Jump to content
Battlefield.no
Sign in to follow this  
humaN

Nye PC specs aka. hl2 error 24/7

Recommended Posts

Hei og hopp!

Har nyelig satt inn nye specs i PC'n, og som jeg hadde forventet kom jeg til å få hl2 error.

Jeg har ingen aning om hva som er feilen. Har sjekket cfg's, fiksa cache greia i options, ALT.

Clues?

human da... Deg av alle.

Tenker du at vi med hjernekraft skal skjønne hvilke feilmelding du mener? Har hl2.exe sluttet å fungere? Hva slags hardware er det som er oppdatert? Har du husket å oppdatere alt av drivere? Har du prøvd å reinstallere spillet? Har du andre problemer med datamaskinen? Type andre spill eller når du spiller av video eller hihg-res video?

Begynn med det du, noobfjes.

Det er jo kun på Source the skjer, tror jeg.

Skal fjerne alt av egne CFG's etter, og heller bare ha standardene.

Er litt lazy av meg i dag siden jeg hadde en lang og slitsom dag i går. Det føles ut som om jeg var skikkelig på lugget i går, så jeg slapper av med min herlige ny levla Paladin på WoW atm.

Men takk for tips. Hvis ikke noe av det funker, kaster jeg det nye som ble satt inn i skroget og setter inn det gamle.

xDDDDDD

Mtp at han nettopp har oppdatert HW er det vel logisk å trekke konklusjonen at det heller er noe med det som ikke er helt på stell?

Standard prosedyre når man feilsøker er å fjerne alt som den som har laget programmet/spillet ikke sender med. Plugins, config for å luke ut feilkilder :p

Fant feilen, eller fila.

Var vist autoexec cfg fila som rota til mye rart. Vet ikke akkurat hvilke(n) cmd, som forårsaker det, siden det er 918327128 linjer med cmd's.. :(

Ellers, tusen takk for at dere tok dere litt tid, og jeg syntes det alltid er morsomt når to Genier "krangler" (diskuterer) om hva som er best osvosv.. :tafse:

Ellers, tusen takk for at dere tok dere litt tid, og jeg syntes det alltid er morsomt når to Genier "krangler" (diskuterer) om hva som er best osvosv.. :tafse:

Tipper det er en mat_ kommando som kan til problemene dine, og man ser hvem som fikk rett ;)

Please sign in to comment

You will be able to leave a comment after signing in

Sign In Now
Sign in to follow this  

• Create New...