Jump to content
Battlefield.no
Sign in to follow this  
cri74

ArmA Community samler seg rundt bordet, bokstavlig talt

Recommended Posts

ArmA spillere samler seg og støtter en 6 år gammel gutt i det han gir ut sin første modd til ArmA. Pappa Myke Henkel forklarer "Jeg har en sønn, Sam, som er 6 år gammel. Så jeg får en haug med spørsmål når jeg spiller ArmA 2, og når jeg driver med addons og modding. Mange av spørsmålene er om hva jeg gjør og hvordan jeg gjør det, hvordan ting fungerer osv. Derfor tenkte jeg den beste måten var å lage addons fra begynnelsen sammen med han, forklare hvordan ting fungerer, hva han kan gjøre, hvordan han skal gjøre det osv. Dette er hans arbeid og jeg har fyllt inn noen av hullene. Resultatet ble et bord. Hold i tankene at jeg bare stod ved siden av og fortalte hvordan han kunne gjøre det, hele kontrollen var i hans hender. Sam spurte om jeg kunne legge det ut public, så her er Sams Table"

Original tråd

Nyheten når Kotaku

Nyheten når Rock Paper Shotgun

Morsomt å lese responsen han får fra community i BIS forumet, såvel som kommentarene i Kotaku og RPS. Vel og merke var utviklere raske med å kommentere og Armaholic, og play With Six raske på å legge ut materialet. Oppmerksomheten den fikk.....bare fordi en liten gutt lagde sin egen modd beviser poenget - modding er viktig for PC spillere!! Lurer på om sånt som dette skjer i andre spill nå til dags ?

:)

k-bigpic.jpg

• Like 2

Please sign in to comment

You will be able to leave a comment after signing in

Sign In Now
Sign in to follow this  

• Create New...