Sign in to follow this  
Kongkopa

Battlefield 4 og E-sport støtte!

Recommended Posts

Joda, men du kan jo se på BF2 f.eks.

Det var ikke veldig mye mer eSport-støtte enn mulighet for å spectate (og det var ganske elendig) og BR, men vi klarte jo å få stablet et ganske greit eSports-community i spillet.

Joda, enig der, men i BF2 hadde vi (imo) fantastiske maps for kompetitiv spilling, i tillegg til at gameplayer var veldig bra.

Jupp. Agreed on that one.

Allikevel mener jeg at mange av de tingene du ramser opp i første posten ikke nødvendigvis MÅ være i spillet for at det skal være mulig for eSport, men at det vil gjøre det enda bedre.

EDIT: Det ser jo ut som om vi er enige om dette, sÅ aner ikke hvorfor jeg argumenterer slik. Lolz!

Edited by OptimusCrime

Har en pc som jeg kjører BF3 på nå, hvis pc'n greier BF3 greier den også BF4 ?

Tror kanskje ikke du kan forvente å greie det på tilsvarende høyt detaljnivå, men regner med at det er mulig å spille, ja. Min PC er 4 år gammel og greier å dra alfaen (dog ikke med så høy fps som jeg ønsker meg men det er jo fortsatt alfa) så det går nok bra... :)

Håper de får skviset inn en battle recorder også, men ser kanskje ikke ut som det er pri enda =)

kom over denne linken: http://www.mordorhq....med-by-Darklord

Ganske lovende for E-sport scenen! Vi må finne en standard server instilling som er god for kompetitiv esport, balansert TTK, custom ticked bleed? Health regen på / av? 3d spotting på / av?. Mange instillinger som kan være verdt å titte på :)

EDIT: Samtalen med koderen i Dice:

http://pastebin.com/wcvLuHCX

Håper det blir noe liv i en eller annen eSports scene. Delvis fordi jeg synes Battlefield fortjener det, og delvis fordi jeg skal dekke en evt. scene for GP.

Men det var mye prat rundt eSports og BF3 også, man må nesten bare vente og se!