Jump to content
Battlefield.no
Sign in to follow this  
Daniel-

Vedlikehold på serveren 1. april

Recommended Posts

Skulle likt å sett den røde golfen autospawne inn, om det er mulig. Det ønsket om å få den inn ble vel oppfylt, men så forsvant den og kom aldri tilbake.

Blir servern nede lenge da eller?

Vært fett om det hadde blitt lagt til litt større båter en pbx som er raske.

Millitary loot og medical supplies i teltene i den millitary campen sør for balota airstrip.

Hva med litt flere biler og heli ?? De blir jo bare hordet av klaner, og gjemt bort. Kanskje jeg gidder og spille serveren igjen også.

Hva med litt flere biler og heli ?? De blir jo bare hordet av klaner, og gjemt bort. Kanskje jeg gidder og spille serveren igjen også.

Der tar du dessverre feil.

Selv skulle jeg gjerne sett flere heli-crashes.

Jeg har sett så få de siste ukene at jeg nesten har lurt på om det har vært noe galt.

Mulig jeg har hatt uflaks, men de siste par ukene har jeg kun kommet over ett utbrent helicrash.

Det virker som om det var flere før.

Men, ikke overdriv heller. Det er ikke noe moro når det, som på noen servere, ligger 4 helicrashes på ett enkelt jorde.

Ellers ser jeg helst at det ikke blir så mye mer biler og våpen og sånt.

Syns på en måte litt av sjarmen er at ting er vrient å finne.

Keep up the good work!

Selv skulle jeg gjerne sett flere heli-crashes.

Jeg har sett så få de siste ukene at jeg nesten har lurt på om det har vært noe galt.

Mulig jeg har hatt uflaks, men de siste par ukene har jeg kun kommet over ett utbrent helicrash.

Det virker som om det var flere før.

Men, ikke overdriv heller. Det er ikke noe moro når det, som på noen servere, ligger 4 helicrashes på ett enkelt jorde.

Ellers ser jeg helst at det ikke blir så mye mer biler og våpen og sånt.

Syns på en måte litt av sjarmen er at ting er vrient å finne.

Keep up the good work!

Etter den siste patchen så kommer dem random. Server restarter hver 6 time og tror at det spawner inn 5-6 helivrak, men dem er der.. . Noen ganger flere på en gang eller spred over en 6 times periode. Du kan dra til en "kjent" heli plass og ikke finne noe, så dra tilbake 3 min etterpå og finne ett.. Så det kan sees ut som det er mindre , men liker det sånn -. Da kan andre spillere som ikke har heli eller er mobil snuble på ett vrak som ikke er blitt plyndret..

• Like 1

Ja kjempe greier at de ikke spawner alle ved restart. Er det "helistyrt" lyd når de spawner? (burde være, høres på 1-2000meter eller no)

Synes å huske at det var addet lyd i en av de første patchene, mulig jeg husker feil.

Ja kjempe greier at de ikke spawner alle ved restart. Er det "helistyrt" lyd når de spawner? (burde være, høres på 1-2000meter eller no)

Synes å huske at det var addet lyd i en av de første patchene, mulig jeg husker feil.

Helistyrt lyd når dem kræsjer hadde vært noe ja . Men nei har ikke hørt noe lyder av den slag. Så mye man skulle likt å se i spillet.. Spiller som snubler over glass , spillere knekker greiner... osv...

• Like 1

Whitelistinfo:

Les her.

Våte drømmer til nytt våpen:

Flamethrower! Kunne vært episk å grille 50 Z's med et sveip. Brenne ned hus med folk inni... Eller svi av skauen der du veit han sniper-sniken gjemmer seg...

åh så mye moro man kunne hatt. :devil:

Istedetfor ammo måtte man fylle bensin, og om du blir skutt i ryggen, ja da har du et problem.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
Sign in to follow this  

• Create New...