Jump to content
Battlefield.no
Sign in to follow this  
riprobin

Klage på teamkillbans-CSS

Recommended Posts

Hei!

Jeg spiller en del på office only serveren deres i CSS. Jeg vil klage på at dere har en automatisk teamkillban, på søndag ble jeg banna pga teamkill. Når jeg dreper en teammate er det ikke med vilje, da er det alltid at jeg går rundt med AWP, de fleste vet at det er det kraftigste våpenet i spillet, og ofte går en teammate rett i sikta mi akkurat når jeg skal skyte. Derfor får jeg teamkills, og det er veldig irriterende og iallefall ikke morsomt å bli bannet fra serveren jeg spiller på mest.

Jeg synes at dette bør bli fjernet slik at jeg og andre slipper dette.

Når jeg ble autobannet på søndag var det egentlig med vilje, FORDI en teammate fulgte etter meg og skyter på meg og han prøvde å drepe meg, så da bare skyter jeg tilbake, og ble autobanna... Det er lite kult at jeg blir autobannet fordi jeg dreper en teammate som helt klart prøvde å drepe meg.

Håper dette kan diskuteres.

Takk!

-=RiP=-RoBiiN

Edited by riprobin

Hei Robin

Jeg antar dette er din steamid: STEAM_0:0:37137859.

Den eneste anmerkningen du har hos oss er nevnte ban fra TK-manager. Du mottok den 04-14-13 17:06 og den varte i 1 døgn. Den er allerede utgått.

TK-manager er stilt inn slik at det en spiller må gjøre mye skade på sitt eget lag før vedkommende blir bannet. En spiller er nødt til å drepe 4 av sine egne lagkamerater på rad, eller en viss ratio av TKs i forhold til fiendedrap. Det er nok å drepe en fiende for hver gang man dreper to lagkamerater for å unngå ban. En rekke TD'er vil også lede negativt (mange glock skudd som ikke dreper kan eksempelvis lede til ban), men igjen så skal det mye til for at uskyldige mottar bans (mer enn 12 på rad).

Vi har valgt å stille det inn slik siden TK-manager ikke kan bruke skjønn slik admins kan og det er derfor viktig at den ikke er for aggresiv, men fjerner kun spillere som dreper med vilje.

Over til ditt tilfelle så innrømmer du selv at du drepte med vilje en lagkamerat, og for det så mottok du en ban. Så om jeg har forstått deg rett, så ønsker du å fjerne et tillegg på våre servere som har gjort nøyaktig hva det er designet for; nemlig å fjerne spillere som dreper lagkamerater.

Hevnangrep er også straffbart på våre servere. Hva du skal gjøre er enten å kontakte admin ved å skrive til de på serveren. Bruk "Say @ trenger hjelp, TK'er på servern" (denne meldingen vil også bli sendt til admins på andre servere). Du kan også ta demo av spillere som TK'er og rapportere de her inne i klagemuren.

Tillegget er et av de mest effektive vi har hatt på våre servere og fjerner særdeles mange TK'ere. Den siste tiden har den bannet rundt 7 spillere per døgn, og det med de innstillingene vi har gitt. Dette er spillere som ellers i stor grad ville vært til plage for andre rundt seg. Det vil være helt uaktuelt å fjerne det.

Du bør heller se på det som en ypperlig anledning til å kunne spille på en FF ON server som ikke overrumples av TK'ere når det ikke er admins til stede.

Du har rett der. Er bedre at TK folk blir banna rn at de blir der. Jeg skjønner helt klart og jeg ante ikke at det var så mange som blir bannet, så du er visstnok hjelpsomt. Takk for svar! :)

Det går greit vet du, var så lite :)

Så håper jeg vi ser deg in-game i full fokus med AWP'n!

Da stenger jeg tråden.

Guest
This topic is now closed to further replies.
Sign in to follow this  

• Create New...