Wheelxflexlex6 245 Report post Posted April 14, 2013 Da kan vi jo bare stå på kysten og skyte dere ned, er det virkelig så kult? Tror det blir whining pga det. NUMBER1 squad ser ikke ut til og finnes atm. Så kan hende det blir en lockdown nå snart, istedenfor en squad fight. 1 Share this post Link to post Share on other sites
aasing 208 Report post Posted April 14, 2013 serveren datt jo ned nå etter massiv lagg...... ser massiv lagg på bf.no og multigamer.no og.... 1 Share this post Link to post Share on other sites
Wheelxflexlex6 245 Report post Posted April 14, 2013 Mest sannsynlig et ddos. Vi satt klare og ventet på en clanfight. Typisk! Planen var lockdown om ikke clanfight ble noe av. Er det noen admins her som kan gi litt informasjon? 1 Share this post Link to post Share on other sites
Wheelxflexlex6 245 Report post Posted April 14, 2013 Noob, nei winners...! Etter en veldig spontan lockdown grunnet avlysning av clanfight, og veldig mye serverproblemer så er lockdown nå avsluttet. Vi startet 4 mann ved Devils Castle, 2 mann var på vei. Samtidig som vi annonserer lockdown så blir vår commodore tragisk drept ved lapetino og en undercover agent faller ned fra muren, og dør.. Enda mer tragisk. Angrepet startet og det tok ikke lang tid før våre rangere utendørs, fort ble tatt ut. Rett før angrepet startet så tok jeg en ut på nordsiden. Da var vi 3 stk igjen i borgen. Borgen blir da rask stormet og en til av oss blir tatt ut. Like etter blir stormeren tatt ut av min dmr. Det tar ikke lang tid før en viss Wona kommer og tar meg igjennom en sprekk. Deretter tar han ut sistemann i slottet. Vi har da 2 til utenfor men det så mye serverproblemer og desync at det nesten er umulig og spille. De utenfor tar ut 2 stk. Mens serveren sliter og vi begynner og innse nederlaget, så finner en av våre egne en hummer som han henter oss andre med. Vi gearer opp og færer rett opp til Devils. Tok ikke lang tid før vi kræsjet i et tre og mistet begge forhjulene.... GG folkens! Vi har blitt slått Video av de nervepirrende sekundene i slottet kommer snart på youtube 1 Share this post Link to post Share on other sites
aasing 208 Report post Posted April 14, 2013 Ser ut som vår "Intel" på hvor det kom til å bli var korrekt, så vi "mumblegutta" var på plass i god tid. Litt plaget av å bli tatt ned først, men morro å følge med på Mumble mens de andre i gruppa jobba der oppe. Fikk jobba meg opp igjen og fant en M4A1 HOLO M203 som jeg stod klar med der oppe når jeg fikk høre at dere kom med HMMWV. Desverre ble det litt serverproblemer for oss alle. Kanskje flytte eventen litt nærmere spawnpunkt neste gang så vi slipper å springe så langt? GGWP ps: av erfaring har vi lært at kjøretøy ikke alltid kommer seg frem dit det skal i Chernarus 1 Share this post Link to post Share on other sites
wona 24 Report post Posted April 14, 2013 Synd det ble en kort prosess.. dere får sette opp ett nytt lockdown, var morosamt! 2 Share this post Link to post Share on other sites
Cobra2Killer 20 Report post Posted April 14, 2013 Tok Senator først like innenfor muren loota bodyen kjapt og tok en mk48,sprang opp i hovedtårnet og skjøt govenor Etter det ble det noen anspente minutter med skittkasting fra President som var i etasjen over meg Tok en sjanse og løp opp men ble drept 2 Share this post Link to post Share on other sites
Gambler 419 Report post Posted April 14, 2013 å ikke så hælvettes seint, så normale folk (som meg selv) får vært med :-) 2 Share this post Link to post Share on other sites
Wheelxflexlex6 245 Report post Posted April 14, 2013 Synd det ble en kort prosess.. dere får sette opp ett nytt lockdown, var morosamt! Ja vi får håpe på det. Vi fant ut idag at dette tar en del på oss også. Konstant farming av gear og stress er noe vi helst vil unngå i framtiden, selvom lockdown er en morsom ting så klarer vi ikke og få til dette alt for ofte. Om vi skal holde på slik som vi har gjort i de ukene som har gått så blir nok mange av oss lei Men vi får se, jeg personlig håper vi kan holde på med dette, er jo drit gøy! Og herregud så nervøs jeg var oppe i det tårnet.. 1 Share this post Link to post Share on other sites
Senator 466 Report post Posted April 14, 2013 Var morro gutta! Spontan lockdown som ikke gikk etter planen, men morro var det. Godt jobba av Cobra, wona1 og gutta som tok først tok ut meg og Governor før de kjempet seg opp i tårnet. Kjipt at ikke servern ville samarbeide med oss alle i dag men sånn kan skje. Vi sees igjen på slagmarken - Senator 2 Share this post Link to post Share on other sites
