Jump to content
Battlefield.no
Sign in to follow this  
Joquam

- Natt på Norway 01 -

Recommended Posts

Yo!

Som vi alle DayZ-gamers sikkert har merket er natta på Norway 01 ALTFOR mørk. Er jo nesten ikke mulig å spille etter at mørket har senket seg :(

Er det mulig å få gjort serveren litt lysere om natta? :)

Brightness på fult, gamme på 1,5 - 1,6 hvis du ikke har NVG.

Det blir fortsatt altfor mørkt i skogen om man gjør det. Har aldri funnet nvg på 01 :/

Den står på -4 timer for å gjøre dagen litt lengre, altså at lyset strekker seg senere ut på kvelden da de fleste spiller på kveldstid. Naturlig nok blir natten forskjøvet ut i morgentimene.

• Like 1

Brightness på fult, gamme på 1,5 - 1,6 hvis du ikke har NVG.

Det blir fortsatt altfor mørkt i skogen om man gjør det. Har aldri funnet nvg på 01 :/

Kommer også ann på åssen skjerm en har.

Jeg har XL2420T. Når jeg også har sharpness og contrast på fult hjelper det ganske mye. Pluss, overall er skjermen sinnsyk god.

Så for min del, liker jeg natten. ;D

Syns dette fungerer godt som det er jeg. Om man ikke ser noen ting etter en justering av gamma og brightness så må man bare ta hintet og gå å legge seg!

Har samme skjerm som human og har null behov for nvg, har I telt men bruker ikke

Mye bedre og kunne bruke alle typer sikter uten og måtte vente på og få igjen synet :-)

• Like 1

Går etter måned og år - skal sjekke innstillinger og forsøke tvinge april/mai 2013

• Like 1

Please sign in to comment

You will be able to leave a comment after signing in

Sign In Now
Sign in to follow this  

• Create New...