BulletMagnet1337 11 Report post Posted April 13, 2013 Hei alle sammen! Lurte på om det var flere som streamer når de gamer DayZ? Kanskje vi kan lage til denne tråden så den inneholder linker til de forskjellige som streamer, så kan folk gå og kikke iblant på hva andre gjør? Er morsomt å se andre sider av konflikter, taktikker o.l. Blir fort og mye morsom derping av sånt Skriv som så: Nick - URL - Delay/live - aktivitet Listen: [H8ed]BulletMagnet - http://no.twitch.tv/bulletmagnet1337 - Delayed - en gang iblant Share this post Link to post Share on other sites
humaN 558 Report post Posted April 13, 2013 Artig, jeg er litt små forelska i DayZ streams, så keep it coming! Share this post Link to post Share on other sites
Wheelxflexlex6 245 Report post Posted April 13, 2013 Laget en egen tråd. Sorry for cap. Jeg kan avslutte med og si at jeg streamer en gang iblant www.twitch.tv/wheelxflexlex6 Selvfølgelig delay Alt mulig. Helst når jeg driver med litt action. Share this post Link to post Share on other sites