Sign in to follow this  
cri74

Intervju med THE

Recommended Posts

Skjedde noe med comments :(

Kommentar 1

Jeg ser på [THE] folka som en gjeng kids som tror dem er tøffe. Dem har en lang vei å gå før dem får min respekt. Folk ler mer av dem enn å være redd for dem. Er folk på servern jeg frykter mer enn [THE] for å si det slik. Endre image og behandle andre spillere med respekt så får dem kansje respekt tilbake. Elektro lockdown er kult nok, men gidder ikke waste en kalori på det engang når det er en gjeng kids som kaller alt som rører seg for noobs. Har bedre ting å ta meg til :-)

Kommentar 2

At dere med div farger på usergroups her på bruket ikke ser at dette er gull for communityet er totalt blinde. Dere er blitt utfordret av en klan som som virkelig skaper liv og røre både på server og forum. Slutt å klag og "play along"! Nesten litt Roleplaying det her... :) Er blitt fanboy av [THE], så jeg er litt frista til å logge på #01 igjen, etter lang fraværstid.

Kommentar 3

Det er RP :) Får se om noen kommer med konkurranse til THE, så kan vi jo skrive en historie der også

Mulig det har skjedd noe under en oppdatering, står plutselig at artikkelen ble skrevet nå nylig

Skrevet av cri74 16. October 2013 - 21:51

Kanskje til glede for nye spillere og lesere, jeg tenkte den var aktuell igjen da serveren har fått ny oppsving :) Det er en repost av tidligere gjort intervju med gjengen

• Like 1

Altså vi har hatt litt skrive tørke, det er også verdt å nevne at THE folket ikke lenger heter THE men ESC, liker å kalle dem ESCLINGENE mine eller THESC. Og navneskiftet har ikke gjort de mindre snille, o de blir stadig knust på serveren:)

THE har gjennomgått ett strategisk navnbytte for å kunne legge bak oss en turbulente fortid. Vi heter nå ESC og bærer videre det THE en gang sto for. Vi er blitt mindre, men den gode og rutinerte kjernen gjenstår. Vi er like farlige som før og vi viser ingen nåde.

Vi sees på slagmarken noobs.

jada, jeg har blitt offer for deres gode strategi ett par ganger nå, dose inn med m2 var en fin stratagi, og 4vs2 på nw var også en godt planlagt strategi som ikke feila ;)

• Like 1

Guest
You are commenting as a guest. If you have an account, please sign in.
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

Only 75 emoticons maximum are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
Sign in to follow this