kult at dere klarte å få igang stream av kampene Hadde vært kult med flere helgecupper og trenger ikke å være premier involvert, men bare får å ha noen cupper der folk kan spille sammen med lag og ha det moro sammen Sist gang stakk jo vi i Nordic-FiVE vil nå si ganske lett av med seieren, men hvis det blir noen flere cupper kan vi jo lage noen mix lag. Altså spillere melder seg på cuppen så blir alle spillerne satt sammen på forskjellige lag Da kan det jo også bli mer "close" matcher som er kjekkere å spille og kanskje se på hvis folk ser på stream Share this post Link to post Share on other sites
cri74 880 Report post Posted April 18, 2013 Synes det samme - kunne vært gøy med litt flere cupper. Vi kan jo prøve å få til en i mai måned, men det er kanskje vanskelig å finne en god dato fordi det er mye eksamener og fridager i måneden. Forsåvidt trengs det ikke så store crew for å få det til denne gangen, da forrige gang var mer som en god øvelse - 2 (el 1) server admin (ca 5-10 timers jobbing fordelt på 2 dager) - Kommentatorer (ca 3 timers jobb) - Eventuelle premier (fortiden vanskelig med forsendelser) Hvis det er stemning for det og det er flere lag som har lyst, så lar det seg vel gjøre på arrangør biten Skal sjekke med TB, de hørtes interessert ut sist gang. Det var vel Frag Force ålesund også mener jeg å huske. Share this post Link to post Share on other sites
Kongkopa 31 Report post Posted April 18, 2013 Trenger ikke være like seriøst heller, f.eks pistolcup ;D Share this post Link to post Share on other sites
KoNLaR 8 Report post Posted April 18, 2013 Trenger ikke være like seriøst heller, f.eks pistolcup ;D Du kan ta hva som helst untatt pistol cup, det er seriøst noe av det kjedeligste jeg har spillt... Share this post Link to post Share on other sites
cri74 880 Report post Posted April 18, 2013 Er det oppslutning om en ny helgecup?? Share this post Link to post Share on other sites
Kongkopa 31 Report post Posted April 19, 2013 Trenger ikke være like seriøst heller, f.eks pistolcup ;D Du kan ta hva som helst untatt pistol cup, det er seriøst noe av det kjedeligste jeg har spillt... Slug-cup? Share this post Link to post Share on other sites