Jump to content
Battlefield.no
Sign in to follow this  
Wheelxflexlex6

[THE] @ Norway 1

Recommended Posts

Dette er jo helt fantastisk - Redaksjonen vil gjerne ha et intervju med [THE] og alle lumskheter de holder på med. Spesielt om de har tenkt å gjøre noe skikkelig [bAD] i helga. Veldig bra om vi kan få med noe video dokumentasjon og bilder med det samme.

• Like 1

SLENG PÅ NAMETAGS I HELGA SÅ SKAL DU FÅ BILDER OG VIDEO SÅ DET HOLDER AV DAUE (THE) FOLK.

Nametagen er så CoMbatlogginga evt. kommer med ;-)

• Like 2

THEBefore_Lockdown.jpg

(Her er vi på vei inn til lockdown, resten av squadn møter vi i electric city)

Nooobs!

Electro lockdown er nå avsluttet. Dette var en vellykket operasjon der mange liv gikk tapt(altså noobs).

Vi fikk vel tilsammen 15-20 kills, litt usikkert da vi hadde så mange kills hver(beastmode kalles det).

Vi fikk også med oss masse bra gear i lockdownen. Det er vi fornøyd med.

Vi storkoste oss mens vi drepte, men vi var missfornøyd med angrepene. Vi eide for hardt. Vi vil ha mer motstand neste gang, og tro meg dette skjer igjen.

Som sagt, vi liker ingen.

@g_maZta

Jeg brant meg litt på den ja. Vi forventer tyn ja, fordi vi gir tyn, I bøtter og spann. Derfor gir jeg deg tyn tilbake.

@Gambler

Jeg skal ikke være med i helgen, men kanskje de andre gutta kjører en lockdown på dere noobs. Det kan sikkert skje.

@Hansy90

Du snakker som en noob.

@cri74

Intervju kan være mulig. Ta kontakt på pm. Det kunne vært morsomt. Opptak er tatt.

@wona

Haha hva er det du snakker om? Du ble ikke sett engang. åssen kan du si at [THE] ikke levde opp til forventningene da du gjemte deg på andre siden av mappet som den nooben du er? Håper jeg kan se ansiktet ditt midt i siktet mitt under neste lockdown. Det skal bli en fornøyelse.

@Hated og andre squads.

Veldig dårlig oppmøte, hvor ble dere av? Satt bare og skrev tull i chatten og gadd ikke og møte opp! Dårlig gutta.

@Server Admins.

Kan dere ta kontakt på pm?.

Vi liker ingen. Vi hater mennesker.

[THE] President, [THE] Dictator, [THE] Senator, [THE] Commodore, [THE] Governor(kongen av electro) samt leiesoldatene: Shadowmoses, Martin, Lundefuglen og TB Iceman.

THEAfter_Lockdown_Smal.jpg

(Sliten etter en lang kveld i electro. Her stresset vi med og ta bilde mens et chopper cruiste over oss, mangler 2 stk på bilde, creds til dem)

Takk til Senator for bilder.

Edited by Wheelxflexlex6
  • Like 1

Hå-hei, dette er jo oppskriften på antiklimaks. For meg er dette på nivå med når Tooji i fjor ble spådd som en av favorittene i Eurovision Song Contest av "ekspertene" og til slutt endte med syv poeng og aller sisteplass :(

Har akkurat startet på Norway 1. Si ifra når dere har et nytt raid, da skal jeg prøve å dukke opp. Jeg trenger et bedre gear, jeg ser noen av dere har det jeg trenger.

• Like 1

Vi er nok eldre enn det du tror, vi er alle oppe i 20 årene. [...]

:lol: Ja jøss. Dere gir ikke uttrykk for det her på fora i det minste. Ville anslå 13-15 på samtlige.

[...]

PPS! Jeg gjetter på at Doffy91 er født i 1991, eller har satt seg som mål å gå ned 91 kg.

:lol: Hahahahaha

Hallo [THE]-gutter!

Planlegger dere et event i nå i helgen?

Hittil har det vært litt "så der" med oppmøte fra de ivrigste spillerne på serveren, og det kunne kansje vært en idé å annonsere "Lockdowns" o.l. god tid i forveien. Lørdager er kanskje en bra dag for mange, eller..?

