Sign in to follow this  
Its a war out here

Den O'store Battlefield 4-tråden

Recommended Posts

Ser diskusjoner pågår i haugevis av tråder, hvor mange av de samme spørsmålene blir tatt opp igjen og igjen.

Jeg tenkte derfor at det kanskje var greit å samle en tråd hvor vi kan diskutere andre ting enn det som blir postet i nyhets-seksjonen. Det kommer garantert til å bli mye spekulering, whining og diskutering i månedene som kommer.

Men first thing first, les nyhetssaken vi publiserte her og ikke minst se de 17 første footage-minuttene her:

Any thoughts?

Jeg har et par spørsmål som jeg sitter igjen med etter å ha sett klippet nå nylig. For det første syntes jeg at det ser sinnsykt pent ut. Det er mye penere enn BF3 og ødeleggelsene ser helt küng ut. Det ser ut som om lense-flair er tonet ned, og jeg lot ikke merke til noe hemma blur-effekter når man blir skutt på/supressed.

Noen som lot merke til challenge-greia som poppet opp i høyre hjørne rundt 05:52? Hva er det? Multiplayer-greie? Hva er de tingene i hjørnet egentlig? Og hva i allverden er det de gjør når alle fi's plutselig blir spottet i 3d map? Han bare trykker på en knapp eller noe, så lyses alle opp? Wat. Ser ut som om det ikke er noen 3d spotting med unntak av dette, noe som er deilig. Kanskje det blir mulig å toggle det av/på i MP?

Gleder meg veldig til å se flere videoer, spesielt MP når den tid kommer. Har aldri vært fan av SP, men må innrømme at det ser mye bedre ut enn først antatt.

'Twas EA bade our Wild Geese go , that small developers might create superb games.

Ser ut som mer av det samme.

Nei. Dette kommer mest sansynlig vis ikke til å kjøpes.

Har faktisk ikke logget meg på Origin i år : )

(Stolt.)

Haha, ikke mye optimisme her nei.

Får satse på at dere tar feil alle sammen og at spillet blir superb. Om det ikke er tilfellet er serien vertfall død for min del :(

Vi håper! Det som gjorde at jeg ikke gamet mer BF3 var to ting, manglende miljø og helvetes Origin. Flere ganger jeg ga opp å prøve å spille BF3 på grunn av at origin og web-grensesnittet sugde liten apetiss i mørk skog.

Forsvinner suprression-effekten og lens-flairen er jo det en solid oppgradering... men dette er Dice og EA så jeg er skeptisk til om dette blir noe bra uansett :(

Før kunne man sette opp egne servere og teste ut ting. Husker vi dreiv og lagde stuntfilmer i BF2. Good ol' days

Karl Magnus Troedsson reaffirms that multiplayer is “the heart” of any Battlefield game, before hinting at a surprising area of interest for the team. “I can’t talk about the specifics because we’re not announcing them,” he said, “but I can say that e-sports is an area that we are very interested in.”

And Troedsson recognises that successful eSports means more than slapping some streaming integration into the game. He admits that true eSports support is “not as easy as some game developers like to think, that it’s just you do ‘x, y and z’ and everything is done – it’s actually much bigger than that now.” “There are some people that actually see this as a new phenomena, and that’s not true either. For the people that have been involved in this scene it’s been around for a long time. It’s just recently that it’s really started to take off more in semi-mainstream, online media etc. which is amazingly cool by the way.

“So yes, we’re very interested in this area, and we’re definitely going to see what we can do there.”

On a sidenote - Dårlig lyd og bilde. Synd de ikke valgte oss fordi vi hadde langt bedre utstyr og opptaksmuligheter. Dessuten 10 år med Battlefield erfaring :p

Da vi var i Stockholm for å se DICE sitt nye spill, Battlefield 4, ble vi fortalt at Battlefield 4 henter mye av sin inspirasjon fra bil reklamer..... ser du noen likheter i design ? :D

Da vi var i Stockholm for å se DICE sitt nye spill, Battlefield 4, ble vi fortalt at Battlefield 4 henter mye av sin inspirasjon fra bil reklamer..... ser du noen likheter i design ? :D

Nå fikk jeg i hvert fall jævlig lyst på Audi R8 :lol:

Ryktene svirrer om Battlefield 4 og hvilke kart som kommer. På lignende måte som Back to Karkand DLC til Battlefield 3, kan det tenkes at Battlefield 4 også kommer til å reintrodusere Battlefield 2 kart. I følge BF4 Central har DICE sett nærmere på Road to Jalalabad og begynt desing prosessen. Riktignok er det ikke alle kart og egenskaper i en design prosess som kommer med i et spill, men det kan i alle fall tyde på at Battlefield 4 kommer til å få noen velkjente kart fra tidligere i serien. Road to Jalalabad kom med 1.4 patchen til BF2 sommeren 2006.

Avbildet i 32 player versjon

32-small.jpg

Foruten Karkand og Jalalabad - hva er dine favoritt kart fra Battlefield serien ?

http://www.pressfire.no/nyheter/PC/6799/EA-Er-vi-virkelig-et-av-USAs-verste-selskaper - måtte le litt. Er så klart ikke verdens verste selskap. Men det bør jo være en pekepinn for dem at folk ikke liker dem så mye lenger.

Drømmer om at BF4 liksom går tilbake til røttene. De snakker om at de må satse på e-sport. og at det ikke er bare bare og legge ved modde tools etc. Men jeg tviler at det eneste BF4 vil være er eyecandy i ett par dager og fubar resten.

Faen ta EA og Activision for og ødelegge fps sjangeren

De største trærne får mest vind - sa Moore i sist uke. Jeg spiller BF3 en god del enda, synes faktisk spillet er ganske bra... men så er jeg ingen ekspert heller, men jeg koser meg med spillet. Modding og masse annet gøy har jeg i Arma liksom :) Nå har dem i alle fall sparka John Riccitiello, kanskje fløyta får en annen lyd - men det blåser tydeligvis kraftig i toppen :p

Nå tar jeg alt EA / DICE sier med en klype ( bøtte) salt. Joda spillet er vakkert det , men er desverre ganske skadet i hodet ellers.. Får se når spiller kommer ut om det blir kjøp eller ikke..

Er man battlefield fan, så er man battlefield fan. Kjøp blir det vel uansett - litt sol og blått filter skader vel ingen? (humre)