Joquam 3 Report post Posted April 16, 2013 Yo! Som vi alle DayZ-gamers sikkert har merket er natta på Norway 01 ALTFOR mørk. Er jo nesten ikke mulig å spille etter at mørket har senket seg Er det mulig å få gjort serveren litt lysere om natta? Share this post Link to post Share on other sites
BulletMagnet1337 11 Report post Posted April 16, 2013 Er ikke enig, har vært noen fine netter i det aiste med fullmåne og klar himmel. Natt er natt, vær er vær, leave it, deal with it. 3 Share this post Link to post Share on other sites
Wheelxflexlex6 245 Report post Posted April 16, 2013 Enig i det BulletMagnet skriver her. Men derimot lys/mørkt syklusen synes jeg er litt lang. Kanskje en 16/8 t syklus kunne funket? 1 Share this post Link to post Share on other sites
humaN 558 Report post Posted April 16, 2013 Brightness på fult, gamme på 1,5 - 1,6 hvis du ikke har NVG. Share this post Link to post Share on other sites
BulletMagnet1337 11 Report post Posted April 16, 2013 Vi er langt nord på høsten... Nettene er lange da 1 Share this post Link to post Share on other sites
ntiroator 5 Report post Posted April 16, 2013 Synes natt varer for lenge, bruker å være ganske mørkt når jeg drar på jobben, dvs 11:30. Heller justere det til 08:30 elns. 1 Share this post Link to post Share on other sites
Wheelxflexlex6 245 Report post Posted April 16, 2013 Brightness på fult, gamme på 1,5 - 1,6 hvis du ikke har NVG. Det blir fortsatt altfor mørkt i skogen om man gjør det. Har aldri funnet nvg på 01 :/ Share this post Link to post Share on other sites
cri74 880 Report post Posted April 16, 2013 Den står på -4 timer for å gjøre dagen litt lengre, altså at lyset strekker seg senere ut på kvelden da de fleste spiller på kveldstid. Naturlig nok blir natten forskjøvet ut i morgentimene. 1 Share this post Link to post Share on other sites
humaN 558 Report post Posted April 16, 2013 Brightness på fult, gamme på 1,5 - 1,6 hvis du ikke har NVG. Det blir fortsatt altfor mørkt i skogen om man gjør det. Har aldri funnet nvg på 01 :/ Kommer også ann på åssen skjerm en har. Jeg har XL2420T. Når jeg også har sharpness og contrast på fult hjelper det ganske mye. Pluss, overall er skjermen sinnsyk god. Så for min del, liker jeg natten. ;D Share this post Link to post Share on other sites
Senator 466 Report post Posted April 17, 2013 Syns dette fungerer godt som det er jeg. Om man ikke ser noen ting etter en justering av gamma og brightness så må man bare ta hintet og gå å legge seg! Share this post Link to post Share on other sites
Gambler 419 Report post Posted April 17, 2013 Har samme skjerm som human og har null behov for nvg, har I telt men bruker ikke Mye bedre og kunne bruke alle typer sikter uten og måtte vente på og få igjen synet :-) 1 Share this post Link to post Share on other sites
TB-Iceman 240 Report post Posted April 18, 2013 Og netterne varierer jo, i forhold til om det regner eller om det er måneskinn. Share this post Link to post Share on other sites
Wheelxflexlex6 245 Report post Posted April 18, 2013 Idag ble det mørkt kl 22. Er det vanlig? Share this post Link to post Share on other sites
cri74 880 Report post Posted April 18, 2013 Går etter måned og år - skal sjekke innstillinger og forsøke tvinge april/mai 2013 1 Share this post Link to post Share on other sites
ntiroator 5 Report post Posted April 18, 2013 Sikkert noen som ikke vet, å skru opp "HDR" quality hjelper sykt mye når man har mye gamma og brightness. Share this post Link to post Share on other sites