Jeg tenker at dersom dere (THE) er et sted mellom 5 og 9 stk, så blir det en smule vrient for enkeltspillere å bryte ned squaden deres.

Nå er jo dette opp til de andre spillerne, men jeg innbiller meg at om andre større crews også logget seg på til bestemt tid, at det kunne blitt en heidundrandes fight!

Jeg veit iallefall at undertegnede ikke har en sjans på egenhånd, og teamer gjerne opp med folk for å gå på [THE]-jakt.

Vi pleier å være en liten gruppe på 3-6 stk, noen ganger mer, men i det siste har det vært mye sen spilling, og da har ofte [THE] gitt seg for kvelden.

Hvor er lundern (om ikke han har gått undercover under navnet lundefuglen), haugern, dazzorm osv?

Skal dere bare sitte på sidelinja og bevitne at disse gutta claimer turf på deres hjemmebane?

Hva med [FT]-gjengen? Hkonm.fl. skal dere ikke vise at man ikke bare kan komme her og komme her?

Jeg syns iallefall det hadde vært rasende festlig om det var flere større grupper som kjempet om "premien" og ikke minst bragging-rights!

[THE] har kastet hansken, og håper noen har baller til å plukke den opp. Så langt har det vel ikke vært noe skikkelig svar på tiltale?

Jeg håper dette endrer seg og at "DayZ-turf wars" blir et regelmessig innslag på Norway 01!

Hvor er lundern (om ikke han har gått undercover under navnet lundefuglen), haugern, dazzorm osv?

Skal dere bare sitte på sidelinja og bevitne at disse gutta claimer turf på deres hjemmebane?

Ble så mye i påskeferien at jeg tok meg en uke fri fra DayZ! ;P

Skal spille i helga og skyte ned alt jeg kommer over. Så [THE] burde passe seg!

• Like 3

+ 1

Been there, done that :)

Men helt ærlig. de er såpass organisert og ... øh... velutstyrt *kremt* at vi vok må bruke huet før vi bruker gønner'n om vi vil utslette dem fullstendig.

Hei igjen noobs, liten oppdatering her.

Vi har som dere sett at vi er langt unna en utgivelse av DayZ standalone. Ventetiden har blitt lengre en forventet og vi har innsett at vi kommer til å måtte spille modden en stund til. Vi som klan og gjeng har da tenkt at vi bare må gjøre det beste ut av den tiden. Vi har derfor prøvd å skape dette hatet og litt mer stemning på Norway 01. Vi får mye hat både her og i side channel på server, men dette er det vi ønsker. Vi ønsker å skape mer spenning på servern, noe vi syns vi har lykkes med. De fleste av gruppens medlemmer stammer fra ARMA og har god erfaring med motoren i DayZ. Vi er større en dere tror, har mer gear en dere kan ane og vi dreper dere uten å nøle.

Vi har tatt det rolig denne helga fordi vi har manglet folk av diverse grunner. Men vi planlegger å kjøre flere festligheter fremover som kan sammenlignes med våre Electro-lockdowns. Vi er dominerende på servern, vi gjør hva vi vil, når vi vil. Dere er som g_maZta sier bare enkelt personer eller squads på max 2-5 stk så dere stiller med dårlig motstand om vi ønsker å ta over en by eller klarere flyplasser. Etter vår første offiselle Electro-lockdown har vi fått inntrykk av at fleste av serverns spillere bare lyver og snakker tull. At det er tomme trusler som møter oss her og i side channel på servern. Vi er som sagt øverst på næringskjeden, vi tar det vi vil og ingen av dere er en trussel for oss.

We are watching you.

THEcamo.jpg

Play the game boys, play the game. Og husk;

Vi liker ingen, vi hater mennesker.

- Senator

• Like 1

Hørte noe rykter om at dere ble knust av 2 personer når dere var fler enn de igår. :-)

• Like 2

Hørte noe rykter om at dere ble knust av 2 personer når dere var fler enn de igår. :-)

xD

Det er bare rykter. Jeg har ikke fått noen intel av gutta om at noe så katasrofalt har skjedd. Isåfall om vedkommende hadde jukset så kunne det kanskje vært ett troverdig rykte.

-President