Jump to content
Battlefield.no
Sign in to follow this  
Wheelxflexlex6

[THE] @ Norway 1

Recommended Posts

Hei Noobs.

Om dere ikke har fått med dere nyheten om at [THE] har okkupert Norway 1, så har dere fått det med dere nå. Absolutt HELE Electro kontrolleres av clanen. Man må ha spesial tillatelse til og komme inn.

Personer som blir skutt på stedet, i hodet er: Lars, Wonadritt, Harald. samt resten av den gjengen der. Og de som kaller seg for hated. Vi er 6 stykker som går under clan-navnet, samt 4 stykker som går undercover. This is not a joke.

Vi liker ingen, vi hater mennesker.

...

• Like 5

Challenge accepted :)

Men dersom dere har så stålkontroll på Elektro... Hvodan slapp de irriterende russerne inn da? ;)

• Like 1

Vi gir også ut dusører om drap på de siktede blir gjort og bevist mens flere av THE's medlemmer er online. Flere navn blir raskt lagt til i listen for ønskede hoder. Vi holder denne tråden oppdatert.

- Senator

• Like 1

Gleder meg til å se videoer av invasjonen av Elektro og THE-massakren :>

Btw den flaminga som iallefall var i går på serveren, er i mine øyner helt unødvendig.

Håper at det blir slått ned på vist admin's er på. Evt slå av sidechat og global, trenges ikke uansett og blir egentlig bare missbrukt etter mitt syn

Noobs.

Dette er [THE] President.

Ikveld setter vi Electro City i Lockdown modus. Alle som prøver og komme seg inn vil bli skutt på stedet. Om man har spesial tillatelse så kommer man inn. Wona og co, samt hated kommer aldri inn.

Hele eventet vil bli dokumentert slik at dere kan se deres egen død.

Du som har drept 2 cobraer i Norge, det vil ikke bli noe challenge. Du dør så fort du har spawnet.

Vi liker ingen. Vi hater mennesker.

...

Elsker hvor seriøst THE tar dette. Finn frem Red Bull og koffeintablettene, for dette ruller 24/7 :|

• Like 1

Når begynner dere? jeg har geara opp og ligger klar :wub:

Edit: NåR en av dere dør, hver hvertfall mann/gutt nok til og innrømme det siden vi ikke har name tags

Edit 2: legg ut ei liste med hvem navn som er THE gjengen så jeg får takk bilde av di som er med

• Like 1

Hei igjen noobs.

Her er ett lite bilde tatt i dag tidlig av noen av gutta som gjør seg klare for aksjon Elektro-lockdown!

- Senator

THESmal_Size.jpg

• Like 1

Opel-gjengen holder det gående ja.

Gøy å se!

Hvor blir det av [THE] Kadett og [THE] Rekord?

Her har dere en link til flere Opelmodeller gutter, om dere skulle gå tom for navn.

Selv om de verste hormon-svingningene sikkert gir seg når puberteten om noen år er overstått, syns jeg det bare er moro at noen forsøker å skape litt liv og røre på serveren.

Det ser jo ut til å funke iallefall!

Til Noob G_mazta

Opel er iallefall bedre enn mazta.

Vi er nok eldre enn det du tror, vi er alle oppe i 20 årene. Vi er også mye bedre enn deg i Dayz, du burde bare innse det og slutte med det tullpratet. Sees i Electro.

Eller vi ser deg.

Til Noob G_mazta

Opel er iallefall bedre enn mazta.

Vi er nok eldre enn det du tror, vi er alle oppe i 20 årene. Vi er også mye bedre enn deg i Dayz, du burde bare innse det og slutte med det tullpratet. Sees i Electro.

Eller vi ser deg.

Mazda skrives med "d" ;)

Jeg trodde litt av poenget med å poste slik som dere gjør var å innby til munnhuggeri. Det er alltid moro å erte folk som er store i kjeften, særlig når disse fyrer på alle sylindere.

Og ja: dere er garantert bedre enn meg i både DayZ så vel som en haug andre spill, and jimmy crapped corn.

om du leser postene mine en gang til så ser du kanskje at jeg syns det er positivt at dere engasjerer dere, selv om jeg erter dere for den infantile tonen.

Litt tyn må dere jo forvente.

PS! Veldig moro når noen må stadfeste at "de er eldre enn man tror". Det sier litt om hvordan man fremstår, samtidig som det vitner om at man til en viss grad "struck a nerve".

PPS! Jeg gjetter på at Doffy91 er født i 1991, eller har satt seg som mål å gå ned 91 kg.

Edit:leifs og et par PS'er

''Hei noobs'' Hahahaha. det er så søtt med unger som har lært seg ordet, men ikke har peiling på hva det står for.

Men det gir nå litt spenning i hverdagen på DayZ! :)

Edited by Hansy90