Sjosaasen 1 Report post Posted April 14, 2013 DC har sin sjarm, vi lå dere i 4,5 timer igår med goller hvar og joachim snipende rundt oss.. Endte ikke bra, da vi holdt på og sovne i det de rusha opp. Ha-ha Men er ganske nervepirrende ja Wheellxflexlex6 Synd det ikke ble noe clanfight idag, vi får ta den en annen dag. Da serveren er stabil Share this post Link to post Share on other sites
Cobra2Killer 20 Report post Posted April 15, 2013 Hvor blir det av Youtube klippet da President? ;D Share this post Link to post Share on other sites
Wheelxflexlex6 245 Report post Posted April 15, 2013 Under produksjon, kommer vel i løpet av kvelden/natta:) Share this post Link to post Share on other sites
Wheelxflexlex6 245 Report post Posted April 15, 2013 Her har dere videoen fra forrige lockdown =) -President Share this post Link to post Share on other sites
Skogens Mann 91 Report post Posted April 15, 2013 Tips til neste lockdown: De som har ghillie bør holde seg i skogen 1 Share this post Link to post Share on other sites
Wheelxflexlex6 245 Report post Posted April 17, 2013 Hehe du sier noe der Vi ble litt for utolmodige denne gangen. Share this post Link to post Share on other sites
BulletMagnet1337 11 Report post Posted April 20, 2013 Til tross for tabber på vår side, så ble ihvertfall Commodore tatt, og kanskje noen av deres undercovers? 1 Share this post Link to post Share on other sites
Wheelxflexlex6 245 Report post Posted April 20, 2013 Vår intel sa at de ble beskutt tidligere idag og at noen ble tatt, men ikke alle. Gratulerer. dere drepte noen av våres svakeste som var på tokt alene. Synd noen av våres beste ikke var med. For da hadde dere blitt tatt Share this post Link to post Share on other sites
Gambler 419 Report post Posted April 21, 2013 Synes allied at når noen av deres folk blur tatt så kaller dere Di for "svakeste" klarer dere ikke innrømme at noen av deres "beste" oogså kan dø? :-D Mine kills av dere: -Commodore -Shadowmoses -Morten -Emperor -Gouvornor Er disse blandt Di svakere I gjengen? 2 Share this post Link to post Share on other sites
Hauger 37 Report post Posted April 21, 2013 Er nesten, bare nesten, så man skulle tro det var myst og co Samme oppførsel ^^, Share this post Link to post Share on other sites
humaN 558 Report post Posted April 21, 2013 Forferdelig skyting etter den bilen på starten der, resten var ganske morsomt å se på. Godt materiale til å slå ihjel noen minutter. Share this post Link to post Share on other sites
Gambler 419 Report post Posted April 21, 2013 Forferdelig skyting etter den bilen på starten der, resten var ganske morsomt å se på. Godt materiale til å slå ihjel noen minutter. Hørtes ikke ut som en artig gjeng og spella med :-PAlt for serriøst :-D Share this post Link to post Share on other sites
humaN 558 Report post Posted April 21, 2013 Forferdelig skyting etter den bilen på starten der, resten var ganske morsomt å se på. Godt materiale til å slå ihjel noen minutter. Hørtes ikke ut som en artig gjeng og spella med :-PAlt for serriøst :-D Speller mest for å ha det morsomt, kose seg på mumble med fine folk og drepe alt som ikke er med oss. Og ja, for seriøst. Ingen er dessverre seriøse nok heller. For jeg planter en blykule i huet på de fleste uansett. )))))) Share this post Link to post Share on other sites
Senator 466 Report post Posted April 22, 2013 Synes allied at når noen av deres folk blur tatt så kaller dere Di for "svakeste" klarer dere ikke innrømme at noen av deres "beste" oogså kan dø? :-D Mine kills av dere: -Commodore -Shadowmoses -Morten -Emperor -Gouvornor Er disse blandt Di svakere I gjengen? Morten er ikke en av oss! Commodore øksa deg når du var fult geara så fungerer dårlig for deg å komme med denne skrytelista! Share this post Link to post Share on other sites
BulletMagnet1337 11 Report post Posted April 23, 2013 Forferdelig skyting etter den bilen på starten der, resten var ganske morsomt å se på. Godt materiale til å slå ihjel noen minutter. Hørtes ikke ut som en artig gjeng og spella med :-PAlt for serriøst :-D Hehe, var allerede irritert over en annen som sitter og raper o.l. tidligere, og så er det den mic'en til han nordlendingen som ikke er helt god, er alltid masse plagsom støy derfra - som regel er det mye lulz hos oss. Share this post Link to post Share on other sites